Nükleer Başlıklı Kız

  • Konuyu açan Konuyu açan erd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
eveeeet ayağımın tozuyla otobusden inib daha 5 dakika önce girdim eve.istanbulun tozu hala üzerimdeyken yazyım bi şeyler dedim ama kardeşlerim herşeyi ayrıntısıyla yazmış.inanilmaz şekilde yorulduk canımız çıktı hatta souncheck den önce indigonun üst katındaki koltuklarda uyuya kaldık EGE'yle.inanın fizksel olarak o gece hepimiz limitlerimizi zorladık.TOYGAN gelemediğinden sahnede biraz gerilsekte,elimizden geleni yaptık.son kalan enerjimizide sahnede kullandık.zor u çalmaya başladığımız anda yorgunluk gitti yerine acayip bi enerji geldi bukadar yorgunluğun üstüne,inanın indigo sahnesinde 50 şarkı daha çalardık vallla.ÖZGÜR gerekli herkeze teşekkür etmiş zaten.fazlasıyla katılıyorum.....

uzunlafın kısası istanbul da,1 yıl dönümümüzde verdiğimiz bu action dolu zorlu yolculuğun sonunda ilk 10 müjdesi bütün bunlara değdiğini gösterdi bize.... :D geçen bir yılda boş durmadığımızı ve emeğimizin karşılığını almaya başladığımızı görmek bize en güzel doğum günü hediyesi oldu.bu yarışma bizim için her hangi bir şeyin ölçütü,başı yada sonu kesinlikle değil.gelecekte NÜKLeeR BAŞLIKLI KIZ'ın gelmek istediği nokta için cesaret verici bir adım sadece..........

NOKİA SUPER SOUNDda BİZE OY VEREN BİZİ DESTEKLEYEN BİZİ İLK 10'a TAŞIYAN HERKEZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER...İNANIN JÜRİNİN VERECEÐİ O ARABADAN DAHA BÜYÜK BİR ÖDÜL VERDİNİZ BİZE..... :metalhead :metalhead :metalhead
 
elbette boş durmadınız ve elbette bütün bu emeklerinizin karşılığını almaya başlayacaksınız. ama işte bu sadece bir başlangıç. inanıyorum ki her şey çok çok daha güzel olacak. daha ne başarılara imzanızı atarken sizinle gurur duyuyor olacağım.
tekrardan tebrik ederim canlarım...

inanmak çok kolay... :)
 
Efem oncelikle parcanız cok hosuma gitti daha once de yazmıstım elinize saglık ayrıca NokiaSuperSound'da ilk 10'a kalma basarısını gösterdiginiz için de tebrik eder ve basarılarınızın devamını dilerim eee bide bide Roth-Azad -- Ege'nin NBK da caldıgını bilmiyordum kendisi süper bir gitaristdir , yeri gelince melodik death bile calar :D gitaristligi kadar kendisi de süper bir insandır :wink:
Burdan vokal arkadasımızın abisi Cenkay'a da selamlar :)
DipNot : Nukleer'e Hayır :wink:
 
euheueh iyide Cenkay benim abim diil ki, bassçımız Berkay'ın abisi..benim abimin adı Cengiz :) ama olsun tabi Cenkay'ımız da bizim hepimizin abisi :) ... sevgiler & saygılar herkese ...



N.B.K :twisted:
 
Serkan (Nevermore) yorumun için teşekkür ederim :) Yalnız o yorumun bariz iltifat olduğu çok belli, lakin kendime "gitarist" bile diyemem belki :) İnsanlık yorumu içinde, "insan" değilim demek geliyor içimden ama, bu serinin böyle gitmesi hoş olmaz benim için :P Seninle ilgili yorum yapmama gerek bile yok sanırım, organizasyon, grup işleri, gitar vb. konularındaki başarıların zaten heryerden görülüp, takip edilebiliyor 8)
civata13 demiş ki:
İzin için teşekkürler (Gördüğüm en yaratıcı onaydı sanırım.)
 
berk.jpg


hep senmi yapacan berkay efendi?
al buda benden olsun ;)
 
Abiiii!!!! Çok yakışmışsınız ekrana ya!

Ege lan mükemmel olmuş abi Zor'un gitar tonları. Başlangıç da taş gibi olmuş valla ama önce tonlar :). Olum ama bi insan sorumsuz olduğunu TV'de bile belli eder mi lan? "Ben açıkçası netten dinlemedim diğer şarkıları" :D :D

Berkay, abi az daha "çok tatlı çocuklar" diye ağzından kaçırıyordun fark etmedik sanma :D o ne demek öle :P

Valla süpersiniz heralde birincilik gelir ya...

Çoooooookkkkkk içten başarılaarr!!!!
 
Geri
Üst