Cüretkar Duruşu Ile Beyzade...

-hangi nedenlerle olursa olsun- dan kastım maalesef buydu zaten... Ama sen o dünyanın az-çok içinde olduğun için sistemin -zorunluluklar- içinde nasıl işlediğini herkesten daha iyi bilirsin şüphesiz!..:)
benim derdim, biz müzisyeniz söylemiyle. pr firmasının kopyala-yapıştır metninin arkasında duracak kişi müzisyen değildir. madem derdin sadece müzik değil ve oyunu kuralına göre oynamaya karar verdin ancak müzisyenliğne söz gelmesin istiyorsun; kendini pr'cılara emanet ettiysen, katılmadığın noktada susmasını bileceksin.
olmamış uğur abi, sakil durmuş.
cevap gerektirecek bir yazı olmadıkça, tekrar yazmayacağım bu konu altına.
neticede piyasaya çıkmış bi albüm var ortada. bu dört insanı da tanımam. böyle, baltalar gibi oluyor.
 
Kendi konuştuklarımızı duymaya ve ayırdına varmaya başladığımızda müzik de dahil her şey susar ve insani kalite konuşmaya başlar!..
Aslında en güzel müzik de budur, öyle değil mi?
Kalitenizden dolayı sizi kutluyor ve teşekkür ediyorum.:)
Doğru iletişimin insan ilişkilerinde ne kadar önemli olduğu tartışılmaz bir gerçek, haklsınız. Söyledikleriniz için asıl ben teşekkür etmek isterim, İyi akşamlar.
 
benim derdim, biz müzisyeniz söylemiyle. pr firmasının kopyala-yapıştır metninin arkasında duracak kişi müzisyen değildir. madem derdin sadece müzik değil ve oyunu kuralına göre oynamaya karar verdin ancak müzisyenliğne söz gelmesin istiyorsun; kendini pr'cılara emanet ettiysen, katılmadığın noktada susmasını bileceksin.
olmamış uğur abi, sakil durmuş.
cevap gerektirecek bir yazı olmadıkça, tekrar yazmayacağım bu konu altına.
neticede piyasaya çıkmış bi albüm var ortada. bu dört insanı da tanımam. böyle, baltalar gibi oluyor.

Bu benim de son mesajım olacak da, yazmadan etmeyeyim dedim. Söyledikleriniz çok doğru hocam.

Ancak yine de eğer samimi ise, söylenen sert eleştirileri olgunlukla karşıladığı için teşekkür ederim @onuremek 'e. Belki benim aklımın kesmediği işler olmuştur, zor durumlar yaşanmıştır, biraz bile ihtimal varsa ben de eğer söylediklerim ağır kaçtıysa özür dilerim. Ancak belki böylesine sert eleştirmesek bu açıklama gelmeyecekti, bir yerde iyi olmuş oldu. Önemli olan en azından saygılı kalabilmek.
 
benim derdim, biz müzisyeniz söylemiyle. pr firmasının kopyala-yapıştır metninin arkasında duracak kişi müzisyen değildir. madem derdin sadece müzik değil ve oyunu kuralına göre oynamaya karar verdin ancak müzisyenliğne söz gelmesin istiyorsun; kendini pr'cılara emanet ettiysen, katılmadığın noktada susmasını bileceksin.
olmamış uğur abi, sakil durmuş.
cevap gerektirecek bir yazı olmadıkça, tekrar yazmayacağım bu konu altına.
neticede piyasaya çıkmış bi albüm var ortada. bu dört insanı da tanımam. böyle, baltalar gibi oluyor.

Konunun özeti budur. “Müzik eleştirmenleri tarafından; Müzikalitesi çok yüksek, zaman zaman agresif, zaman zaman naif ve duygusal ama en önemlisi hiç olmadığı kadar rock…” gibi uydurma payeleri üzerine almak kimseyi rahatsız etmiyorsa ("tabi siz de haklısınız" gibisinden yine 'pr' üslubu ile yazılmış mesajlar atmayı rahatsızlıktan saymıyorum) söylenecek çok da bir şey yok.
 
benim derdim, biz müzisyeniz söylemiyle. pr firmasının kopyala-yapıştır metninin arkasında duracak kişi müzisyen değildir. madem derdin sadece müzik değil ve oyunu kuralına göre oynamaya karar verdin ancak müzisyenliğne söz gelmesin istiyorsun; kendini pr'cılara emanet ettiysen, katılmadığın noktada susmasını bileceksin.
olmamış uğur abi, sakil durmuş.
cevap gerektirecek bir yazı olmadıkça, tekrar yazmayacağım bu konu altına.
neticede piyasaya çıkmış bi albüm var ortada. bu dört insanı da tanımam. böyle, baltalar gibi oluyor.

