Behringer Gdi 21

arkadaşlar bi barda çalıyorum ve hem param olmadığından hemde taşımak istemediğimden şimdilik bi amfi almayı düşünmüyorum ama iş bu ki analog pedal kullanıyorum şimdi cry baby,marshall jh,chorus ve delayden oluşan bu karışımın sonuna behringerin gdi21 ini eklersem ve mixera direk bağlarsam düzgün bir ton elde edebilirmiyim deneyen varmı veya düzgün tonu elde etmek için dizilimi nasıl yapmayılıym cevaplarınız doğrultusunda alacam bu aleti valla işe yarıycaksa denemeye değer -behringeri clean ton için kullancam-
 
Alet daha çok XLR çıkış için tasarlanmış bir arkadaşta denedim direkt pc bağlantısında ses acaip hi-fi geliyor. İngiltere de bir mağazada denedim XLR ile mixere girdi ordaki satıcı. Şok oldum acaip kalite yapmış adamlar elimden gitarı zor aldı mağaza sahipleri başıma bir sürü adam toplandı neymiş bu yahuu diye bu ses bundanmı çıkıyor diye. :LOL:

XLR çıkış ile direkt mixere girmiyeceksen kesinlikle tavsiye etmem yok XLR ile girerim diyorsan hiç durma hemen bir tane al derim.
 
teşekkürler peki ben bu aleti mixera girecemde üstüne diğer efektleride girebilirmiyim ses güzel gelirmi yani üstüne driveı bile başka girecem
 
Meraba,bişey sorcam,neden XLR ile girmek gerek(yada onda daha iyi sonuç alınıyor) ben şimdi GDI 21 alsam eve gelsem,Marshall anfime girsem kötü sonuçmu alırım acaba?
 
Şöyle söyliyeyim bu alet direkt sisteme girme konusunda başarısız aslında başarısız da demiyelim çünkü adamlarında iddiası yok 1/4" çıkışta. Adamlar da direkt sisteme girecekseniz XLR kullanın demiş. Ancak amfiye girdiğinizde böyle bir sorun yok. XLR çıkış yapmadan rahatlıkla amfide kullanabilirsiniz. Ancak normal gitar jack out ile mixer veya ses kartına girerseniz sorun olur. Ses hi-fi olarak çıkar.

Ses kartı veya mixer için XLR ile çıkış yaptığınızda aletin DI Box özellliği devreye giriyor ve soundunuz hi-fi olmaktan kurtulup gerçekçi amfi simulasyonları elde ediyorsunuz.
 
ben bu aletle diğer efektleri (chorus,delay) kullanabilecekmiyim hala anlayamadım öğrenemedimde, bu aleti analog setupun neresine koyacağımıda öğrenemedim -amfi alacak para kalmadı bende- ee para biriktirene kadar bi şekilde idare etmem lazım..... teşekkür ediyorum...bakalım napacam
 
Aşağıdaki linkte Sansamp GT2 nin nerelerde nasıl hangi setupla kulanılacağı yazılıp çizilmişti istersen oraya baştan aşağı bir oku. Biliyorsun Behringer GDI21 birebir Sansamp GT2 nin kopyası olarak üretilmiş. Yani elindeki cihazı GT2 olarak kabul edebilirsin ve GT2 ile ilgili her ne yazılıp çiziliyorsa bu senin elindeki cihazla da aynı şeyler geçerlidir. O yüzden bir Sansamp GT2 ye sahip olduğunu düşünerek araştırma yaparsan henüz GDI21 le ilgili hiçbir kaynağın bulunmaması sıkıntısından büyük ölçüde kurtulursun. Hatta abartıp şöyle söyliyeyim Sansamp GT2 nin sağda soldaki ton ayarlarını bile alıp direkt GDI21 e uygulayabilir ve aynı sesi elde edebilirsin.

Umarım yardımcı olmuşumdur.

Selamlar...

Sansamp GT2 linki : http://www.turkrock.com/ftopic27097-0.html
 
aleti aldım ve ilk gün bar programında denedim gerçekten beklediğimin üstünde sonuçlar verdi bana alexstoneun dediği gibi xlr çıkışıyla kullandım sorusu olan arkadaşlara yardım etmek isterim ben cry baby ve jack hammerla denedim dip gürültüsü yapmadı süperdi valla tweed modunda kullandım patlak patlak tonlar verdi içim gıcır gıcır oldu valla herkese tavsiye ederim bana amfiyi aratmadı
 
Öncelikle hayırlı olsun diyorum :) Şimdi sorması ayıp kaça aldın aleti? Ve de şu XLR ile girme olayını bana detaylarıyla bi anlatırmısın acaba? Aleti kullanırken tam olarak nasıl bir setup ta çaldın,çıkışı nerden aldın? Ben bu aleti direk olarak anfiye girmek istiyorum,yani ilk aşamada daha çok driveının kullanmak istiyorum.Yani yeni bir sistem kurana kadar.
Bir de diyorum ki eve ufak bi mixer alsam,mixere girsem mixerden de anfiye nasıl olur acaba?( bu mixerli sistemi aslında studyoya düşünüyorum tabi de,şimdilik evde deneyeceğim)
 
aleti 96 milyona aldım, xlr olayı arkasındaki mikrofon çıkışı gibi olan 3 lü soketten çıkış alma olayı, aleti kullanırken wah sonra jackhammer sonra gdi21 sonra boss ce5 ve sonra dd6 ile kullandım adaptör bulamadığım için pille çalıştırdım hepsini ve dip gürültüsü yapmadı ne hikmetse benimde işime gelmiş oldu çünki dip gürültüsü yapacak zannediyordum neyse behringeri tweed modunun cleanende çaldım yani tam bi clean amfi gibi kullandım en sonda zaten mixera taktım tüm setupu valla bana mükemmel bir ton yarattı desem doğru olur amfiye gireceğinde de eminimki seni bayaı tatmin edecektir ama normal outputundan çıkış aldıımda distorşın modunda olmasa bile seste cozurdama oldu onun niye olduğunu anlamadım belkide gainini ayarlayamadığıma yoruyorum bu durumu
 


arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu yaptığım bu oldu hepinize teşekkür ederim sormak istediğininiz bişe olursa yardım etmeyi çok isterim
 
ewt 96 ytl ye aldım ankaradan aldım ama yani 60 euro falan bişe çok güzel alet sahnede kullanıyorum 2 haftadır valla amfi gibi kullanıyorum herkese tavsiye ederim
 
Bende bişey sormak istiyorum aletteki Ground Lift switchi ne işe yarıyor acaba?Her anfi her mod ve her mikrofonlamada denedim hiç bir şey fark etmiyor.Ayrıca şunuda belirteyim bazı arkadaşlar dip gürültüsü oluyor filan yazmış forumda tüm ayarları sona dayasam bile dip gürültüsü 0.İnanamadım kaldım.Tele dokunmadan drive olduğunu anlayamıyosunuz.
 

Benzer Konular

M
Yanıt
14
Gösterim
2K
memoturko
M
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler