Yeni içerik

Pınk Floyd Comfortably Numb Pulse solo cover bu merve kargaoğlu

Gitarın tonunu koklayarak alanlar nasıl yakalamamış olayı hayret . Şimdi u dönüşleri filan beğenileri geri çekmeler de var galiba :)
Burada acemice kaydını, fikrini paylaşıp şamar oğlanına dönen kullanıcılar umarım görür bu videoyu ve yorumları.
Turkrock ekseriyetle bir alışveriş sitesidir arkadaşlar gitarcı forumu değildir.
 
Emek var zannettik beğendik
Emek hırsızlığı olduğunu sağolsun gösterdiler beğeniyi geri çektik
Bizim büyük iddamız yok müzikle ilgili
Nedir bu beğenenlere kastınız yahu😅
Hırsızın hiç mi suçu yok atasözü aklıma geliyor 😂
 
Emek var zannettik beğendik
Emek hırsızlığı olduğunu sağolsun gösterdiler beğeniyi geri çektik
Bizim büyük iddamız yok müzikle ilgili
Nedir bu beğenenlere kastınız yahu😅
Hırsızın hiç mi suçu yok atasözü aklıma geliyor 😂
iddialı olmamak güzel şey de daha ilk notadan belli oluyor mevzu. dikkatli dinlenmemiş zaten mevzu o, ya bu "kız" yanlış da olsa canı sağolsun diye irdelenmemiş. önceki mesajda bir şeyler yazdım da kadınların o davranıışının sebebi de erkekler zaten. sen bir şey paylaşsan buraya spor salonu ayısı gibi "kardeşim yalnız o hareket öyle değil" diye gelirler. İşin garibi bu forumda bilen de geliyor bilmeyen de geliyor. herkesin bir fikri var. üslubunca ifade edilmesinde de hiçbir sakınca yok bence.

BİZİM ZAMANIMIZDAAA (ahahah) sahneye çıktığın zaman kentin ileri gelenleri vedat milör gibi en önde izlerdi ne zaman yanlış notaya basacak enayi diye. onun internet versiyonu. biz erkekler de sineriz sineriz, kadınların tam tersi. bir şeyi kıvırmaya başlayınca hemen hayvani bir yarışa gireriz. BEN DAHA HIZLI ÇALAYOOROM, BEN EN İYİ TONU BİLİYOROM. gibi. her konuda aynıdır bu.

ankara'da yaşayıp fantasylandde street fighter oynamış kullanıcılar ordaki ortamı gözünün önüne getirsin. makro düzeyde müziğe uygulasın. öyle bir ortam. tam forum simülasyonu ama yüzyüze. özellikle street fighter 4 zamanı 4 tane makina vardı. 4 kişi oynar arkada 30 kişi tribün gibi izlerdi. iyi oynayanlara yanlayanlar vardı mesela, sürekli konuşurlardı ama oyuna girmek yemezdi, jeton gidecek diye değil, dalga geçilecek diye. bilenip bilenip evde saatlerce çalıştığımı bilirim. küfür kıyamet didişmeli gergin bir ortam. aynısı mevcut gitar konusunda da.

LA ORDA ŞORYUKEN Mİ ÇEKİLİR LA
 
Son düzenleme:
Beyler tamam bu kızın intihal yaptığını anladınız çok güzel, ama şu beğenenlere laf çakma sevdasından bir çıksanız diyorum, gerçekten hoş olmuyor.

Oturup burada her bir videoyu sanat eleştirmeni gibi analiz etmek mi lazım acep? Alt tarafı bir forum ortamında bu parça için aylardır çalıştığını söyleyen birinin çakma videosunu üstünkörü görüp beğendik. Altın madalya takmadık veya çiçek göndermedik. Kadın veya erkek farketmez. Youtube'da ne videoları var amatör müzisyenlerin, bu gene nispeten kolay parça. Kız kimdir, geçmişini de bilmiyoruz zaten. Müzik yapan herkese, yeter ki dinlenebilecek kadar düzgün olsun, pozitif ayrımcılığım vardır şahsen benim ve samimi olduklarına inanırım. Kız büyük ahlaksızlık ve hırsızlık yapmış, utanç verici durum. Umarım ileride iş sahibi olduğunda da insan kandırmayı, dolandırmayı 'normal' olarak görmez.

