Ateşten Kalbe,Akıldan dumana

#1
yönetmenliğini Guy ritchie'nin yaptığı,başrollerini ise Jason Flemyng,Dexter Fletcher,Nick Moran ve Steve Machintosh'un paylaştığı film olan Ateşten Kalbe,Akıldan Dumana adlı film hakkındaki görüşleriniz nelerdir :?:
 
#2
Süperdir Harikadır;
daha ne diyim ki Guy Ritchie zaten 1 numara LS and 2SB içinde söliyebilirim onunda replikleri ezberimde :D

Rory Breaker ın repliklerini takip edin yunan nick in kendisine kazık attıgını öğrenince Türkçe Pzvk diyo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
#6
Deadnightwarrior demiş ki:
sinema tarihinin en eğlenceli 5-10 filminden biri desem abartırmıyım bilmem
Bence biraz abartı olur Yükseldiği film di yönetmenin ama bana Snacth daha eylenceli geliyo :LOL:

snatch den daha iyidir.müzikleri muhteşemdir.

"lock,stock and two smoking barrels" ı türkçeye fena çevirmemişler...
Musizleri öle ya buldum full sountrack çevirip çevirip dinliyorum özellikle Polise and Thives çok tatlı şarkı
tam liste

1. Hundred Mile City - Ocean Colour Scene
2. "It's A Deal, It's A Steal - Tom, Nick & Ed
3. The Boss - James Brown
4. "Skanga - Truly, Madly Deeply
5. Hortf**kinculturalist - Winston
6. Police And Theives - Junior Murvin
7. 18 With A Bullet - Lewis Taylor & Carleen Anderson
8. Spooky - Dusty Springfield
9. The Game - John Murphy & David Hughes
10. "Muppets - Harry, Barry, & Gary
11. Man Machine - Robbie Williams
12. Walk This Land - E Z Roller
13. Blaspheming Barry - Barry
14. I Wanna Be Your Dog - The Stooges
15. It's Kosher - Tom & Nick
16. Liar Liar - Castaways
17. I've Been Shot - Plank & Dog
18. Why Did You Do It - Stretch
19. Guns 4 Showknives For Pro - Ed & Soap
20. Oh Girl - Evil Superstars


Türçe vsd sini kiralamıştım budlaj iğrençti :kafaat
ismine bişi demicem tabe bide kapağına Sting müthişşşş yaaa...
 
#8
Ortalıkta sürekli gezinen ve benim "Ya neymiş şu film ya?" diyerek bir akşam başına oturduğum (CNBC-E sağolsun) ve aynı gece iki kez izleyip ikisinde de gülmekten öldüğüm bir filmdir. Adamın kumar borcuna girişi bir yere, kurtulmak için bulduğu yol, daha ötesi olayların gittiği acayip, karambol yön ve muhteşem sonu.

Ama en çok yarıldığım sahne, arabasına çarpılmasından sonra arabadan çıkan, kibar geçinen Big Chris'in kapıtı açtığı gibi ölmekte olan herife ağız dolusu küfür etmesidir! Allah'ım muhteşemdi ya; adamın habire kapıyı çarpması... herif çileden çıkmıştı sonunda.
 
#10
Gutemensch demiş ki:
Filmleri karistiriyor olabilirim ama bir mafya babasi vardi pornocu masasinda dildolar vardi.Bundaydi galiba.:)
evet aynen öle "Hatchet" Harry Lonsdale (Balta Harry) Porno aletlerini sadece milleti korkutmak için kullanıyo galiba onun ilgilnediği antika silahlar ve Poker :twisted:
 
#11
Buram buram Guy Ritchie kokan bir film. Yapım yılına aldırmadan önce Snatch'i izlemiştim. Geçenlerde de Lock,stock and two smoking barrels'i izlemek nasip oldu. Birbirinin hemen hemen aynısı gibi. Bu ilk fimden iyi bir kazanç edinmiş olmalıki Snatch filminde biraz daha popüler isimler oynatmış yönetmen. Hep yan rollerdeymiş gibi görülse de Jason Statham'ı çok severim ben. Serseri rollerini çok yakıştırıyorum.
Çok değişik ve beklenenin üstünde bir film olmasa da artist adamların artist espriler ile bozuntuya vermeden racon kesmeleri üzerine kurulu bir filmdi.
 
#12
Guy Ritchie adamım benim...En önemli iki filmi snatch ve lock,stock....Heriki filminde birbirine benzer çok yönü vardır,bu benzerlik tabiki guy ritchie'nin tarzına ve yönetmenlik anlayışıa sadık kalmasıyla ilgili bi durum.Her iki filmde de silah,kan,kumar,para,mafya,kavga,karışık durumlar var

veee Ritchie sevenlere müjde yeni film geliyo.Filmin adı "REVOLVER"Fragmanını izledim yine aynı muhabbet devam ediyo...Bu filmin diğer iki filmin ortası ya da sonu olacağına dair şeyler duydum ama emin değilim tabi...Ayrıca Madonna da oynayacakmış filmde...

fragman için;

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2003080001-2005240041,00.html
 
A

ascaris694

#13
senaryosunda üstün zeka izleri olan nadir filmlerden biri
ayrıca oyuncuların performansları da süper
insanın sıkılmadan defalarca izleyebileceği bi film
 
#18
bence de klişe falan değil,
adamın koltuktaki kızın üstüne oturma sahnesi
herifin korkudan elindeki bardağı bırakıp sehpanın camını kırması,sonra aynı şeyi bidaha yapması falan
bunlar hele hiç klişe gelmedi bana
 
#19
Bu film gerçekten izlemeye değer bir filmdi.O kadroyla çekilen ben 3 tane film biliyorum Kapışma,Sıradışı Sanıklar,Ateşten Kalbe Akıldan Dumana..
Aslında Kapışma ve Ateşten Kalbe Akıldan Dumana birbirlerine çok benzer filmler ama Sıradışı Sanıklar'ın oyuncu kadrosu aynı da olsa filmin işlenişi,çekimi farklıydı.Şahsen bu tarz filmleri epey özledim keşke gelse bi tane daha vizyona bu tarz bi film.Ateşten Kalbe Akıldan Dumana'nın en dikkat çekici sahnesi de viskiyle adam yakma sahnesiydi :LOL:
Yalnız Sting'in karizmasını da göz ardı etmemek gerek!
 
Üst