Bass Gitar Hakkında Yetersiz Bilgiler..

'Bas Gitar ve Ekipmanları' forumunda calibre tarafından 6 Şubat 2017 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaşlar, bas gitarın müzik aleminde elektro gitar kadar sükse yapmasa da benim gibi bu aleti öğrenmek isteyen civanmert arkadaşlar için ne yazık ki internet aleminde bas gitar hakkında çok fazla sayıda bir döküman ya da bir bilgi yok, yabancı kaynaklar dışında. Özel dersler de en ucuzu 290'den başlıyor el insaf ya öğrenciyiz lan biz.
    her neyse konuma gelecek olursam, gam ve armoniyi bir şekilde öğrenmeye çalışıp hadi kolayından bir parça çalmaya başliyim derken sevdiğim müziklerin ne tab'ını bulabiliyorum nede ritim ws gibi şeylerini.. internet aleminde o kadar az parçanın tab'ları var ki bas gitarda, neden bu şekilde çözemedim ve sinir oldum.
    şimdi asıl soru geliyor, bas gitar tablarıyla akorlarıyla zengin bir site yada ulaşabilceğim her hangi bir şey varmıdır acaba, ya da napiyim kendimi daha fazla geliştirmek için yerimde sayıyor gibi hissediyorum, özel ders şart mı illa ?
     
  2. Hocam songsterrde milyarlarca vardır herhalde ama sevdiğin şarkılar var mı bilemem. Ama herhalde en çok şarkı olan site orası, her şarkının her şeyi var. Şarkıya tıkladıktan sonra bir süre yükleniyor şarkı ve sonra tab ortaya çıkıyor. Menüden select an instrument kısmından bası seçersen her tab çıkar karşına.
     
  3. sağol dostum bilmiyordum burayı
     
  4. Bas gitarın ilgi görmemesi bence hoş değil. Yok hani çok tatlı bir sesi var bu aletin:D
     
  5. hocam songsterr.com a bi göz atın derim uygulaması da var telefon için ama paralı internet sitesi ücretsiz :D
     

Bu Sayfayı Paylaş