Yahu Çağlar sevgili kardeşim...:)
Bugün bende bir terslik var herhalde...:ROFLMAO:
Ne desem bir türlü doğru ifade edemiyorum, yanlış anlaşılıyor...
Ben de bu gece son mesajımı yazıyorum, ve öyle olmalı da... Demek ki "eşref" saatinde değilim.
"Ama sen o dünyanın az-çok içinde olduğun için sistemin -zorunluluklar- içinde nasıl işlediğini herkesten daha iyi bilirsin şüphesiz!..:)" derken : Bu işler böyle yapılır, nasıl karşı çıkarsın, değil ; bilgi ve deneyimine saygı duyuyor ve kabul ediyorum, bu dünyayı sen benden daha iyi bilirsin anlamında yazmıştım.
Sanırım, cümle açık ifadeli olmadığı için ters tarafından almış ve tepki göstermişsin, ve haksız da değilsin bu konuda...
Söz konusu üretimde ve ilgili son açıklamada tabii ki yanlış, eksik durumlar ve senin tespit ettiğin sıkıntılar var..
Bankacılık sektörü gibi kurtlar sofrasının çevresinde -yazılım sektöründe- uzun yıllar proje yönetmiş, orta ve üst düzey yöneticilik yapmış bir kişi olarak söz konusu durumlar benim gözümden de kaçmaz, kaçamaz şüphesiz...
Bir kişi veya bir grup insan bir iş veya sonucu ortaya koyduğunda, o işin belli parçalarını kime veya hangi kuruluşa delege ederse etsin o işin tümünden tamamen sorumlu olur.
Yani bir işe imzasını atan kişi o işin niteliğinden veya maddi-manevi varlığından doğacak her türlü kanuni/gayri-kanuni hak ve sorumluluklara sahiptir ve de onları taşımak zorundadır...
Neredeyse çeyrek asırlık profesyonel bir ressam olarak bunları da çok iyi biliyorum : Resim yaptığım tuvali de, boyayı da, tuvalde kullanılan şasiyi de bezi de konuyu da ve hatta menajerimi de, çalışacağım galeriyi de, sanat danışmanımı da iyi seçmek zorundayım, bu benim sorumluluğumdur. Resim kötüyse kötüdür, ben sadece ressamım tuvalden, boyadan anlamam diyerek işin içinden çıkamam.
Benim tek vurguladığım nokta : Tartışma/yorum/tespit ve açıklamalardaki kullanılan üslup ve adap, ister samimi, isterse de samimiyetsiz olsun iyi bir tavra sahipti, çirkin bir üsluba prim verilmemiş olmasını takdirle karşılıyorum.
Yoksa, daha önceden çalışma hakkında yorumumu :
"... Klipin yaratıcılıktan uzak ve fazlaca popülist olduğunu düşünüyorum. Daha az iddialı cümleleri ; daha çok iddialı çalışmaları görmeyi bekliyorum.:)"
şeklinde yapmıştım zaten.
Bu kez doğru anlaşılma ümidiyle sevgiler sunuyorum kardeşim.:)
 
arkadaşlar bu iş gerçekten zor. sevilmeden yapılacak bir iş değil kesinlikle. yolunuzdan dönün diye yapılmış bir yol türkiyede rock müzik yapma yolu. burda direnç, kararlılık, hadi bi dahacılık işin içine giriyor ve gidebilirseniz gidebiliyorsunuz işte bu turkrock post'una kadar geliyorsunuz. buraya gelene kadar şarkıların yapımı, birlikte çalınacak insanlar, canlı performanslar, kaydın yapılacağı yer, kaydı yapacak kişi, kayıtların albüm haline dönüştürülmesine kadar geçen süre ardından tanıtım işleri klibin kimin çekeceği, nasıl bir klip olacağı nasıl tanıtımının yapılacağı mevzuları giriyor işin içine.

yani evde oturayım azcık gitar çalayım biraz da şundan dinleyeyim oh keyfim yerinde şimdi de açayım 2 bölüm dizi şeklinin ötesinde bir şekle girmiş oluyorsunuz. çok para harcıyorsunuz çokça seçim yapmanız gerekiyor karar vermeniz gerekiyor çok zamanınız gidiyor.

bu tarz sancıların içinden çıkıyor bu tarz işler.

iyi ya da kötü eleştirilmeyi en azından iki kez dinlenmeyi hak eden işlerdir bunlar hep benim gözümde. bu tarz işleri turkrock'ta orada burada gördüğüm zaman kesinlikle bir durup dinlerim. beğenirim ya da beğenmem ama bu işin peşinden koşan bu işle ilgilenen biri olarak bunu karşımdaki müzisyene karşı bir sorumluluğum olarak bilirim.

demem o ki; iyi ya da kötü eleştirin. rock deyin rock değil deyin şöyle iyi böyle kötü deyin bu sadece sizin kişisel zevkiniz değil aynı zamanda bu işle ilgili oluşturduğunuz temel kültürün temel bilincin sesi. bırakın konuşsun onlar. zaten şekil a'da da görüldüğü gibi müzisyenin hoşuna gitmiş öyle ya da böyle bu iş hakkında sayfalarca tartışmanız. bu isteniyor zaten dinleyici kanadı susmasın. istediğini söylesin eleştirsin. konserlere gelsin. ona gelmesin başkasına gitsin ama bu piyasayı diri tutacak kesim dinleyiciler. müzisyen zaten müziğini yapıyor. alan dinleyen üreteni gören eleştiren dinleyici kitlesi olduğu sürece de daha çok adam bu işi yapar ve bilinçli bir dinleyici piyasanın gelişmesine direk ön ayak olur.

klip parçasına gelecek olursak;

bence tarz rock. cüretkar mı? bence değil. ki cüretkar bence hoş tınlamayan bir kelime olmuş tanıtım için. orijinal mi? değil. parça ilk girdiğinde aa güzel bu kafadaysa eğer alır gider bence dinlerim ben bunu dedim devamı geldiğinde açıkçası vokaller beni biraz geri itti. daha iyi bir bridge ve nakaratı hak eden bir sound bence bu. parçayı belki bak böyle bir iş yapmışlar diye birini dinletirim belki ama bir daha açıp dinlemem açıkçası.

klipteki kız sözlere paralel olarak kalkan giden uzakta yaşayan kimseyi mi sembolize ediyor acaba? (ben ona yordum ama sadece görsel cüretkar şov olsun ilgi çeksin diye de yapılmış olabilir.) klibin kalitesi falan güzel grup elemanlarının tarzları ve duruşları da fena değil. bir sonraki albümde gerçekten korkusuz, cüretkar ve kendileri gibi durabilirlerse kocaman bir şansları daha var bence.

umarım yolunuz çok açık olur.
 
Bu benim de son mesajım olacak da, yazmadan etmeyeyim dedim. Söyledikleriniz çok doğru hocam.

Ancak yine de eğer samimi ise, söylenen sert eleştirileri olgunlukla karşıladığı için teşekkür ederim @onuremek 'e. Belki benim aklımın kesmediği işler olmuştur, zor durumlar yaşanmıştır, biraz bile ihtimal varsa ben de eğer söylediklerim ağır kaçtıysa özür dilerim. Ancak belki böylesine sert eleştirmesek bu açıklama gelmeyecekti, bir yerde iyi olmuş oldu. Önemli olan en azından saygılı kalabilmek.
Size de anlayışınız için teşekkür etmek isterim ama ortada özür dileyeceğiniz bir durum yok. Özgür bir ülkede yaşıyoruz (En azından şimdilik) herkes istediği müziği dinleyebilirken ve/veya icra edebilirken, aynı şekilde fikrini de açık bir şekilde beyan edebilmeli. Bu noktada dikkat edilmesi gereken ilk şey ise bunların (bence) belirli saygı kuralları çerçevesinde olması ve asla hakaret boyutuna ulaşmaması... Ben, yazmış olduğunuz yazılar içerisinde hakaret vb. bir şey okumadım, o sebeple de özür dilemenize gerek yok. Yine de kendinizi kötü hissedip böyle ince bir davranışta bulunduğunuz için teşekkürler. Okumuş olduğunuz yazıya karşı (Etki-tepki itibariyle) yazılabilecek şeyler yazmışsınız. Söylediğiniz gibi de tüm samimiyetimle söylüyorum eleştirilere son derece açığız. TürkRock'ta yer alan kullanıcıların belki büyük çoğunluğu, hatta belki de tamamı, alaylı ya da eğitimli hiç farketmez, bir şekilde müziğin içerisinde yer alan, en kötü ihtimalle kenarından, köşesinden tutmuş insanlar. Bu yüzden de fikirleri, eleştirileri bizim için önemli. Evet, bu başlık altında biz Beyzade olarak üreticiyiz/icracıyız ama hedefimiz sadece tüketici (dinleyici) yorumlarıyla yoğrulmak değil.

