Thomann'dan Alışveriş

'Forum Meydanı' forumunda Vintage tarafından 20 Kasım 2011 tarihinde açılan konu

  1. EMM ve dthakankoca bunu beğendi.
  2. Ozgur simdiden hayirli olsun. Laney in kabinlerini cok merak ediyorum. Eline gectiginde kendi adima ikisi hakkinda da yorumlarini bekleriz.
     
    Özgür ÖNER bunu beğendi.
  3. Eyvallah. Elime geçince detaylı inceleme paylaşacağım. (y)
    Şimdilik siparişi "On Hold" durumuna alıp TC Kimlik sordular. Email ile gönderdim. Umarım yakın zamanda sipariş durumları değişmeye devam eder :)
     
  4. Aynen cevapladiktan bir iki gün içinde işleme alıyorlar. Geçen siparişte bendende istemişlerdi.
     
  5. Selamlar, yeni yıldan sonra sipariş veren arkadaşlarım, abilerim extra stopaj vergi muhabbeti vardı. Bankadan dışarıya transfer olmadan aktarılacağı konuşuluyordu. Herhangi bir problem extra vergi gibi durum ile karşılaştınız mı? Ürünler hayırlı olsun şimdiden, kusursuz eksiksiz elinize ulaşması dileklerimle.
     
  6. Ben 4 Ocak'ta rack case, 1m kablo, 2-3 tane de neutrik soket sipariş ettim ve Thomann da check out kısmında hesaplananın haricinde ekstradan bir vergi ile karşılaşmadım. Ne yazdıysa onu ödedim.
     
    Aykut Güven bunu beğendi.
  7. Aynen dediğin gibi oldu. Bugün DHL 'e vermişler tracking number göndermişler. Kafa + kabin için 2 adet kargo yapmışlar. Gümrükte problem yaratır mı bir fikriniz var mı 2 adet kargo olması?
     
  8. Bizim kargoyu (2x Harley Benton Kabin) 2 paket halinde yollamışlardı. İkisine ayrı ayrı vergi çıkmıştı. Ama senin durum biraz farklı. 1 adet ürün iki farklı kargoda nasıl olur bilmiyorum açıkçası.
     
  9. Sıkıntı çıkmaz, vergiyi zaten toplam meblağ üzerinden ödeyeceksin, değişen birşey olmayacak.
     
    Özgür ÖNER bunu beğendi.
  10. Merhabalar, yukarıdaki yazmış olduğum son mesajdaki o 04.01.2018'de sipariş ettiğim 1 mt mikrofon kablosu + 3 adet neutrik soketin bulunduğu paket (1 kg) bugün itibariyle 16.01.2018'de kapıya geldi. Geriye rack case in olduğu paket (8,7 kg) kaldı o da Türkiye sınırlarında ama henüz Ankara'ya gelememiş galiba. Bu arada 1 kg lık paket için 5 TL kargo ücreti verdim, normalde toplam ücretin 18% gümrük vergisi ödemem gerekmiyor muydu ya da onu ikinci pakette mi alacaklardır?
     
  11. merhaba arkadaşlar bu konuda en geniş forum burası olmuş emeğinize sağlık. Dün akşam saat 21:00 gibi thomann.de adresinden jbl lsr 305 referans monitörlerinden bir çift sipariş verdim. Şiparişi kredi kartımla verdim ve siparişi thomann.de sitesi kabul etti. Fakat sorun şu normalde internetten alışveriş yaparken garanti bankasının sayfası açılır geçici bir kod verir ve 3 dk içinden sayfasına girer onay verirdik. BU sefer bu sayfa açılmadı ve internet bankacılığında hala bir harcama yapılmadığı görünmekte sizce sebebi nedir?
     
  12. Son düzenlemelerle internet üzerinden kredi kartı kullanmaya devam edebilmek bir onay vermeniz gerekiyor bildiğim.Bununla alakalı olabilir.Birçok site ve bankadan sayısız uyarı maili geliyor.
    https://www.hsbc.com.tr/haberler/in...-devam-edebilmek-icin-onay-vermeniz-gerekiyor
    İnternet Alışverişlerine İlişkin Yasal Düzenleme | Ziraat Bankası
     
    mcany bunu beğendi.
  13. Selamlar, benimde kargom 12 ocakta Almanyadan "Sent Item Abroad" durumuna geçmiş, ancak ptt sitesinden sorguladığımda türkiyeye girdiğine dair hiç bir kayıt yok. 5 günlük bu boşluk sizce normal mi? Teşekkürler.
     
  14. Thomann dan alış-veriş tecrübem 1 level kadar (bu ilk alış-verişimdi:)) ama aynı 5 günlük ara benim rack case paketinde de oldu. Diğer 1 kg lık kablo ve jackların olduğu koli dün geldi ama rack case in olduğu 8 kg lık pakette de
    11 Ocak:
    PTT İşyerine Girdi / Yurtdışı Kabul Geliş Kaydı Yapıldı
    İSTANBUL UKİM
    İSTANBUL UKİM
    BAŞAKŞEHİR
    16 Ocak:
    PTT İşyerinden Çıktı PTT İşyerine Sevk Edildi
    İSTANBUL UKİM
    İSTANBUL UKİM
    BAŞAKŞEHİR
    gibi ibareler yazıyor. Yani demem o ki normal galiba.
     
    Özgür ÖNER bunu beğendi.
  15. aynen
    aynen söylediğiniz gibiymiş bugün gittim hallettim . Bankadan sonra sipariş verdim fakat TC numarası istedi thomann benden sizden de istediler mi
     
  16. Kredi kartı güncellemesi ocağın sonuna kadar ertelenmemiş miydi? TC no genel olarak istiyorlar bu arada. Sürecin hızlanması ve maille uğraşmamak için sipariş notunda yazmakta fayda var.

    11-12 Ocak gönderileri Türkiye'ye giriş yaptı sanırım. Şimdiden hayırlı olsun umarım eksiksiz, sorunsuz gelir sizin kafa kabin. Özellikle kabin hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız harika olur.
     
  17. arkadaşlar, müşteri onayı bekliyor diyor ne demek bu ne yapmalıyım .
     
  18. Sizden Tc numaranızı istiyor.
     
  19. Yani sanırım 5 -6 kez gönderdim sanırım.:)
     
  20. İyi dilekler için çok teşekkürler, kafa ülkeye girdi ama kabin Almanya Türkiye arasında bir yerlerde kaldı :) Şaka bir yana kabin henüz daha kayıt altına alınmadı sanırım, kafa önce teslim edilecek gibi görünüyor. Detaylı bir inceleme paylaşacağım.
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş