Flört

cemiyette pişiyoruz isimli albümleri güzel baya
istanbul manolya güzel parçalar
cemiyette pişiyoruzu zaten herkes bilir bi de bize dervişler geldi var
onun adı hasan var bi de diğer albümde o da bana özel :)
 
bize dervişler geldi cidden çok yaratıcı bi deneme, ben çok severek dinlerim, flört zaten iyi grup bence, bi tarz koyuyolar en azından ortaya, cemiyette pişiyoruzda güzel şarkılar var, yeni bi albm yaparlarsa iyi bişey olur umuduyla bekliyoruz...
 
M

morvedelisi

evet Flört gayet iyi bir topluluk..

umarım hala devamdır..
 
çağatay abiye sordum (flörtün gitaristi yaşar kurt la da çalıyo ) yeni albüm için çalışıyolarmış, yani yeni bi flört albümü gelecek birinci ağızdan öğrendim ama tarih falan bilmiyorum.. umarım fazla uzun sürmez..en yakın zamanda yola devam.. 8)
 
B

bygoki

şu aralar ne yapıyolar bilen var mı bayadır ortalarda yoklar. ben çok severim özellikle cemiyette ve istanbul şarkıları gerçekten mütiş. kim bunlar döneminden sonra mütiş bi albümdü ama kayboldular sonra
 
hakikaten sıkı gruptur flört...doğrudur cemiyette pişiyoruz adlı albüm çok iyi de..beyoğlu,rasta baba gibi fevkalade şarkıları da var bu grubun..fakat bu şarkılar cemiyette pişiyoruzda yok hangi albümdedir bu şarkılar??? bilen varsa aşağıdaki adrese yollayabilirmi albümün ismini??


q_rockergirl@hotmail.com
 
2010 Nisan'ı itibariyle çok güzel bir albüm çıkarttılar.İlk klip için seçtikleri parça da çok hoş olmuş.İyi bir çıkış yakalayacaklar bence.

Ayrıca kayıtlar tamamen analog kayıtmış..
 
Yeni albumun adi "Demli".
Ben sahsen cok begendim, herkese tavsiye ederim.
Tamamen analog kayit edilip ve mix edildigi icin (yani dijital hilelere bas vurulmamis) gayet organik, biraz da retro bir album olmus.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler