Çare

eyvallah kardeş....
Bu arada ÇARE grubu 10 nisan pazartesi saat 15:00 da radyo 35 te canli yayın konugudur ilgilenenlere... saygilar
 
ehemehem demiş ki:
sound666 demiş ki:
tur olarak ne tur yapiyolar onu da yazsaydin iyi olurdu
albümün soundu biras poprock gibi ama canli daha farkli oluyo tabi bir de ilginç cover lari var grubun izlemekte fayda görüyorum...
Evet..ben bi toparlayayim :)....albümün soundu evet biraz yumusak ama canli tabikide biras daha tempo ve enerji kazaniyo sarkilar...Cover lar konsuna gelince katiliorum süper duzenlemeler...
 
ÇARE.... 28 nisan CUMA günü ALSANCAK BIOS barda.... album tanitim konseri...herkezi bekleriz...saat 23:30 gibi sahne alicak...
 
ÇARE......28 Nisan 2006 cuma günü
ALSANCAK BIOS BAR da.....album tabitim konseri......herkesi bekleriz.....saat 23:30 gibi sahne alicak olan grup konserde albümden ve bazi cover parcalara yer vericek....hadi bakalim hayirlisi..saygilar
 
Süper grup.... süper şarkılar hastayım hepinize komple.....Cam gibi müzik yapılmakta bence yalnız grup elemanlarını da tanıtmakta fayda var...
 
Re: çok beğendim

equus demiş ki:
bir günah gibi coveri gerçekten çok etkileyici gitar soundlarına bayıldım ben beğendim valla
Gitar soundları süper walla gitarist bütün pedallarını kendi yapıyomuş vaaay beeee :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: . Olm şaka bi yana hayırlı uğrlu olsun albümünüz nice mutlu günlere yarınlara, nice başarılara diyim. Buarada Cuma günü Beraber sahne alıcaz arkadaşlar hadi bakalım benimde doğum günüm heyecanı sardı şimdiden. Bana beni sormayı bana gönderin :LOL: :LOL: :LOL: CUMA ALSANCAK BIOS BAR ÇARE & ALIVE
 
M

muratu

cuma konserdeydim, harbi çok güzel eğlendik!!

sizi canlı dinlemek ayrı bi keyif..
 
nicola demiş ki:
arkadaşlar bornovada konser yok mu?
Bornova konseri yakında olcak arkadaşlar..Şu anda başka projelere çok motive olduk ama bornova kısa bir süre sonra Çareyi izleyecek..Aslında aklımızdan geçen haftanın bir günü periyodik olarak biyerde sahne almak ama zaman ayırabileceğimiz doğru anda olacak sanırım.. Birde tiyo vereyim size.., Çare böyle bir programı küçük bir barda yapmak istiyor...
 
Acayip seviyoruz Çare'yi yahuuuuuuuu... :D Gerçekten kaliteli müzik yapan nadir gruplardandır.Hemen albümü edinin arkadşlar acayip seversiniz .
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler