Abartı Ilanlar

Konuyu yazacak uygun bir başlık bulamadım ama sanırım en ideali bu. Sahibinden sitesinde bir ilana denk geldim;

Harbiden de köprünün şu an dore müzikteki fiyatı 2000 lira, yurt dışı fiyatı da 300 dolar. Neyse biraz araştırma yaparken başka bir ilana daha denk geldim;

Lekeleri, çizikleri ve daha önemlisi seri numarası aynı ve 9 gün önce açılmış bir ilan. Sahibinden olan ise 3 gün önce açılmış. Letgo'daki kişiyle konuştum, gitarı birkaç gün önce sattığını, senelerdir köşede durduğunu ve cort gitarların bu fiyata satıldığını gördüğü için bu fiyatı yazdığını söyledi ve ilanda hard case var, sordum onu da vermiş toplam 600 liraya gitarla birlikte. Case'de dışını göremesek de içi ve kilitleri güzel duruyor. 200-300 lira zaten case eder başlı başına.

Sonra bu bizim al satçı elemana yazdım, ekran fotolarından okuyabilirsiniz. Hiç utanma da yok millette. Arkadaş tamam ucuza aldın, satıp kar edeceksin bari birkaç saat bekle be. Gitar eline geçer geçmez ilan açmış, hard case'i de cebe indirmiş. Bir yandan dolar, bir yandan bu tipler piyasanın harbiden bir şeyi çıktı.

Ekleme: Hard case'i de başka ilan açmış 350 liradan. Sıfırı mydukkan'da 700 lira. Valla iyi iş ha, 600 liraya al 1850 liraya sat. Biraz da satan kişinin saflığı, onu da söyleyeyim.
Forum ifşa platformuna döndü iyice 😂 Adamın pişkinliği beni ayar etti yakalayıp ağzını burnunu kırmak lazım
 
Selam ben şu al satçı arkadaş. Uygun fiyata gördüğüm bu gitarı riske girerek denemeden kargo ile aldım. Sonuçta kimseyi kandırmadım ve tanımadığım birinin hesabına para göndererek küçük bir risk ile bu gitarı aldım. Yaptığımın utanılacak bir tarafı yok çünkü zamanında sıkışıp ucuza sattığım gitarların başkası tarafından yüksek fiyata ilana koyduğunu gözlemledim. Bu ikinci el piyasında gayet olağan bir durum. Bu gitarı bende ucuza koysam buraya yazan arkadaşların birçoğu bunu değerlendirir. Satıcı pişkinliği denmiş o konuda haklı olabilirsiniz sonuçta ikinci el ürün alırken insanlar fazlasıyla şüpheli olduklarından temiz bir ürün dahi satsanız bir şekilde insanları ikna etmek gerekiyor. Bu konuda pembe bir yalan söylemiş olabilirim. En azından almayacağım bir ürün için insanları meşgul edip sonra gelip burada bunun makarasını yapmıyorum. Yaptığım şey gecenin 3ünde içine sindiremediğin birşeyi birine mesaj atıp buraya taşımaktan daha az acınası. Son olarak bir arkadaş ağzımı burnumu kırmak istediğini söylemiş beni tanımadan. Numram ilanda yazıyor öyle bir derdi olan arayabilir bazı şeyleri konuşarak çözebileceğimize inanıyorum :) Kocamustafapaşa da oturuyorum iş yerimde burada gitar hakkında sohbet etmek isteyenlere kapım açıktır her zaman. Cevap yazmayacaktım ancak belki durumu farklı bir pencereden görmek isteyen arkadaşlar olabilir aranızda. Sevgiler ve saygılar.
 
Selam ben şu al satçı arkadaş. Uygun fiyata gördüğüm bu gitarı riske girerek denemeden kargo ile aldım. Sonuçta kimseyi kandırmadım ve tanımadığım birinin hesabına para göndererek küçük bir risk ile bu gitarı aldım. Yaptığımın utanılacak bir tarafı yok çünkü zamanında sıkışıp ucuza sattığım gitarların başkası tarafından yüksek fiyata ilana koyduğunu gözlemledim. Bu ikinci el piyasında gayet olağan bir durum. Bu gitarı bende ucuza koysam buraya yazan arkadaşların birçoğu bunu değerlendirir. Satıcı pişkinliği denmiş o konuda haklı olabilirsiniz sonuçta ikinci el ürün alırken insanlar fazlasıyla şüpheli olduklarından temiz bir ürün dahi satsanız bir şekilde insanları ikna etmek gerekiyor. Bu konuda pembe bir yalan söylemiş olabilirim. En azından almayacağım bir ürün için insanları meşgul edip sonra gelip burada bunun makarasını yapmıyorum. Yaptığım şey gecenin 3ünde içine sindiremediğin birşeyi birine mesaj atıp buraya taşımaktan daha az acınası. Son olarak bir arkadaş ağzımı burnumu kırmak istediğini söylemiş beni tanımadan. Numram ilanda yazıyor öyle bir derdi olan arayabilir bazı şeyleri konuşarak çözebileceğimize inanıyorum :) Kocamustafapaşa da oturuyorum iş yerimde burada gitar hakkında sohbet etmek isteyenlere kapım açıktır her zaman. Cevap yazmayacaktım ancak belki durumu farklı bir pencereden görmek isteyen arkadaşlar olabilir aranızda. Sevgiler ve saygılar.
Burada utanılacak şey güzel bir yalan uydurup karşındakine onu söylemek, yalanın ortaya çıkınca da pişkin pişkin cevap vermek. Adam gibi ben gitarı yeni aldım, şimdi satıyorum desen, yok ilk sahibiyim yok uzun süredir bende demesen olmuyor mu?

