FORUMUN EN GENEL KONUSU

Sanırım 2017'den beri foruma üyeyim. Çokça faydalandığım zamanlar oldu. Herkese teşekkür ederim.
Forumda nadir konu açıyorum. Aklıma bir şey geldi, paylaşayım dedim.
Forumun en genel içerikli başlığı. Soru şu: Hayat nasıl gidiyor?
Cevaplar herhangi alanda olabilir. Müzik, ekonomi, futbol, pandemi, gece hayatı vs.
Hayatınızı en çok etkileyen, en yakından takip ettiğiniz konu, her neyse.
Genel sohbet havasında bir başlık olarak düşündüm, saygı ve sevgiyi korumak şartıyla :)

İlk cevabı ben vereyim; hangi stratı alsam? Şaka tabii 😀 Sanırım benim için, almak ya da denemek istediğim ekipmanların her geçen gün fiyatlarının yükselmesi ve benim onlara ne zaman erişebileceğim sorusu dolanıyor. Yani özelde müzik ekipmanları deneyimi, genelde de cebimdeki paranın değeri her gün otomatik azalıyor mu kaygısı. Stratın yeri ayrı tabii 😜🤪


HAYAT NASIL GİDİYOR?
 
Dışarı çıkıp rahat nefes alamamak bir stres kaynağı olmaya başladı bende. Aldığım kilolar da cabası, mecbur diyete girdik artık.
Sürekli değişen yasak kuralları da ayrı bir saçmalık bence. Artık neyi ne zaman yapabileceğimi karıştırdım.

Bu pandeminin tek getirisi evden çalışma yollarının açılmış olması, 1 senedir evdeyim bu bana günde 2 saatten epey vakit kazandırdı. Yolda harcanan enerjiden de tasarruf etmiş oldum.

Gitar konusuna gelirsek de ; hem ikinci el hem sıfır fiyatların bu derece yüksek olması üzücü. İşin tuhafı bir çok üründe kalite düşüşü de var, üretimlerin kaydırılması nedeniyle. Eskiden ucuz ve iyiydi bir çok şey, şimdi daha kötü ve çok daha pahalı.
Şu an kafamda birkaç tane Schecter var, evet birkaç :) Kesenin ağzını açıp, alıp yatıracam kenarda. Çünkü birkaç sene sonra onlar da ulaşılmaz olacak iyice.
Ek gelir olarak döviz kazanma imkanım olduğundan paranın tl karşılığını düşünmeden alacağım artık. Beklediğim her an aleyhime işliyor çünkü. Eskiden Fenderların satıldığı fiyata şimdi Sx'ler var, komedi :) Bu durum iyiye gidecek gibi de görünmüyor maalesef.
 
Aslında buranın moderatörüne ulaşma imkanı olsa. Mesela bir çok büyük forum sitelerinde ki gibi KONU DIŞI diye bir ana başlık koyacaksın. O başlığın altında da kişiler istedikleri muhabbeti döndürsün. Güzel olurdu
 
Aslında buranın moderatörüne ulaşma imkanı olsa. Mesela bir çok büyük forum sitelerinde ki gibi KONU DIŞI diye bir ana başlık koyacaksın. O başlığın altında da kişiler istedikleri muhabbeti döndürsün. Güzel olurdu
burada moderatörler de emniyet müdürlüğü gibi. fedoncu bu diyeceksin o zaman gelirler.

310


KUNATA KUNATA
 
Bir sürü şey kazanıp bir sürü şey de kaybettikten sonra, yaşanılan olaylara çok fazla anlam yüklememek gerektiğini anladığım seneleri yaşıyorum bir süredir. Halbuki çocukluk, ergenlik falan böyle miydi? (Ulan ne güzel zamanlardı.) Bir konu çabucak hayatın en önemli meselesi haline gelebiliyordu ve herkesin senin o konuyu gördüğü gibi görmesini bekliyorduk. Herkes böyle mi hissediyordu veya hissetti, bu da ayrı bir konu ama bahsetmek istediğim noktayı destekliyor. 8 milyar insan var lan Dünya denilen gezegenin üzerinde ve herkes kafası kesilmiş tavuk gibi dolanıyor. O yüzden ilerisi için yaptığım planlar gerçekleşmezse eskisi kadar çok takmıyorum. Black Mirror: Bandersnatch gibi geliyor artık her şey. (Oyun gibi kaç saat başından kalkamamıştım filmin.)

