Thomann'dan Alışveriş

Arkadaşlar az önce Amerikadan 135$’a sipariş ettiğim manyetikler geldi , 40.2₺ vergi ödemesi gerçekleştirdim , açıkçası çok ucuz’a geldiğini düşünüyorum.
Ya bende Custom Shop 69 manyetikler almak istiyorum ama Türkiye de hiçbir yerde bulamıyorum, 2.el bir tane buldum ama adamın sahibinden e baktığı yok. Bende yurtdışından almak istesem nasıl yapabilirim ? Nereden almamı önerirsiniz? Ebay de falan bulursam orda oturan dayım a kargolatabilirim ama ek ücretler ne olur ne kadar olur bir bilgisi olan var mı ?
 
Ya bende Custom Shop 69 manyetikler almak istiyorum ama Türkiye de hiçbir yerde bulamıyorum, 2.el bir tane buldum ama adamın sahibinden e baktığı yok. Bende yurtdışından almak istesem nasıl yapabilirim ? Nereden almamı önerirsiniz? Ebay de falan bulursam orda oturan dayım a kargolatabilirim ama ek ücretler ne olur ne kadar olur bir bilgisi olan var mı ?
Fender CS 69 mesela bunu direk bu kişiden mi almalıyım yoksa amerikadan tanıdık birine kargolatmalı mıyım ? Yani gümrük tü oydu buydu fiyatlandırması nasıl olur ve herhangi bir sıkıntısı olur mu ?
 
Kargom hafta başından beri Arnavutköy AVKİM'de yatıyor. Bugün arayayım dedim ama ulaşamadım. Ürün elime ulaşana kadar euro da dip yaptı, 350 lira içerdeyim. :)
 
Iyi yapmışsınız valla, ben de girecem bu işe de madem 30€ kargo veriorm başka ne alsam modundayım. Eski modelleri captor incelediğim kadarı ile yeterli geliyor bana da, siz yaptınız mı araştırma, X i tercih etmede özel bir sebep var mı?


Bu sabah Euro'nun bir miktar düşmesi ile gaza gelip Captor X (ve birkaç takım tel) aldım. Uzun süredir aklımdaydı, bastım gitti. Ne olup bitti buraya yazarım.
 
Iyi yapmışsınız valla, ben de girecem bu işe de madem 30€ kargo veriorm başka ne alsam modundayım. Eski modelleri captor incelediğim kadarı ile yeterli geliyor bana da, siz yaptınız mı araştırma, X i tercih etmede özel bir sebep var mı?
Capto alsaydım istediğim şekilde kullanmak için üstüne bir de C.A.B. M almam gerekecekti. Bu daha kolayıma geldi. What are the differences between Torpedo Captor X and Torpedo Captor + Torpedo C.A.B. M.
 
Iyi yapmışsınız valla, ben de girecem bu işe de madem 30€ kargo veriorm başka ne alsam modundayım. Eski modelleri captor incelediğim kadarı ile yeterli geliyor bana da, siz yaptınız mı araştırma, X i tercih etmede özel bir sebep var mı?
Bende de aynısı oldu, 120 Euro'luk manyetik sipariş edeyim dedim, 30 Euro kargonun altı dolsun diye bir şeyler eklemek lazım herhalde dedim. Sonra bir baktım 450 Euro olmuş sepet, şimdi kara kara düşünüyorum :)
 
Ooke, anladım.Oyle ise bence de doğru seçim.
Benim merak ettiğim bu convolution technology falan bahsediyor ya, bu tarz algoritmalar bazen spesifik işlemcilerde daha performanslı koşulabiliyor. Acaba captor X, torpedo live vs bu unitelerde bu tarz bir olaylara gittiler ve hakkaten bilg da daw dan IR yüklemekten daha iyi oluyor gibi bir yanı var mı bu aletlerin, buydu biraz.. Uşendiğime de detayli bakmadım işin o taraflarına..
 
Öncelikle iyi günler Thomann'dan gitar almak istiyorum sizce bu gitarı almak mantıklı mı vergi eklendiği zaman son fiyatı kaç tl oluyor ?
Verebileceğiniz tavsiyeler var mı ?

 
Arkadaşlar bugün Zuhal müziğe tel almaya gittiğimde laf lafı açtı oradaki ilgili kişiyle. Thomanndan yakın zamanda Türkiye'de olmayan bir gitar almak istediğimi soyledim ama o %20 olan verginin şuan da %40 olduğundan bahsetti süresinin uzatıldığından falan. Eve geldiğimde biraz baktım fakat bulamadım bununla ilgili net birşey?
 
Arkadaşlar bugün Zuhal müziğe tel almaya gittiğimde laf lafı açtı oradaki ilgili kişiyle. Thomanndan yakın zamanda Türkiye'de olmayan bir gitar almak istediğimi soyledim ama o %20 olan verginin şuan da %40 olduğundan bahsetti süresinin uzatıldığından falan. Eve geldiğimde biraz baktım fakat bulamadım bununla ilgili net birşey?
Ben de 20% + 20% diye düzenlendiğini duymuştum ama doğruluğundan emin olamadım. +1'liyorum, net bilgisi olan biri varsa çok iyi olur.
 
Gitarda gelen vergi %15 idi, yanılmıyorsam Eylül 1'de %10'a düştü ve bu da uzatıldı. Yalnız ben kimseye bu ek verginin çıktığını görmedim. Stüdyo monitörü aldım, onda bile sadece %18 aldı adamlar ki önceki sayfalarda da yine hoparlör kategorisinde biri böyle almış. Tabii ÖTV çıkmaması şans işi. Yine önceki sayfalarda Reverb'den gitar alan biri %20 ödemiş. Herhalde bu ek vergiyi firmalara geçiriyor gümrüktekiler. :)
 
Arkadaşlar bugün Zuhal müziğe tel almaya gittiğimde laf lafı açtı oradaki ilgili kişiyle. Thomanndan yakın zamanda Türkiye'de olmayan bir gitar almak istediğimi soyledim ama o %20 olan verginin şuan da %40 olduğundan bahsetti süresinin uzatıldığından falan. Eve geldiğimde biraz baktım fakat bulamadım bununla ilgili net birşey?
Eskiden bu muhabbetler pek yapılmadığından thomann'dan veya diğer firmalardan Fender siparişi verilebiliyordu. Şimdi distribütörler, bu konuşmaları veri alarak ülkeye getirilecek aletler için çok daha fazla fiyat alıyor ve diğer ülkelerden girişleri engellemiş bulunmakta.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler