Tenisçi dirseği farklı bir olay. Benim sol dirsekte var böyle bir sıkıntı (1 senedir kendi kendine geçmeye çalışıyor), bahsedilen yerde bir sıkıntı olmuyor. Eli tam açarken ve kaydırırken dirsekte sızlama yapıyor. Karpal tünel mevzunu bilmiyorum.
Her durumda eğer yeni öğrenen biriyse hatalı...