Yeni içerik

Epiphone flying v'ler hakkında

Selam sevgili dostlarım. Bildiğiniz üzere her gitar sever arkadaşın gönlünden geçen bir flying v vardır. E tabii ben de bu gitarlardan bir tanesine sahip olmak istiyorum fakat çok kararsızım, endişeliyim. Şöyle ki "flying vler aşırı rahat abi yaaa" belirli bir topluluk var bildiğimiz üzere. Fakat denildiği gibi rahatlar mı? Sonuçta sahne yapabilecek bir dönemde değiliz ve genelde evde kullanacağım bir gitar olacak ve de ana gitarım olacak şayet alırsam. Rahatça oturarak çalabileceğim bir gitar mı? Aklımda aynı fiyat skalasında bir sürü gitar var. Yani 5k bütçe ile sadece bir gitar alacağım ve flying v ler aklımdan çıkmıyor. Ama aynı fiyata epiphone lp customlar da var. Ya da jackson dk2s sustainiac var. Ya da daha farklı gitarlar alınabilir. Sizce ne yapmalıyım bu durumda? Epiphone lp custom ve fying v arasında çok kararsızım. Ya da ikisini de boşverip bi Jackson almak daha mı mantıklı olur? Veya daha farklı önerileriniz olur mu? Daha çok thrash metal, hard rock çalmayı seviyorum. Yaklaşık 1.5 yıllık da bir elektro gitar deneyimim olduğunu belirtmek isterim. Ses kartı ve referans kulaklığı ikilisi ile sound alıyorum. Flying v sahipleri veya daha önceden kullanmış kişilerin deneyimlerini okumak benim için çok önemli. Önerilerinize de açığım. Eğer bir yanlışım olduysa da affola. İyi akşamlar herkese.
 
İyi akşamlar. Çok sevdiyseniz gidip deneyin rahat geliyorsa alın derim. Kimine göre çok rahatsız kimine göre de çok rahat gitarlar olabilir. Bu biraz kişisel soru olduğundan cevabınızı burada aramak yerine aklınıza yatan modelleri denemeniz daha faydalı olacaktır.
 
Şöyle ki "flying vler aşırı rahat abi yaaa" belirli bir topluluk var
Sadece bu değil herhangi bir konuda çok kesin konuşup cümlesini abi yaaa diye bitiren herkesin ağzına terlikle vur ve hayatından çıkart, uzun vadede kazançlı çıkarsın.

Rahatça oturarak çalabileceğim bir gitar mı?
Evet, sol bacağa koyuyorsan 45 derece açıyla tutarak. Sağ bacakta şekilli gitar çalman neredeyse imkansız. Rahat ancak senin bileceğin iş, eline çal diye verdiğimde bir sürü kişinin bu ne lan şekilli şemalli dediği Jackson RR5 hayatımda çaldığım en rahat gitarlardan biriydi.
 
Çok seviyorsanız kavuşun hep aklınızda kalır...:) 1.5 sene bir gitar her pozisyonda çalmak için az sayılabilir.Deneyimli birisi V Gitarı askıda takarak oturarak Rahat çalar ancak tabiki diğer gövdelerin konforu olmayabilir.Ama sap kısımları bu gitarların çok rahattır gitarın klavyesi sap birleşimine kadar uzandığı ve alttan üstten boynuz olmadığı için.
Aslında ayakta çalmak için dizayn edilmiştir ve ayakta çok rahattır.
 
Özellikle epiphone v lerden bahsediyorsak kesinlikle ülkede değeri bilinmeyen gitarlar bence.kimse almıyor diye çok ucuza satılıyor.Benim de bir adet vardı elimde korina 58 versiyonu.Çok rahat ve keyifli bir aletti.2600 gibi komik bir rakama gitti… klavyesi şu an kullandığım Fender Jaguar a çok benziyordu. Geniş ve orta-ince arası kalınlıkta C shape.
5 k dan ucuza ilanlara mutlaka düşer bu gitarlar.Jackson konusunda bir şey diyemem ama Les paul customdan daha eğlenceli ve güzel bir alet olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca bu 58 lerin sol tarafında,bacağınıza koyduğunuzda kaymaması için kauçuk bir parça da mevcut.
 
Bugüne kadar bir çok V elime geçti fakat hiç epi örneği geçmedi maalesef. Benim en rahat çaldığım gitarlarım hep Jackson V lerim olmuştur. Eğer ben hep gitarı sağ bacağımda çalarım, klasik gitar pozisyonunda yani sol bacak içime dayayıp asla çalamam diyorsanız zorlanırsın biraz. O yüzden kendi gitarınızı dediğim pozisyonda bir süre çalın, eğer zorlanmaz tam tersi daha rahat ederseniz sizi de V severler kulübüne alalım. :)

Jackson RR5 hayatımda çaldığım en rahat gitarlardan biriydi.

Üstad RR1 e alışamadım 1 senedir, hep alt boynuzu arıyor bacağım :)
 
Sadece ilk 2-3 cümleni okudum. Flying V'lerin rahatsız olmasının temel sebebi sağ kolunu dayayacak bir yer olmadığından dolayı sapın senin kontrolün haricinde hareket etmesi. Bu sorunu da sapı gövdeyi sabitleyerek değil de sol elin ile ek güç uygulayarak sabitleyerek çözebilirsin. Ki bu da sol el tekniğini biraz değiştirmen gerek demek oluyor. Aynı zamanda yaslayacak yer olmadığından dolayı sağ el tekniğin de biraz değişmeli. James Hetfield gibi genelde üst telde bol palm mute'lu şeyler çalıyorsan pek sıkıntı olmaz ama diğer teknikler için sıkıntılı bir gitar. Uyum sağlayabilmek için uzun süre uğraş vermelisin. Ben de gözümü karartıp aldım bir tane ama çalamayınca sattım. Rahat değildi.
Ayrıca klavyenin öne eğilmesi gibi bir sorun da olabiliyor, askı yerinden dolayı. Aynı sorun dünyalar güzel Jackson Kelly'mi de sattırdı bana.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler