Sorgu için arama sonuçları: *

  1. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Teşekkür ederim hocam önerileriniz için, şuan görmeden güvenerek ikinci el schecter ı alsam mı ikilemindeyim açıkçası temiz duruyor :D
  2. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Herkese çok teşekkürler, damien special ı fiziksel olarak göremeyeceğim için iyice bir araştıracağım.
  3. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    @zokent hocam valla sayenizde ilandaki damien special ile sıfır rga42fm arasında aşırı kafam karıştı :D bu ikilide bir yorumunuz var mı acaba?
  4. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Evet attığınız gitarlar gerçekten çekici duruyor, ben de ankarada yaşadığım için kargo işinden kaçmak için özellikle siyah ibanezi düşünebilirim. Teşekkür ederim.
  5. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Hocam attığınız bütün gitarların aktif pickup olmasının sebebi nedir acaba?
  6. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Arkadaşlar hiç gerilmeyin, önceki yorumlardan birinde bahsetmiştim gitar olarak 24-25k yı geçmeyi tercih etmiyorum, ses kartı düşünüyorum 2. el bir focusrite ya da behringer olabilir. O sebeple rga42 sınırda gibi, js32 de fiyat sebebiyle mantıklı olabilir. Rga42 daha çok içime sindi ama js32 de...
  7. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    @patatesucci hocam internette bi araştırma geçtim ama, rga42 için genel anlamda js32 den daha iyi bir gitar denilmiş sanki (5 switchli olması, sağlamlığı vs.), ona yorumunuz ne olur?
  8. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Maalesef 2. el piyasası biraz uçmuş durumda, gitarlarda da ses kartlarında da sıfır fiyatının üstünde satan çok insan var. @patatesucci hocamın yolladığı gitar iyi diyebileceğim nadir örneklerden.
  9. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Amfi konusunda emin değilim ses kartı işine daha yakın olabilirim, gitar konusunda da mümkünse 24 25 i geçmesem iyi olur gibi.
  10. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Bu iki gitar arasından tercihiniz ne olurdu acaba? Açıkçası bu durumda tekrar kafam karıştı 😅
  11. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    32 ye dikkat etmemişim hocam pardon, bir soruşturayım cazip olabilir, çok teşekkür ederim.
  12. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Yabancı bir forumda js 22 pickuplarının bass tonlarında biraz kirli olduğundan bahsediyorlardı, biri seymour duncanlarla değiştirerek çözmüş fakat seymour duncanlar da hiç ucuz olmadığından sanırım direkt ibanez ile işi çözeceğim, yine de düşünceniz için çok teşekkür ederim.
  13. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Schecter olarak ben de c-6 linkledim ama sanırım rga42 gibi bir gitarın dengi damian-6 fakat ciddi bir fiyat farkı var, sanırım hala Ibanez' e yakınım. Sizce 24k TL ilk gitarını alacak biri için yüksek bir meblağ mı?
  14. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Öncelikle gitar konusundaki yorumlarınız ve aklımdaki gitarı tutturduğunuz için teşekkür ederim. Amfi konusunda da size katılıyorum, malum amfi fiyatları ve ses kartlarıyla birlikte kullanılan pluginlerdeki çeşitliliklerin fazla olması sebebiye ses kartlarına yönelmeyi düşünüyorum. Zamanla...
  15. D

    İlk Gitarım Hakkında Tavsiyeye İhtiyacım Var

    Merhabalar, 26 yaşımda ilk elektro gitarımı almayı planlıyorum. Daha çok prog/prog metalcore/sludge/post metal vs. türleri dinliyorum. Aslında dinlediğim gruplar çoğunlukla 7 telli veya bariton kullanıyor fakat henüz öğreneceğim için 6 telli ile başlamak en doğrusu olur diye düşündüm. Aklımda...

Geri
Üst