Merhabalar,
Daha önceleri thrash metal (megadeth, metallica gibi) ve senfonik metal (beste, epica, haggard) gruplarında çalmış 40 yaş üstü, nispeten tecrübeli bir gitarist olarak (rhythm / lead) bir süredir (10 yıl diyelim) ara vermiş müzik yapma sürecine geri dönmeyi düşünüyorum. Bu kapsamda...