Tepkisizlik de çok fazla artık hayatımda, ne olursa olsun "wooaaaw" demiyorum. Vayy, iyiymiş diyorum en fazla. Meslek gereği olsa gerek, bir canlı can çekişse ve hatta ölse bile duygu durumum çok fazla oynaklık göstermiyor. Bu beynin kendini koruma güdüsü ile geliştirdiği bir durum da olabilir. Belki de bu yüzden böyle oldum, bilemem ama bildiğin düz adam oldum çıktım valla. Düz adam demişken şu videoyu koymazsam olmaz. Buradan da şuna bağlayayım, eskiden Fener yenilince 1 hafta kendime gelemezdim ama şimdi maç bitiyor, 5 dk sonra bitti gitti oluyor benim için her şey. (Bunda 2006-2010-2012 sezonlarında son maçta kaçan şampiyonlukların da etkisi olabilir. Öyle derinden yarıldı ki, iyileşince hiçbir sinir dokusu kalmadı artık.) :)

Gitar forumu diye gitarla bağlayayım, eskisi kadar gitar fetişisti değilim. Yine güzel gitar gördüğüm zaman bayılıyorum ama eskiden rüyama girerdi şerefsizler, şimdi "oo süper gitar" diyorum, odak değiştiği zaman bitti gitti oluyor. Sanırım yıllar beni daha "anlık" bir adam yaptı.
 
Bir sürü şey kazanıp bir sürü şey de kaybettikten sonra, yaşanılan olaylara çok fazla anlam yüklememek gerektiğini anladığım seneleri yaşıyorum bir süredir. Halbuki çocukluk, ergenlik falan böyle miydi? (Ulan ne güzel zamanlardı.) Bir konu çabucak hayatın en önemli meselesi haline gelebiliyordu ve herkesin senin o konuyu gördüğü gibi görmesini bekliyorduk. Herkes böyle mi hissediyordu veya hissetti, bu da ayrı bir konu ama bahsetmek istediğim noktayı destekliyor. 8 milyar insan var lan Dünya denilen gezegenin üzerinde ve herkes kafası kesilmiş tavuk gibi dolanıyor. O yüzden ilerisi için yaptığım planlar gerçekleşmezse eskisi kadar çok takmıyorum. Black Mirror: Bandersnatch gibi geliyor artık her şey. (Oyun gibi kaç saat başından kalkamamıştım filmin.)

Tepkisizlik de çok fazla artık hayatımda, ne olursa olsun "wooaaaw" demiyorum. Vayy, iyiymiş diyorum en fazla. Meslek gereği olsa gerek, bir canlı can çekişse ve hatta ölse bile duygu durumum çok fazla oynaklık göstermiyor. Bu beynin kendini koruma güdüsü ile geliştirdiği bir durum da olabilir. Belki de bu yüzden böyle oldum, bilemem ama bildiğin düz adam oldum çıktım valla. Düz adam demişken şu videoyu koymazsam olmaz. Buradan da şuna bağlayayım, eskiden Fener yenilince 1 hafta kendime gelemezdim ama şimdi maç bitiyor, 5 dk sonra bitti gitti oluyor benim için her şey. (Bunda 2006-2010-2012 sezonlarında son maçta kaçan şampiyonlukların da etkisi olabilir. Öyle derinden yarıldı ki, iyileşince hiçbir sinir dokusu kalmadı artık.) :)

Gitar forumu diye gitarla bağlayayım, eskisi kadar gitar fetişisti değilim. Yine güzel gitar gördüğüm zaman bayılıyorum ama eskiden rüyama girerdi şerefsizler, şimdi "oo süper gitar" diyorum, odak değiştiği zaman bitti gitti oluyor. Sanırım yıllar beni daha "anlık" bir adam yaptı.
Abi şu animasyon serisini getirdin aklıma : :))
Bunun çocuk neşesi, yılbaşı neşesi vs versiyonları da var.
 
Abi şu animasyon serisini getirdin aklıma : :))
Bunun çocuk neşesi, yılbaşı neşesi vs versiyonları da var.
İzlemiştim bu animasyonu bir yerde ama kanallarını bilmiyordum. Benzer diyebiliriz. Ama şöyle değil, yani aha gittim, aha manzara gibi değil durum. Tatile rezervasyon yaptım diyelim, 2 hafta kala bir sebeple iptal etmek durumunda kalsam öğleninde "ulan yazık oldu" derim akşamında biramı açar TV karşısında dizimi izleyip takılmaya devam ederim ve tatil aklıma bile gelmez. Yani konu derinleşiyor ama eskiden bir kızdan ayrılınca gece yastığı sırılsıklam ederdim, 3 sene önce amcam öldü, yüreğime taş oturdu ama bir gıdım yaş akmadı. Neyse, mutluyum ben bu durumdan. Stabil olmak her zaman iyidir. :)
 
Evet belli bir yaştan sonra ya da yaşanan olaylardan sonra, kafaya takma eşiği yükseliyor. Bende de benzer bir durum mevcut.
Fiziksel enerjiyi, duygusal durumu ve mental gücü insan daha farklı şekilde harcamak istiyor. Mantığım "la ölüp gidecen sen de neye takılıyorsun bu kadar" diye hatırlatma yapıyor arada. Ben de yakın zamanda bir yığın şey yaşadım ancak şükür ayaktayız halen :) Taksam kafayı yemiştim.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler