The Climb

En iyi albümleri?

  • Principia

    Oylar: 0 0.0%

  • Toplam oy veren
    827
#2
bildiğim tek albümleri Principia olduğu için ona oy verdim.adamların şarkıları cidden çok güzel bana göre.Lonliness,Perfectly Nothing,Turning Black,Clayboy ve diğerleri.gerçi benim aldığım toplama albümdü ama Principia yazıyordu albüm isminde.
grup dağılmamıştır umarım...
bu arada bir soru:antisilence dağıldı mı?
 
#3
benim içinde premature boy... principia ya göre daha sert daha brutal ve daha hızlı. aslında üçüncü bir şık olarak ''ikiside'' şıkkını koymayı düşündüm ama eminim herkes o şıkkı işaretlerdi. senin aldığın albüm karışıkmış. principia değil. grup dağılmadı sanırım en azından üç ay önce sağlamdı konserlerinde. ve evet antisilence ne yazıkki dağıldı.
 
#4
yıllar önce non serviam dergisinde climbin ilk albümü hakkında bi yazı vardı ve" bu grup türk mü?!" tarzında bi başlık vardı. Gerçekten climbin ilk albümünü çok merak ettmiştim. Özellikle when you call my nameı dinlediğimde bayılmıştım. Bence ilk albüm genelde hep en güzeli oluyor:p
 
#10
Alen gruptan ayrılalı oldukça uzun zaman oluyor. 'Principia' Burak gruba dahil olduktan sonra çıkmasına karşın albümün kayıtları daha önce yapıldığı için davulda yine Alen'i görüyoruz. Garip bir adam değil yani :p

Alen Konakoğlu aynı zamanda bir ses mühendisi, prodüktör.
 
#12
1-Duman konserlerinde yine Alen çalıyor.
2-"Belki Alışman Lazım"ın davullarını Alen değil, Cengiz Baysal çaldı.
3-Alen prodüktör ya da ses mühendisi değil. Prodüktör olan Gökalp.
4-Kurban halen devam ediyor.
5-Alen Teoman, Haluk Levent vs. bilimum yerde çaldığı için bir türlü tek bir grup için çalışamıyor.
6-Alen'i sevmiyorum (kişisel zevkler diyelim)
7-İlk albüm en güzelidir tabii ki. "Perfectly Nothing" yeter ;)
 
W

will2k

#17
Climb kaosu olmuş forumda
şu anda frekansdan ilker çalıyo konserlerde davul
ama kurban burak kendini climb'in herzaman davulcusu olarak yorumluyo
grubun beyni gökalp ve melih onun dışındaki herkez değişti..
 
#20
!

güvenin programında principia çıktığında dinnemiştim...adamlar beste yapmak çok kolay diyolar...slipknot tarzı şarkıları bile warmış...principia albümlerini bu şekilde çıkarmalarının nedeni birbirine en iyi uyumlu şarkılrın bunlar olmasıymış...
 

Üst