Birbirimizi tanımıyoruz, karakterlerimizi bilmiyoruz. Milletçe yaşadığımız bunca kötü olaydan sonra biriken psikolojik gerginlikle birlikte karşılaştığımız olaylara/durumlara verdiğimiz tepkiler bazen sert ya da ön yargılı olabilir. Bunu da hoş karşılamak lazım. Hele ki bu şartlar altında müzik sektöründe yer alabilmenin, yer almak için çabalamanın, ne olursa olsun üretmeye devam edebilmenin büyük bir başarı olduğunu düşünmekle beraber, hepimizin hedeflerimiz doğrultusunda ilerlemeye çalışırken yine psikoloijk olarak normalden daha fazla yıprandığımızı da unutmamak gerektiğine inanıyorum. Ne olursa olsun, sürç-i lisan ettiysek affola...

Tam emin olmamakla birlikte konuştuğumuzu hatırlıyor gibiyim. Yine de bir yanlışlığa sebebiyet vermek istemem, o dönem itibariyle ikinci gitarlarda bizlere destek/yardımcı olması için bir çok kişi ile iletişime geçmiştik. Furkan Yurteri çok eski dostumdur. Sağ olsun ne zaman yardıma ihtiyacım olsa kırmadan, üşenmeden yardımcı olur, verebildiği kadar da destek verir. Klip, albüm yayımından önce çekildiği ve o dönemde de aramızda olmadığı için evet maalesef görülmüyor :) Albüm kapak fotoğrafı çekimlerinde ve ilk lansman konserimiz Bronx Pi Sahne'de bizlerle idi (Bu arada çok yakın bir zaman içerisinde bu konserden canlı performans görüntülerini yine sizlerin beğenisine sunacağız, güzel bir çalışma olduğuna inanıyoruz. Bunun için şahsım adına BMI Medya'ya ayrıca teşekkür etmek isterim) ama müzikal yoğıunluğumuzun artması, yaşadığımız lokasyonların yakın olmaması ve onun da hayatındaki diğer meşguliyetlerinin (Müzik ve iş anlamında) artması sebebiyle şu an itibariyle bizlerle değil ama ne zaman ihtiyacımız olursa olsun, bir telefon kadar uzağımızda olduğunu biliyorum.
 
Beyzade - Uyan Artık
Canlı Performans Bronx Pi Sahne
21 Nisan 2016



Beyzade grubunun 21 Nisan 2016'da Bronx Pi Sahne de vermiş olduğu lansman konserinden ''Uyan Artık'' sizlerle.
En yakın zamanda videoların devamını izlemek için aşağıdaki linklerden ''Beyzade'' grubunun sosyal medya hesaplarına abone olabilirsiniz.
İyi seyirler...​





Beyzade'yi takip etmek için;
Website:
Beyzade
Youtube: Beyzade
Facebook: Beyzade | Facebook
Instagram: Beyzade (@beyzadeband) • Instagram photos and videos
Twitter: Beyzade (@beyzadeband) | Twitter

 
"Nefes Almadan" parçası yerine bu parça ile foruma tanıtılsa, ve ilk konuda abartılar barındırmasa o kadar olumsuz cevap almayacağına inandığım bir parça bence. Ama işte ülkemiz erotizmi cüretkarlık olarak gördüğü ve absürt noktalara koyduğu için ve "PR işleri eşittir abartı" diyerek geçmiş konuyu geçmişte bırakmak lazım :) Gayet hoşuma gitti bu parça, 3.30 civarındaki ritim riffi hoşuma gitti ekstradan.


