Distoriton Ve Elektro Bateri Kayıt

Arkadaşlar bu işe yeni başladım distortion pedalda dip gürültüyü nasıl yok edebilrim ? Elektro bateri kaydı en iyi nasıl alırım.Cubase 5 kullanmaya çalışıyorum...
 
Dip gürültüsü için noise gate kullanabilirsin, ama eğer imkanın varsa elektrik aksamı düzelt önce, topraklama önemli mevzuu. Elektro bateri kaydını ise, setin destekliyorsa bir "MIDI arayüzü" vasıtasıyla bilgisayara bağlayıp, cubase üzerinden MIDI kaydı alarak yapman, direk davul setinin kendi seslerini sinyal olarak kaydetmenden daha iyi olacaktır. Çünkü midi olarak kaydedip daha sonra istediğin davul iVst si üzerinde kullanabilir, ayarlar yapabilirsin.

http://www.mydukkan.com/urunler_detay.asp?id=2079&gid=666

Şöyle ucuz/basit bişey işini görür diye tahmin ediyorum :) Kolay gelsin.
 
hocam bateriiçin öyle yapıcam fakat noise gater pedalının babası var mxr dist gain kısınca müzik tarzımın dışına çıkıyor babamda elektrik teknisyenidir yani sorun yok aksamda :) dip gürültüyü nasıl yok edicem uğraşıyorum bulamıyorum :)
 
Noise gate pedalı olmasına rağmen dip gürültüsü çok varsa ya gitarının toprağında ya da amfiyi bağladığın prizdeki toprakta sıkıntı olabilir, baban gitardaki toprağa dikkat etmemiş olabilir ona bi baktır :). Mikrofonla aldığın kaydı bilgisayarda dinlerken alttan hafifçe "hsssssshhhh" şeklinde :D hafif bir dip gürültüsü varsa, Cubase de kaydettiğin kanal üzerine tekrar açacağın bir noise gate vst siyle yok edebilirsin. Ben kayıtlarda prosesör vasıtasıyla kayıt aldığımdan mikrofonlama olayını çok bilmiyorum malesef, bilen arkadaşlar yardımcı olurlar umarım :)
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler