Pod xt & xt live

yokmu aranızda EVERGREY parcalarıyla ugrasan? Lutfen arkadaslar bu parcayı calmayı cok istiyorum ozellikle o solo tonu gercekten super gitar resmen aglıyor ya yardım ederseniz sevinirim!
 
arkadaslar Lutfen bana aclsekilde\


Favori Solo tonlarinizi Yazarmisniz_ bi link yada bi sekilde frekanslari?

Solo tonu yazmayı bı beceremıyorum ne olursaolsun bısıler yollayın lutfen!!!
 
arkadaşlar firmware yükledim , driver yükledim, monkey yükledim, daha bi dolu şey yükledim yapamıyorum. xt yi fabrika ayarlarına döndüremiyorum. lütfen bir kişi bana tam olarak ne yapmam gerektiğini ayrıntılarıyla anlatabilirmi çok iyi bi bilgisayar kullanıcısı değilim lütfen :((
 
İyide şimdi şöyle bir durum var.Fabrika ayarı derken o ayarları değiştiremiyorsun.Firmware'inde ne varsa o kalır.Derdin başka birşeyse belirtirsen iyi olur.Fabrikasyon tonlarıysa gearboxta o tonlar var.Pod'a sirayla atarsın olur biter.O tonlarda aman aman değil.

Solo tonu yazmada bende de özürlülük mevcut.Yazdıklarım var ancak doğru olmadığından eminim.Belkide iyidir bana kötü geliyordur. :LOL: İyi bilen birisi ton gönderirse kıyaslamak açısından da iyi olurdu.
 
aleti bi arkadaşıma sattım. amacım onun isteğini yerine getirmek. fabrika tonlarını kullanmak istiyo benden rica ettiği şeyde buydu. bana sorgusuz sualsiz bunu öğrenmek kalıyo. nasıl yapılabilceğini öğretebilcek birisi hala yokmu?
 
abd den getirttiğim xt bugün elime geçti. 220 110 çeviriciyle kullanıyorum. alet kullanması karışık geldi ama çözer gibi oldum. ancak sorunum bu değil. bu alet çalışırken ciddi ciddi ısınıyor, tırsıyorum açıkcası. bütün xt ler mı ısınıyor yoksa benimkine özgü bir durum mu?
 
arkadaşlar tonlarınızı paylaşın önceden caner arkadaşımız yazıyordu yineleyebilirse yada tekrar yazarsa(ki öncekilerin üzerinden yıllar geçmiş sanırım) çok makbule geçicek hepimiz için
 
Gearbox programını kurun. Sonra üst taraftan preset seçme seçeneği var.
Ordaki tonlar bence customtone da kilerden aha kullanışlı.
Daha doğrusu şöyle söyleyeyim customtone da işe yaramaz çok ton var aradan ayıklamak mesele.
Gearboxtakiler arasından aradığınızı bulmak daha kolay.
 
sıtesınden bı suru hazır tn ındırdım,

ındırmeyenler ıcın paylasablırım,


ayrıca su adaptor ısıne bı acıklık getıreyım


arkadas evde sagda solda kullandıgımız tum adaptorler DC akımlı

Pod un kı Ac akımlı, yanı sıradan b ıadaptor,

bı elektırıkcıde benım kı artık bozulunca yaptırdım yenı bıtane e sorunsuz calısıyor, bu forumda cok abartıldı bu adaptor olayı,
 
Gene de, ses çıkışındaki devrelerdeki direnç değerlerinin artması sesi bozar gibi bir (saçmalama) şey olamaz mı?

Çok mu salladım yoksa :? ?
 
Sigmastern demiş ki:
.save tusuna bas
2.select potunu asagidaki yazi gelene kadar cevir.

"Factoy Recall
Restores All Factory
Channels ,Amps,Aan, Fx"

3.ardindan bir daha save tusuna bas.

Ve islem tamam.

mevcut sistem eski sahibi tarafından update edilmiş. Bu yüzden yukarıdaki gibi bir menü çıkmıyor. Update li sürümü fabrika ayarlarına getirebilirmiyim?
 
Üst