Manyetiklerin tonunun işçilikle doğrudan alakalı olduğunu düşünmüyorum eğer adamlar oturup elde sarmıyorlarsa. Muhtemelen daha ucuz bir manyetik üretip takmışlardır. Eski Japonlardaki Jackson manyetikler de dandikti, Duncan design'lar dandik/eh işte arasıydı. Jacksonda adam manyetik eskiden sadece Amerikan modellerde vardı.
Binding eskiden sadece Amerikan modellerde vardı. Japonlarda bile yoktu. Ben JS modellerinde binding olduğunu dahi bilmiyordum. Adam gitmiş 250-300 dolarlık gitara binding yapmış, ancak o kadar olmuş işte.
Denge mevzusu Amerikan Kelly'lerde de berbattı. Bir sürü insan gitti gitara bir delik daha açtı. Bu forumda bile bir sürü başlığı vardır. Keza bolt-on Japon King V'lerin de dengesini sevmezdim ben. Yine çok meşhur pre-fender döneminden Japon JSX-94 kullandım. Hatta ilk Jackson'umdu. Sap sürekli aşağı düşüyor ve sol ele baskı yapıyordu. Performer serisi de aşağı yukarı öyleydi. Action'ını da iyi değildi.
Kalite kontrolün tabiiki maliyetle doğrudan alakası var ama Gibson'un da kalite kontrolünün çok kötü olduğunu herkes bilir. Çaldığım 2 Amerikan Jackson'da alt telin demirin altına düşüp orada takılma problemi vardı. Hatta forumda da tartışıldı, çalım tekniği ile alakalı falan dendi. Teknikle mutlaka alakalıdır da kendim aynı hareketi yaparken Amerikanda tel aşağıya düşerken diğer gitarda düşmemesi ve başka Amerikanlarda da düşmemesi bende net bir şekilde üretim hatası izlenimi uyandırmıştı.
Ben şimdiki üretimlerden Pro serisinden daha alt modelleri kullanmadım. Abanoz klavye, Seymour Duncan manyetikler, binding (ki malzeme olarak da bana hiç kötü gelmedi), neck thru yapı, Japonlardaki floyd rose'dan bariz daha kaliteli bir floyd rose. Eskiden bunlar için Amerikan Jackson almak zorundaydınız. Evet pro serisi yerine 9000 lira daha verip "daha kaliteli" Amerikan seçeneği hala var.
Bir üstteki mesajı alıntılamadan, merak ettiğim soruyorum sadece. Bir insan neden fretleri ele takılan, kenarları doğru düzgün çakılmamış, inlay'leri bile doğru düzgün yapıştırılmamış bir gitarı satın alır? Hadi basireti bağlandı bi çılgınlık edip aldı, neden iade etmez? Muhtemelen reyonda hemen yanda duran aynı marka model gitarda bu sorunlar yoktu.[/
Manyetiklerin tonunun işçilikle doğrudan alakalı olduğunu düşünmüyorum eğer adamlar oturup elde sarmıyorlarsa. Muhtemelen daha ucuz bir manyetik üretip takmışlardır. Eski Japonlardaki Jackson manyetikler de dandikti, Duncan design'lar dandik/eh işte arasıydı. Jacksonda adam manyetik eskiden sadece Amerikan modellerde vardı.
Binding eskiden sadece Amerikan modellerde vardı. Japonlarda bile yoktu. Ben JS modellerinde binding olduğunu dahi bilmiyordum. Adam gitmiş 250-300 dolarlık gitara binding yapmış, ancak o kadar olmuş işte.
Denge mevzusu Amerikan Kelly'lerde de berbattı. Bir sürü insan gitti gitara bir delik daha açtı. Bu forumda bile bir sürü başlığı vardır. Keza bolt-on Japon King V'lerin de dengesini sevmezdim ben. Yine çok meşhur pre-fender döneminden Japon JSX-94 kullandım. Hatta ilk Jackson'umdu. Sap sürekli aşağı düşüyor ve sol ele baskı yapıyordu. Performer serisi de aşağı yukarı öyleydi. Action'ını da iyi değildi.
Kalite kontrolün tabiiki maliyetle doğrudan alakası var ama Gibson'un da kalite kontrolünün çok kötü olduğunu herkes bilir. Çaldığım 2 Amerikan Jackson'da alt telin demirin altına düşüp orada takılma problemi vardı. Hatta forumda da tartışıldı, çalım tekniği ile alakalı falan dendi. Teknikle mutlaka alakalıdır da kendim aynı hareketi yaparken Amerikanda tel aşağıya düşerken diğer gitarda düşmemesi ve başka Amerikanlarda da düşmemesi bende net bir şekilde üretim hatası izlenimi uyandırmıştı.
Ben şimdiki üretimlerden Pro serisinden daha alt modelleri kullanmadım. Abanoz klavye, Seymour Duncan manyetikler, binding (ki malzeme olarak da bana hiç kötü gelmedi), neck thru yapı, Japonlardaki floyd rose'dan bariz daha kaliteli bir floyd rose. Eskiden bunlar için Amerikan Jackson almak zorundaydınız. Evet pro serisi yerine 9000 lira daha verip "daha kaliteli" Amerikan seçeneği hala var.
Bir üstteki mesajı alıntılamadan, merak ettiğim soruyorum sadece. Bir insan neden fretleri ele takılan, kenarları doğru düzgün çakılmamış, inlay'leri bile doğru düzgün yapıştırılmamış bir gitarı satın alır? Hadi basireti bağlandı bi çılgınlık edip aldı, neden iade etmez? Muhtemelen reyonda hemen yanda duran aynı marka model gitarda bu sorunlar yoktu.
Gitarı bir tanıdığıma mydukkandan sipariş verdim, bu başlığı bilgi edinmek amaçlı açtım arkadaşlar fikirlerini yazıyor bende ona göre bir gitar araştırmasında bulunuyorum tartışmak istiyorsanız jackson charvel başlığında dişinize göre arkadaşlar bulabilirsiniz belirtmek isterim fikirlerinizin hiçbirini de katılmıyorum bence de konu tamamen sizin tekniiyi forumlar dilerim.
Manyetiklerin tonunun işçilikle doğrudan alakalı olduğunu düşünmüyorum eğer adamlar oturup elde sarmıyorlarsa. Muhtemelen daha ucuz bir manyetik üretip takmışlardır. Eski Japonlardaki Jackson manyetikler de dandikti, Duncan design'lar dandik/eh işte arasıydı. Jacksonda adam manyetik eskiden sadece Amerikan modellerde vardı.
Binding eskiden sadece Amerikan modellerde vardı. Japonlarda bile yoktu. Ben JS modellerinde binding olduğunu dahi bilmiyordum. Adam gitmiş 250-300 dolarlık gitara binding yapmış, ancak o kadar olmuş işte.
Denge mevzusu Amerikan Kelly'lerde de berbattı. Bir sürü insan gitti gitara bir delik daha açtı. Bu forumda bile bir sürü başlığı vardır. Keza bolt-on Japon King V'lerin de dengesini sevmezdim ben. Yine çok meşhur pre-fender döneminden Japon JSX-94 kullandım. Hatta ilk Jackson'umdu. Sap sürekli aşağı düşüyor ve sol ele baskı yapıyordu. Performer serisi de aşağı yukarı öyleydi. Action'ını da iyi değildi.
Kalite kontrolün tabiiki maliyetle doğrudan alakası var ama Gibson'un da kalite kontrolünün çok kötü olduğunu herkes bilir. Çaldığım 2 Amerikan Jackson'da alt telin demirin altına düşüp orada takılma problemi vardı. Hatta forumda da tartışıldı, çalım tekniği ile alakalı falan dendi. Teknikle mutlaka alakalıdır da kendim aynı hareketi yaparken Amerikanda tel aşağıya düşerken diğer gitarda düşmemesi ve başka Amerikanlarda da düşmemesi bende net bir şekilde üretim hatası izlenimi uyandırmıştı.
Ben şimdiki üretimlerden Pro serisinden daha alt modelleri kullanmadım. Abanoz klavye, Seymour Duncan manyetikler, binding (ki malzeme olarak da bana hiç kötü gelmedi), neck thru yapı, Japonlardaki floyd rose'dan bariz daha kaliteli bir floyd rose. Eskiden bunlar için Amerikan Jackson almak zorundaydınız. Evet pro serisi yerine 9000 lira daha verip "daha kaliteli" Amerikan seçeneği hala var.
Bir üstteki mesajı alıntılamadan, merak ettiğim soruyorum sadece. Bir insan neden fretleri ele takılan, kenarları doğru düzgün çakılmamış, inlay'leri bile doğru düzgün yapıştırılmamış bir gitarı satın alır? Hadi basireti bağlandı bi çılgınlık edip aldı, neden iade etmez? Muhtemelen reyonda hemen yanda duran aynı marka model gitarda bu sorunlar yoktu.
Neyin zıttını kanıtlamaya çalışıyorsunuz anlamış değilim, çaldığım bir düzineye yakın Jackson da sizin bahsettiğiniz tel sorununu yaşamadım ilk defa da sizden duyuyorum, bahsetiğiniz denge sorunu hariç ki bunu da hiçbir usa jackson da görmedim sadece rhoads ve ve king v modellerinde. Sorunlu gitarı bir tanıdığıma mydukkandan aldım, bu konuyu bilgi edinmek amaçlı açtım ki arkadaşlar da model oneriyorlar veya deneyimlerini yazıyorlar, jackson charvel başlığı altında tartışma yaratacağınız dişinize göre arkadaşlar eminim vardır size orayı tavsiye ederim, iyi forumlar.