'Ağız-burun' konusunda abartı ilanlar başlığına abartı bir tepki vermiş -senin deyiminle- 'olabilirim'

Bir soru: Ağız-burunlu mesajımdan 5-10 dk sonra hesap açan ve ilk mesajını benim mesaja cevap olarak yazan, şuanda da ya beni engellediği için ya da hesabı kapattığı için profilini görüntüleyemediğim, @Matesis adlı hesapla bir ilgin var mı, tanıyor musun?
 
Son düzenleme:
Burada utanılacak şey güzel bir yalan uydurup karşındakine onu söylemek, yalanın ortaya çıkınca da pişkin pişkin cevap vermek. Adam gibi ben gitarı yeni aldım, şimdi satıyorum desen, yok ilk sahibiyim yok uzun süredir bende demesen olmuyor mu?

'Ağız-burun' konusunda abartı ilanlar başlığına abartı bir tepki -senin deyiminle- 'olabilirim'

Bir soru: Ağız-burunlu mesajımdan 5-10 dk sonra hesap açan ve ilk mesajını benim mesaja cevap olarak yazan, şuanda da ya beni engellediği için ya da hesabı kapattığı için profilini görüntüleyemediğim, @Matesis adlı hesapla bir ilgin var mı, tanıyor musun?
H
Burada utanılacak şey güzel bir yalan uydurup karşındakine onu söylemek, yalanın ortaya çıkınca da pişkin pişkin cevap vermek. Adam gibi ben gitarı yeni aldım, şimdi satıyorum desen, yok ilk sahibiyim yok uzun süredir bende demesen olmuyor
Burada utanılacak şey güzel bir yalan uydurup karşındakine onu söylemek, yalanın ortaya çıkınca da pişkin pişkin cevap vermek. Adam gibi ben gitarı yeni aldım, şimdi satıyorum desen, yok ilk sahibiyim yok uzun süredir bende demesen olmuyor mu?

'Ağız-burun' konusunda abartı ilanlar başlığına abartı bir tepki vermiş -senin deyiminle- 'olabilirim'

Bir soru: Ağız-burunlu mesajımdan 5-10 dk sonra hesap açan ve ilk mesajını benim mesaja cevap olarak yazan, şuanda da ya beni engellediği için ya da hesabı kapattığı için profilini görüntüleyemediğim, @Matesis adlı hesapla bir ilgin var mı, tanıyor musun?
Dostum buradaki tek sorun benim yalan söylemem değil. Sırf forumda ilgi çekip geyik yapmak için üşenmeden Sherlock Holmes kılığına giren arkadaşlar. Özel mesajların kişiler üzerinden geyik amaçlı kullanılmasına karşı bir insanım. Amacım kimseye yol yordam göstermek değil. Sadece cevap hakkı doğduğu için yanıtlamak istedim. Bu yazdığım hesap tek hesabımdır. Zaten forumda paylaşım yapan biri değilim. Bir yıl önce üye olmuş olabilirim emin değilim. İlan sayacının bir anda yükselmesi ve arkadaşın mesajı üzerine şüphelenip göz gezdirince denk geldim. Sonraki mesajlara cevap verip burada gereksiz kirlilik yaratmayı düşünmüyorum. Saygılar kardeşim.
 
@taniry zaten aldığın kişiyi kandırmadığını söyledik. Dikkatli okursan konunun pişkin davranışlar, satarken yalan söylemeler ve gitarı hiç kullanmayıp eline geçer geçmez satılığa koyma etrafında döndüğünü görürsün.

Zaten muhteşem forum yönetimi ilana tıkladığın anda karşına gelen kişisel bilgileri -isim soyisim, telefon gibi- forum içine taşımak gibi yaptığım bir "aptallık" yüzünden gönderimi silmiş. Kendilerine benim bu yaptığım "aptallığı" düzelttiği için teşekkür ediyorum.
 
@taniry zaten aldığın kişiyi kandırmadığını söyledik. Dikkatli okursan konunun pişkin davranışlar, satarken yalan söylemeler ve gitarı hiç kullanmayıp eline geçer geçmez satılığa koyma etrafında döndüğünü görürsün.

Zaten muhteşem forum yönetimi ilana tıkladığın anda karşına gelen kişisel bilgileri -isim soyisim, telefon gibi- forum içine taşımak gibi yaptığım bir "aptallık" yüzünden gönderimi silmiş. Kendilerine benim bu yaptığım "aptallığı" düzelttiği için teşekkür ediyorum.
Dostum pişkin davranışlar dediğin bence gayet normal bir tepki. Sonuçta sen ikinci el aleminin adalet dağıtıcısı değilsin. Elime geçer geçmez ilana koymadım. Gitar belli süreçlerden geçti bu konuda da yanılıyorsun. Forum olayından pek anlamıyorum ancak özel olarak yapılan yazışmaların paylaşımı konusunda kurallar olabilir. Sana kızgın yada kırgın değilim. Ama bu tarz magazinsel yazışmalardan haz etmiyorum. Durumu izah etmek amacıyla yazdım tekrar cevap yazmayacağım. Saygılar ve sevgiler :)
 
Satan kişi 9 gün önce ilan açmış ve birkaç gün önce sattığını söylüyor ve kargo süreci de var. Eminim ki birçok süreçten geçmiştir.
 
Üst