Gitarın tonunu koklayarak alanlar nasıl yakalamamış olayı hayret . Şimdi u dönüşleri filan beğenileri geri çekmeler de var galiba :)
Burada acemice kaydını, fikrini paylaşıp şamar oğlanına dönen kullanıcılar umarım görür bu videoyu ve yorumları.
Turkrock ekseriyetle bir alışveriş sitesidir arkadaşlar gitarcı forumu değildir.

gibi bu posta sonradan gelenlerin bu tip mesajlarında ben ''laf çakmak için fırsat kollayıcı aşağılama'' dan başka birşey görmüyorum. Bundan sonra sizlerin değerli katkı ve yorumlarınızı forumda daha çok bekliyoruz sevgili benzatenanlamıştımdayazmayayımdedimciler ve kendinitecrübeligitaristsanankendinibeğenmişeskiforumcularınbirvideodaneolduklarınıortayaçıkarangerçekgitaristler.
 
"tersine cinsiyetçilikle" dikkat bile edilmemiş hoş görülmüş anlamında yazıyorum ha yanlış anlaşılmasın. beğenenler anlamıyor bu işten anlamı çıkmasın. herkesin gütarı kendine. beni ilgilendirmez. diğer çıkarımlarım genel forum ortamıyla ilgili. fikir beyan etmek için herkes steve vai olmak zorunda değil.
 
Bu arada, orijinal video kaydının sahibi olan müzisyen (HERES), Facebook üzerinden mesajıma yanıt verdi. Video gizlenmiş olduğu için görememiş tabii, ama uyarı için teşekkür ediyor.
İlk mesajımda Türkiye'den bir grup gitar tutkunu olarak böyle sorunlu bir durumu tespit ettiğimizi söylemiştim. Yanıtına karşılık olarak da, söz konusu kullanıcının yaptığının yanlış olduğunu, ama bu sayede Türkiye'den de takipçi kazandığını söyledim:)
 
Reis tamamen bana da öyle geldi ama kimse kimsenin günahını almak istemez. Ben de diğer arkadaşlar gibi farkedip emin olamadım. Neyse o emin olan arkadaşı tebrik ediyorum. Bir tane daha cinayet çözdü kendinden emin şekilde.
 

bu da fake bu arada. 30. saniyeye kadar oscarlık performans sergiliyor. fakat 30.saniyede yapamadığı bend nedeniyle kendini ele veriyor. bir insan neden böyle birşey yapar anlamak gerçekten çok güç.
 
@barrios hocam bu forum size dar gelir, yanlış anlamayın burası artık er meydanı oldu ve naif insanlara pek yer kalmadı. Eskilerde yine böyle bir kadın arkadaş vokal kayıtlarını atmıştı ve bu konuda olanlar olmuştu, oo on numara "bi verse var ya zabaha kadar" şeklinde yorumlar gibi ve siz vokal hatalarını belirtmiştiniz ve gerisi tahmin edilebilir.

@ray vaughan bu kişinin eski videolarından barrios bahsetmişti dün dm ile ama ben sadece "numb" videosunu izlemiştim, şimdi 30. saniye civarına baktım ve o bend yine o duyduğumuz sese oturmuyor. Belki de arkadaş yanlış yerde ve yanlış kişilerle muhatap kaldı bu yüzden. Youtube ve instagram devam et eğer hala bu foruma girecek yüz bulabiliyorsan ve bunları okuyorsan, orada her türlü arşa çıkarırlar, neyi istersin.

Edit: Ulan zaten arkadaki DAW'da kaydolan bir iz de yok ahahah

Bir edit daha: Şöyle çalabilen, yani gitarın ruhuna dokunabilen ve dediğine göre konservatuar okumuş biri neden böyle bir işe kalkışır onu da anlamak güç. Nasıl bir popülasyon olduysak herkes her şeyi aldığı 3-5 like ile değerlendiriyor ve kısa yolsan ne kadar like alırım derdine düşüyor anlaşılan.
 
Son düzenleme:
İşin ilginç tarafı, bir hesabı daha var orada 10 yıllık videolar falan var. Kimi iyi kimi kötü anlamadım yani bir insanın tekniği kulağı bu kadar değişken ve tutarsız olabilir mi bilemedim. Bazı coverlar kulak kanatıyor bazıları tatminkar düzeyde. Ara verirsin geriye düşersin biraz ama geri toparlanırsın bir şekilde. Çok da kafa yormak istemedim açıkçası. Bir acayiplik var orası kesin.
 