Benden +1 :cool:;)
 
Bence güzel bir canlı performans olmuş. Vokal ve back vokaller hoş. Elinize sağlık.
İlk klibiniz bu olsaymış çok daha iyi olurdu. Gitarlar da sağlam olmuş. (y):finger:
 
Ben hemen bir hızlandırılmış kurs vereyim size. Ana melodi ve soloları elektro gitar ile çalarsanız rock, trompet ile çalarsanız pop olur. Bkz. Teoman ilk çıkış şarkıları :)

Tarz olarak pop rock denen bir gerçek var:)

Beyzade - Isınamazsın Ağlarken
Canlı Performans Ooze Venue İzmir
27 Ocak 2017




Beyzade'yi takip etmek için;
Website: Beyzade
Youtube: Beyzade
Facebook: Beyzade
Instagram: Beyzade (@beyzadeband) • Instagram photos and videos
Twitter: Beyzade (@beyzadeband) | Twitter


Bu daha iyi olmuş ilkine göre:)
 
Türkiye standartlarını düşünürsek oldukça kaliteli işler çıkartan bir grup. Pek bana hitap etmiyor bu yüzden yorumlamak yersiz kaçabilir. Zaten Türkçe Rock yapıp da serdar-demet dinleyen beyni sulanmış bir topluluğa hitap edebilmek gerçekten güç. Türkçe rock başlı başına zor iş zaten. İlla ya sözleri ya ucu ya ritmi bulunduğumuz coğrafya nedenli, arabesk'e kayıyor. Türk müzik kültüründe ağıtcılık diye bir olay vardır taa 2000-3000 yıllık gelenek süzülerek bu coğrafya gelmiş. Yani, bizde sözlü müzik daha ön planda, adam da bir saz bir bağlama neyse söylerek yapmış müziğini, oysa batı tarzı öyle değil, davulu olacak bassı olacak gitarı olacak 2. gitarı olacak yeri gelecek keyboard olacak vs vs..Yani, batı tabanlı olan rock tarzı müzikler ise enstrumantal müzik grubunda. Türkçe rock yapıp d başarılı olan adam/grup sayısı 10'u zor blur. Yok demiyorum ama 100 grup'tan 90'i silinmişse buna da başarı denemez herhalde.

Bizde yazarsın sololu-yanarlı dönerli, ritmli işler, dinleyen olmaz. Özellikle hatun grubuna hiç hitap etmiyor ayy bu ne kafam şişti çıkalım berkecan dediği an, 2 kişi mekandan ayrılıyor ki bir arkadaş grubuyla gelindiyse 10-20 kişinin bir anda ayrılma potansiyeli var 2-3 hatundan ötürü. Sonuçta, mekan sahibi 2. kere bu gruba da şans vermiyor. Hatun kişisi sözlerle onun da takip edebileciği, eşlik edebileceği şarkılar arıyor. Kendimizi kandırmayalım yurt dışı konser görüntülerinde bile kadın/erkek oranı ortada ki Türkiye için beklentiniz ne olacak ki.. Sap müziği ,rock müzik biraz da.. Hatun aplamızı düşünün, Serdar'dan, Demet'ten çıkmış gelmiş rock var diye, highway star, ride the lightning, master of puppets, evil that men do tarzı şeyler dinletince olacaklar ortada yani. Çarpmayı bilmeyen adama integral çözdürmek gibi.. Bu grup bile -rock- ruhuna göre oldukça yumuşatılmış olmasına rağmen konser dinleyeci sayısı ortada. Zaten, ülkece müzik kültürü intiharın eşiğine gelmiş, falezlerden atladı atlayacak noktaya gelmiş. Bu arkadaşlara biz de tekme vurursak meydan tamamen serdar'a, aleyna tilkicilere, elektronik yapıyorum ayağına laptop müziği yapan kendi kendini DJ ilan etmiş tiplere kalacak. Zamanla sizin de ekmek banıp yiyeceğiniz sucuklu yumurta kıvamlı gruplar yerini yolunu bulup gelecektir. Ne 80'lerde yaşıyoruz ne ortam 80's rock ne ülkemiz rock müziğin beşiği.. Şuraya cevap yazmaları bile olumlu bir adım. PRcilara kendilerini teslim etmeleri yalamalı, hüpletmeli klibe bence de gerek yokmuş. Zaten gitarınıza, davulunuza, bassınıza hakimsiziniz. Sırf bu yolda ekmek yiyorsanız çok da eleştiremem PR konusunda ama geleceğe yatırım için kendi kalitenizi ortaya koyacak klip, albüm kapağı, fotoğraf çekimi vs her neyse işte benim de çok bilemediğim o PR'i, daha yolunda yapmanız. Yoksa 3-5 sene içinde o 100'un içindeki silinen 90 gruptan biri olmaya aday olursunuz.
 
Türkiye standartlarını düşünürsek oldukça kaliteli işler çıkartan bir grup. Pek bana hitap etmiyor bu yüzden yorumlamak yersiz kaçabilir. Zaten Türkçe Rock yapıp da serdar-demet dinleyen beyni sulanmış bir topluluğa hitap edebilmek gerçekten güç. Türkçe rock başlı başına zor iş zaten. İlla ya sözleri ya ucu ya ritmi bulunduğumuz coğrafya nedenli, arabesk'e kayıyor. Türk müzik kültüründe ağıtcılık diye bir olay vardır taa 2000-3000 yıllık gelenek süzülerek bu coğrafya gelmiş. Yani, bizde sözlü müzik daha ön planda, adam da bir saz bir bağlama neyse söylerek yapmış müziğini, oysa batı tarzı öyle değil, davulu olacak bassı olacak gitarı olacak 2. gitarı olacak yeri gelecek keyboard olacak vs vs..Yani, batı tabanlı olan rock tarzı müzikler ise enstrumantal müzik grubunda. Türkçe rock yapıp d başarılı olan adam/grup sayısı 10'u zor blur. Yok demiyorum ama 100 grup'tan 90'i silinmişse buna da başarı denemez herhalde.

Bizde yazarsın sololu-yanarlı dönerli, ritmli işler, dinleyen olmaz. Özellikle hatun grubuna hiç hitap etmiyor ayy bu ne kafam şişti çıkalım berkecan dediği an, 2 kişi mekandan ayrılıyor ki bir arkadaş grubuyla gelindiyse 10-20 kişinin bir anda ayrılma potansiyeli var 2-3 hatundan ötürü. Sonuçta, mekan sahibi 2. kere bu gruba da şans vermiyor. Hatun kişisi sözlerle onun da takip edebileciği, eşlik edebileceği şarkılar arıyor. Kendimizi kandırmayalım yurt dışı konser görüntülerinde bile kadın/erkek oranı ortada ki Türkiye için beklentiniz ne olacak ki.. Sap müziği ,rock müzik biraz da.. Hatun aplamızı düşünün, Serdar'dan, Demet'ten çıkmış gelmiş rock var diye, highway star, ride the lightning, master of puppets, evil that men do tarzı şeyler dinletince olacaklar ortada yani. Çarpmayı bilmeyen adama integral çözdürmek gibi.. Bu grup bile -rock- ruhuna göre oldukça yumuşatılmış olmasına rağmen konser dinleyeci sayısı ortada. Zaten, ülkece müzik kültürü intiharın eşiğine gelmiş, falezlerden atladı atlayacak noktaya gelmiş. Bu arkadaşlara biz de tekme vurursak meydan tamamen serdar'a, aleyna tilkicilere, elektronik yapıyorum ayağına laptop müziği yapan kendi kendini DJ ilan etmiş tiplere kalacak. Zamanla sizin de ekmek banıp yiyeceğiniz sucuklu yumurta kıvamlı gruplar yerini yolunu bulup gelecektir. Ne 80'lerde yaşıyoruz ne ortam 80's rock ne ülkemiz rock müziğin beşiği.. Şuraya cevap yazmaları bile olumlu bir adım. PRcilara kendilerini teslim etmeleri yalamalı, hüpletmeli klibe bence de gerek yokmuş. Zaten gitarınıza, davulunuza, bassınıza hakimsiziniz. Sırf bu yolda ekmek yiyorsanız çok da eleştiremem PR konusunda ama geleceğe yatırım için kendi kalitenizi ortaya koyacak klip, albüm kapağı, fotoğraf çekimi vs her neyse işte benim de çok bilemediğim o PR'i, daha yolunda yapmanız. Yoksa 3-5 sene içinde o 100'un içindeki silinen 90 gruptan biri olmaya aday olursunuz.



Türkiye deki müzik zevki bir değişik zaten çözemedim. Şarkı sözlerini çözümlemeye çalışıyorum beynim yanıyor. Gene size helal olsun, güzel bir şeyler çıkmış. Fakat " Gece Gölgenin Rahatına Bak " diye bir şarkı bile 140 milyon dinleniyor. Hatta öyleki Gece yazdıktan sonra telefon G yazınca direk tahmin olarak Gölgenin yazıyor... Durum bu kadar kötü.
@Rat_Dog size sonuna kadar katılıyorum çok haklısınız.
Bu ara başlıkta "Cüretkar duruşu ile..." yazıyor? Farklı bir tarz var bence ama değişik geldi. Bu arada yanlış anlaşılmasın:unsure:
 
Geri
Üst