Game Of Thrones

Dizilerle ilgili başlıklarda spoiler sekmesi altında spoiler vermeyenler hakkında cezai işlem başlatalım yahu :D Kitabı okuyan biri bari en sonunu da söylesin de acabalardan kurtulalım.... :D
 
Yok be kitaptan haberim bile yok ama heryerde bunun haberleri dönüyor adamlar resimlerle açıklama bile yaptılar valla habersiz olduğunuzu bilsem yazmazdim beyler kusura bakmayın. Malesef diziyi 1 veya 2 gün arkadan takip eden birisi olduğum için ben de kurtulamıyorum bu durumdan çünkü olay çok popüler oldu. Öyle ki yayından bir sonraki gün bütün facebook akışında bununla ilgili haberler oluyor. Bana spoiler yememek imkansız geliyor ama yemeyen nasıl basariyorsa yazsın ben de uygulayalım. :)
 
Ben dizinin yeni bölümünü izleyeceğim müsait zamana kadar uyumayı tercih etmeyi düşünüyorum. Hani 3 gün sonra izleyeceksem 3 gün uyuyayım..

(ÇOK BOŞ İŞLER MÜDÜRÜ OLDUM BU ARALAR :D )
 
Bu arada bu derece durağan ve politikayla entrikalarla dolu bir hikayeyi böyle akıcı bir şekilde seyirciye sunabilmek sanattır. Final sahnesinde yazılar çıkınca bittiğine inanamadım.
 
Son düzenleme:
spoiler yememek için ne bu başlığa baktım.ne sosyal medyaya girdim. habervaktime bile girmedim ne olur ne olmaz. badem bıyıklı, akp westeros il başkanı sonunda @savarain in ısrarıyla gözüktü. :D girelim tartışmalı pozisyonlara.

ulan bari joffrey nin cesedinin yanında sikişmeseydiniz amına kodumun ensestçi orospu çocukları! ama babaları zehir gibi adam. daha ceset soğumadan yeni kralı hazırlıyor. cüce reyis yine gönülleri fethetti tabii. birde khalesee nin olduğu bölümde çok güldüm. adam dedi ya :"kadın taklidi yapmak için sikini götüne sokup dolaşıyor" diye. işte aklıma pornfail adlı sitede ki bir gif geldi. kadına benzeyen bir travesti bacak arasına sakladığı kobrayı salıyordu. khaleseeye yakıştıramadım o görüntüyü. :D eteğini kaldırıp ispat etmesini heyecanla umdum ama olmadı....
 
Hakikaten daha iyi benzetme olamazdı. "AKP Westeros il başkanı" ahahahahaha.

Burada 100 tane erkeğin arasında güvende değilsin deyip kızı güvenli bir yere götürme iddiasıyla kerhaneye emanet eden adam da gördük, bu da oldu.
 
Son düzenleme:
Littlefinger, yani onu oynayan herif bence dizinin en iyi oyuncularından. Adam sahneye girdiğinde odada sağa sola baktırıyor, o derece gizemli ve rahatsız edici. Ses tonu da cabası, sürte sürte konuşuyor böyle tövbe estağfurullah.

Ayrıca hepiniz susun lan Stannis espri yaptı olum, bu bölüm tarihe geçer. Davos'un okumayı öğrenmesine dokundurarak sen edebi adamsın bak bakalım şuna bir dedi ahahah güldüm valla.

Sandor ise geçen seferki KFC olayından sonra şimdi de Vedat Milor'a bağladı. O nasıl bir yahni yeme şekli? Yemek duasında are you gonna do all of the seven fuckers diyerek o da yardı bu bölüm.

Thenn'lerin başı da ayrı arıza, herif yerde yatan silahsız çiftçi kadına adam boyu baltayla daldı ya lan. Ben bu bölümü 2. bölümden daha çok sevdim, diyaloglar gerçekten çok akıcı. Oberyn de sefa pezevenkliği kurumunun baş temsilcisi adeta, bunu da eklemeden geçemiyorum.
 
Oberyn'i bence harcayacaklar kardeşim. Yeni tahminim de bu. Tywin Lannister o şeytani zekayla 139 yaşını görür ama Oberyn gibi keskin sirke tipler çok uzun yaşamıyor. Yazar troll olunca bunları düşünmeden edemiyorsun. Tywin'in o teklifinin altında "sağı solu belli olmaz, en azından gözümün önünde dursun" düşüncesi var bence.

Düello sahnesi de Brad Pitt'in Truva'daki düellosu gibiydi. Dario Naharis trolledi resmen düşmanını.
 
littlefinger the wire da da belediye meclis üyesiyken yavaş yavaş çalışıp,sonunda Baltimore belediye başkanı olmuştu. konuşması hep böyle İrlandalının.

not: badem bıyığının aynısından birde Darren Aronofsky de var.



 
Üst