twin pedallar

evet arkadaşlar herkese sorup tam cevabını alamadığım twin pedallarla ilgili bi başlık açıyorum.umarım kilit yemez. nedir bu twin pedallar?analog mudur digital midir?analog bi set-up'ta bunları araya koyarsan nolur?analogluktan çıkar mı? nedir,ne değildir?bunlarla ilgili görüş ve bilgileri paylaşırsanız sevinirim.
 
ben genel olarak twin pedal hakkında bilgi,karşılaştırma gibi şeyler söylemenizi bekliyorum. kilit olayınada bırak mod karışsın,ayrıca modlarında söylediği bi şey"şu kilit yer, bu kilit yer" gibi yorumlarda kurallar aykırı. :) nasıl jackson başlığı varsa bu da twin pedallar ile ilgili genel bi başlık. çünkü bu konuda çok az bilgi var. ayrıca bu başlığı açmadanda modlara sordum öyle açtım. sanırım yeteri kadar açıklayıcı olmuştur. :)
 
Digitali olur, analogu olur, biri digital oteki analog olur, olur da olur...

Twin burada cift manasina gelmekte. Dolayisi ile twin pedal demek cift kanalli pedal demek. Yani bir twin overdrive olursa, o zaman iki overdrive kanali var demek. Yok eger twin overdrive/distortion olursa o zaman adi ustunde bir overdrive'i bir de distortion'u var demek ki genelde ikisini de ayni anda acabilirsin bu cins aletlerde.

B ;)
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler