Joker - Isparta



Joker; 2003 yılında vokal-gitarda İlker Yüksel, gitar-geri vokalde Buğra Özat, bas gitarda Saim Güvenç ve davulda Kaan Kasadar olmak üzere Isparta'da kuruldu.Önceden de müzikle uğraşan elemanlar Joker'de birleşti..Grup çeşitli cafe-bar, organizasyon, vb. yerlerde birçok konser verdi..2004 yılında çeşitli aksilikler yüzünden istedikleri gibi olmasa da İsyan adlı demoyu hazırladılar ve yeni demo üzerinde çalışan grup yoluna tam gaz devam ediyor...
Joker'in ilk demosundan parçalar İzmir'deki çeşitli radyolarda, RadyoKargoonline , vb. radyolarda yayınlandı , yoğun istek ve büyük beğeni topladı.
Ayrıca "İsyan" adlı parçayla NokiaSuperSound yarışmasına katılan grup oldukça iyi yorumlar aldı...
Yaz aylarında çıkacak yeni demoları üzerinde çalışan grup yeni demosuyla bomba gibi geliyor!!!



Ayrıca fotoğraf,vb. görsel arşivle ilgilenen "theprincipal" ve "chagkan" arkadaşlarımıza, ve grubun menajeri Çağatay Kozan'a teşekkür ederiz..

Joker;Her Zaman Yalnız,Her Zaman Lider...

http://www.grupjoker.tk

:: Demolarımız ::
http://www.hemenpaylas.com/download/488456/Joker_-_Ah_Bir_Atas_Ver.mp3.html

http://www.hemenpaylas.com/download/488564/Joker_-_Kirmis_Kalbini__Solo_.mp3.html

http://www.hemenpaylas.com/download/998957/Joker_-__-_Isyan.mp3.html
 
heheh memleketi ispartali birisi olarak grur duydum walla beyler
başarılar dilerim ..
Sallayin ankarada kini hehehe..cumhurbaşkani bile cikmis bu ispartadan daha arasak ne kral gruplar cikar ;)
 
ısparta ii hoşda memur şehri be hocam :D gezsen gezilmez, otursan yer olmaz:D öle bi yer bu arada dier joker inşallah herşey güsel olur sizin içinde bellimi olur belki bigün aynı sahneyi paylaşırız...
 
Cagataybass demiş ki:
ısparta ii hoşda memur şehri be hocam :D gezsen gezilmez, otursan yer olmaz:D öle bi yer bu arada dier joker inşallah herşey güsel olur sizin içinde bellimi olur belki bigün aynı sahneyi paylaşırız...
benb egirdirliyim asil orda gezilir aaaaaaaah ah icim kabardi böhühühühüh
 
Cagataybass demiş ki:
ısparta ii hoşda memur şehri be hocam :D gezsen gezilmez, otursan yer olmaz:D öle bi yer bu arada dier joker inşallah herşey güsel olur sizin içinde bellimi olur belki bigün aynı sahneyi paylaşırız...
Gerçekten eğlenceli olur. İki Joker aynı sahnede :)

Kolay gelsin
MG
 
İsyan' ı dinlemiştim hala bilgisayarımda ankaradaki Joker sanıp indirmiştim başarılı bi çalışma olmuş.sizi bilmiyorum ama ankarada Joker i gerçekten seviyoruz dinlerken eyleniyoruz sanırım isimden dolayı bi sorun yaşanmamış başarılarınızın devamını dilerim...

Saygılar...
 
Cagataybass demiş ki:
sorun oluşmaması çok güsel oldu aslında birbirimize taş atmak yerine müziği tercih ettik.. tekrardan teşekkürler ank.joker
Önemli olan müzik yapmak, gerisi önemsiz ayrıntılar.

Bizi "sallamayanlara" da sevenlere de teşekkür ederiz ancak bu forumu Ankara'lı Joker'le ilgili düşüncelerle meşgul etmemek sanırım daha doğru olur.
Ne de olsa bu başlık Isparta'lı Joker grubuna ait.

Sevgiler
MG
 
B

be_cool

hahaah... yine buldum sizi:D soad konusunu da açın burda bence konuşulmaya değer bi konu böyle bi sitede. bu arada ben sinem Ankara'dan
 
Arkadaşlar hepinize teker teker selamlarımı iletiyorum... Başarılar diliyorum.. Antrocktaki performansınız gayet başarılıydı... Tekrar Antalyaya bekliyoruz sizi...

Görüşmek üzere!!!!
 
talihsiz bir isim olmuş hakkaten yaaaa hayırlısı bakalım ;) joker gitarındaki arkadaşın yaklaşımıda çok güzel bu arada .bkz:örnek müzisyen ;)
 
yanılmıyorsam istanbuldada joker ismli bir grup var.hatta taksimde studyo işletiyorlar grup orda çalışıyor.studyonun adıda"JOKER".......İsim bahane mühim olan müzik.saygılar &sevgiler
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler