Ltd snakebyte vs ltd kh white zombie

Yurt dışından gitar alma işi yalan olmuştu bu yüzden mecbur yurt içi alternatiflere yöneldim. Cangöz müzikle yaptığım görüşme sonrası esp m2 de yalan oldu elimde 2 seçenek kaldı arkadaşlar. Ltd snakebyte ve ltd white zombie. Sahne veya profesyonel bir amacım yok. Tüm tarzlarda çalmaya çalışıyorum genellikle metal ama. Clean çalmayı da seviyorum. Solo ritim farketmiyor hepsiyle uğraşıyorum elimden geldiğimce. Ltd snakebyte 22 perde ama bir dezavantaj yaratacağını sanmıyorum şu anlık. 3-4 yıl isteklerimi karşılasın yeter. Sizin seçiminiz hangisi olurdu ?
 
Snakebyte çaldın mı hiç? Ya da o kasa benzer biri gitar çaldın mı? White zombie bildiğin superstrat kasa. İkisi çok farklı kasalar. Ve bu iki gitar arasında kalman çok ilginç bence.
 
Çalmadım lakin inceleme fırsatı buldum bi rahatsızlık vermedi dengesinde vb.
Daha önceki başlığında gördüğüm kadarıyla illaki bi Metallica signature gitar istiyorsun. Madem bunları alacak bütçen var, gidip al bence. Bize sorarsan, ki önceki konunda yorumlarda belirtilmiş, daha iyi seçenekler var. Gerek 0 gerek 2. elde. Ama burda önemli olan bir faktörde içinden geçen gitarın ne olduğu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
 
Daha önceki başlığında gördüğüm kadarıyla illaki bi Metallica signature gitar istiyorsun. Madem bunları alacak bütçen var, gidip al bence. Bize sorarsan, ki önceki konunda yorumlarda belirtilmiş, daha iyi seçenekler var. Gerek 0 gerek 2. elde. Ama burda önemli olan bir faktörde içinden geçen gitarın ne olduğu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Hocam tavsiyelerinizi bekliyorum. Bi signature sevdası var içimde evet lakin her öneriye açığım. Özellikle Metallica tonlarına yaklaşayım yeter. Bütçe 30-35k
 
Hocam tavsiyelerinizi bekliyorum. Bi signature sevdası var içimde evet lakin her öneriye açığım. Özellikle Metallica tonlarına yaklaşayım yeter. Bütçe 30-35k
Metallica'nın kullandığı ekipmanlara mutlaka bak. Say say bitmez. Son zamanlarda Axe FX' e geçmişlerdi sanki, emin değilim bunda. Aynı özelliklerde başka gitarı daha ucuza bulabilirsiniz ayrıca. Yanınada ses kartı + amfi yazılımı veya direkt bir amfi alınabilir.
 
beğendiğin gitarı al tabi de tona yaklaşmak için gitar zurnanın son deliği... EMG'li ne alsan zaten %85 Metallica bostanına dalarsın...
Hocam her şey tamam cuma günü sipariş vereceğim. Snakebyte ve kh wz arasında kasa tremolo ve perde farkı dışında göze batan bir fark var mıdır. Bunların faklı olması bi etken değil seçimim için. Detaylı detaylı inceleme videolarını izledim param olsa ikisini birden alırım lakin öyle bir şey mümkün değil. Çok detay bilmiyorum gitarlar hakkında sizin kadar. Yardımcı olur musunuz seçimimde ? Böyle sorunca dalga geçiyorlar kasalar farklı vbvb demekki bana farketmiyor kasa. Teşekkürler şimdiden
 
O kadar genel soru ki bu ... beğendiğini al, mutlu ol ... kasa, köprü, perde (sap) farketmiyor demişsin... gitarı gitar yapan şeylerin %80'i seni etkilemiyorsa beğendiğini al ne diyeyim ... güle güle çal.
snakebyte ve white zombie kadar alakasız iki gitar zor bulunur ama OK, hakikaten mutlu edecek olanı al...
 
Hocam her şey tamam cuma günü sipariş vereceğim. Snakebyte ve kh wz arasında kasa tremolo ve perde farkı dışında göze batan bir fark var mıdır. Bunların faklı olması bi etken değil seçimim için. Detaylı detaylı inceleme videolarını izledim param olsa ikisini birden alırım lakin öyle bir şey mümkün değil. Çok detay bilmiyorum gitarlar hakkında sizin kadar. Yardımcı olur musunuz seçimimde ? Böyle sorunca dalga geçiyorlar kasalar farklı vbvb demekki bana farketmiyor kasa. Teşekkürler şimdiden
Erik ile kayısı arasında da çekirdekleri olması dışında çok bir benzerlik yok. Bu iki gitarda böyle. Bu kadar para verip de çalımı ve konforu etkileyen bu faktörleri görmezden gelmek çok ilginç.
 
Hocam her şey tamam cuma günü sipariş vereceğim. Snakebyte ve kh wz arasında kasa tremolo ve perde farkı dışında göze batan bir fark var mıdır. Bunların faklı olması bi etken değil seçimim için. Detaylı detaylı inceleme videolarını izledim param olsa ikisini birden alırım lakin öyle bir şey mümkün değil. Çok detay bilmiyorum gitarlar hakkında sizin kadar. Yardımcı olur musunuz seçimimde ? Böyle sorunca dalga geçiyorlar kasalar farklı vbvb demekki bana farketmiyor kasa. Teşekkürler şimdiden

Hangisini daha çok seviyorsan onu al, sevdiğin bir gitarı çalmayı iple çekersin ama sevmediğin bir gitar olduğu zaman eline bile almak istemezsin.

Kararını sen ver, çalacak olan sensin biz değiliz. 😉
 
İkinci el bir e2 eclipse veya M2 al ilerde öğrenince doğru söylüyormus iyki dinlemiştim dersin vazgeç o iki gitarın sevdasından da madem okadar vereceksin neden japon ESP yerine Kore ltd alasın. Şahsen Kore gitara okadar para vermeye ben karşıyım. ESP japon ayrı bir dünya. Tamam çok düzgün koreler çıkabiliyor ama gidip deneyip güzel işçilikli birtane yakalayabilecek tecrübende yok.
 
İkinci el bir e2 eclipse veya M2 al ilerde öğrenince doğru söylüyormus iyki dinlemiştim dersin vazgeç o iki gitarın sevdasından da madem okadar vereceksin neden japon ESP yerine Kore ltd alasın. Şahsen Kore gitara okadar para vermeye ben karşıyım. ESP japon ayrı bir dünya. Tamam çok düzgün koreler çıkabiliyor ama gidip deneyip güzel işçilikli birtane yakalayabilecek tecrübende yok.
2. Eline 40k para istiyorlar. 2 tane ilan gördüm sadece. M2yi bunlarla aynı fiyata bulsam alırdım tabiki. 0ı 2400€. Benim 1.4 bütçem var
 
Ek olarak alacağın herhangi bir signuture ltd ile 1000 series deluxe ltdler arasında kalite farkı olmayacak aradaki fiyat farkını artist imzasına vereceksin. Bana göre gereksiz. Al temizinden bir deluxe geç madem ki Japon Esp'ye hiç bir türlü güç yetmeyecek.
 
14 bin ilan koydum, tek bir yorum geldi özelden pahalı diye, indirim istedi... ben de çektim ilanı. Zaten bu günleri öngördüm bu fiyata satılmaz dedim, kalsın çalarım :)

Gayet makul bir fiyattı sıfır kıvamında bir ec1000 için hem de en beğenilen finishi ve çelik fretli versiyonu üstelik gigbagde vardı yanında. Malum sarı sitede 20k isteyeni de var hem de düz parlak siyah ve nikel fretli 🙂 isabet olmuş geri çekmeniz hocam. Cidden o gitarı o fiyata alıp çalmayı haketmiyorlar.
 
Valla ben Fishman Fluence Modern taşıyan Fujigen Iliad J-Standart almayı koydum kafama yeni gitarım olarak, yoksa o ilanı görüp düşünmüştüm alsam mı diye =) Hobilere sadece disposable income harcama, kredi kartı vb. kullanmama kararım olmasa ikisini de alırdım.

Arkadaşın sorusuna gelirsek, bu gitarların manyetikleri farklı, sap uzunlukları farklı, köprüleri, ağaçları farklı. Bunlar farklı gitarlar. Ben olsam İkisini de almam ama, EC-1000 seni açacak olan, çok daha ucuza aynı kalite.
 
Valla ben Fishman Fluence Modern taşıyan Fujigen Iliad J-Standart almayı koydum kafama yeni gitarım olarak, yoksa o ilanı görüp düşünmüştüm alsam mı diye =) Hobilere sadece disposable income harcama, kredi kartı vb. kullanmama kararım olmasa ikisini de alırdım.

Arkadaşın sorusuna gelirsek, bu gitarların manyetikleri farklı, sap uzunlukları farklı, köprüleri, ağaçları farklı. Bunlar farklı gitarlar. Ben olsam İkisini de almam ama, EC-1000 seni açacak olan, çok daha ucuza aynı kalite.
Fishman Fluenceli değil emgli ama Fujigen İliad JillAshde664m var bende bariton scale maple tuşe japon bir tele tek kelime ile harika diyebilirim. Tabi zevk meselesi ama ec1000de uzun yıllar çalmış biri olarak bana göre çok daha keyifli bir alet ve daha kaliteli hissettiriyor ne de olsa japon işçiliği var gitarın ve en güzel avantajı ülkemizde erişilebilir fiyatta olması. Tam bir fiyat performans canavarı insan şaşırıyor bu paraya bu gitar çok fazla diyor 🙂
IMG_20220614_142741.jpg
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler