Arkadaşlar hiç gerilmeyin, önceki yorumlardan birinde bahsetmiştim gitar olarak 24-25k yı geçmeyi tercih etmiyorum, ses kartı düşünüyorum 2. el bir focusrite ya da behringer olabilir. O sebeple rga42 sınırda gibi, js32 de fiyat sebebiyle mantıklı olabilir. Rga42 daha çok içime sindi ama js32 de...