@barrios hocam bu forum size dar gelir, yanlış anlamayın burası artık er meydanı oldu ve naif insanlara pek yer kalmadı. Eskilerde yine böyle bir kadın arkadaş vokal kayıtlarını atmıştı ve bu konuda olanlar olmuştu, oo on numara "bi verse var ya zabaha kadar" şeklinde yorumlar gibi ve siz vokal hatalarını belirtmiştiniz ve gerisi tahmin edilebilir.

@ray vaughan bu kişinin eski videolarından barrios bahsetmişti dün dm ile ama ben sadece "numb" videosunu izlemiştim, şimdi 30. saniye civarına baktım ve o bend yine o duyduğumuz sese oturmuyor. Belki de arkadaş yanlış yerde ve yanlış kişilerle muhatap kaldı bu yüzden. Youtube ve instagram devam et eğer hala bu foruma girecek yüz bulabiliyorsan ve bunları okuyorsan, orada her türlü arşa çıkarırlar, neyi istersin.

Edit: Ulan zaten arkadaki DAW'da kaydolan bir iz de yok ahahah

Bir edit daha: Şöyle çalabilen, yani gitarın ruhuna dokunabilen ve dediğine göre konservatuar okumuş biri neden böyle bir işe kalkışır onu da anlamak güç. Nasıl bir popülasyon olduysak herkes her şeyi aldığı 3-5 like ile değerlendiriyor ve kısa yolsan ne kadar like alırım derdine düşüyor anlaşılan.
İyi niyetli mesajınız için teşekkür ederim.
Beni rahatsız eden şey bahsettiğiniz tipte insanların varlığı değil, bunlara forumda GÖZ YUMULMASI. Site yönetimi, canı istediği zaman istediğini görüyor.
Bazı trollere karşı yeterli tepki verilmemesine de üzülüyorum, ama bu kişisel bir beklenti. Forum kültürünü edindiğim yerle ilgili.
Bu arada, burası gerçekten "er meydanı" olsa, zorbalık, trollük, kişilerin emeğini hor görme-aşağılama gibi şeylere kesinlikle prim verilmez.
 
Bişi dicem. Bu da böyle olabilir mi ?



bu da fake bu arada. 30. saniyeye kadar oscarlık performans sergiliyor. fakat 30.saniyede yapamadığı bend nedeniyle kendini ele veriyor. bir insan neden böyle birşey yapar anlamak gerçekten çok güç.
AHAHAHAHA ben dün dedim ama. Bakın bunda da bir yamuk var dedim. Ama tabi bu işlere yeni başladığım için pek sallayan olmadı.
Bu arada instadan dm attım. Şahsınızdan bizzat playback gitar dersi almak istiyorum. Sizi tavsiye ettiler diye. İnşallah dava açmaz :)
 

bu da fake bu arada. 30. saniyeye kadar oscarlık performans sergiliyor. fakat 30.saniyede yapamadığı bend nedeniyle kendini ele veriyor. bir insan neden böyle birşey yapar anlamak gerçekten çok güç.
Böyle kalitesiz bir kayıtla bile fake yapması çok üzücü.
AHAHAHAHA ben dün dedim ama. Bakın bunda da bir yamuk var dedim. Ama tabi bu işlere yeni başladığım için pek sallayan olmadı.
Bu arada instadan dm attım. Şahsınızdan bizzat playback gitar dersi almak istiyorum. Sizi tavsiye ettiler diye. İnşallah dava açmaz :)
Kesinlikle sallayıp sallamamakla alakalı değil, yani yüzlerce cover içerisinden herhalde en kötüsünü seçti belki de anlaşılmasın diye.
 
Böyle kalitesiz bir kayıtla bile fake yapması çok üzücü.

Kesinlikle sallayıp sallamamakla alakalı değil, yani yüzlerce cover içerisinden herhalde en kötüsünü seçti belki de anlaşılmasın diye.
Taksici abiiim, abimmmm. Lafım sana değil aman diyorum. Beni diğerleri ile karıştırma. Deminden beri hanım teyzenin fake videosunu beğenenleri eleştirenlerin yorumlarını okuyorum da. Sanırım bu adamlar Sherlock Holmes. Gacının ojesine bakıp gitar çalıp çalmadığını anlayacaklar herhalde diyorsun.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler