Dream Theater

#24
Harikaydı. Bittiğine çok üzüldüm. Doyamadım gerçekten. Saat 2 de alandaydım. Konser başlayana kadar vakit geçimedi. 3 saat göz açıp kapanana kadar bitti. Olduğum yerin tek sıkıntısı vardı mesela bass kolonlarının altındaydık. The dark Eternal Light parçasından bir halt anlamadım ama geri kalanı bile o kadar net ve güzeldi ki. İnanılmazdı gerçekten...
 
#25
Harikaydı. Bittiğine çok üzüldüm. Doyamadım gerçekten. Saat 2 de alandaydım. Konser başlayana kadar vakit geçimedi. 3 saat göz açıp kapanana kadar bitti. Olduğum yerin tek sıkıntısı vardı mesela bass kolonlarının altındaydık. The dark Eternal Light parçasından bir halt anlamadım ama geri kalanı bile o kadar net ve güzeldi ki. İnanılmazdı gerçekten...
Bence daha güzel olmuş. Images'ın baslarını ayrı ayrı duymak mükemmel bir ayrıcalık.

Eternal Night'ın basları manyak. Şaşırdım. :)
 
#26
Ciddi bir DT dinleyicisiyimdir. Her gün mutlaka dinler, icra etmeye çalışırım. O kadar çok sever ve yaşarım.

Dün gece ilk 4 parçada özellikle Hell's Kitchen'da ve The Gift of Music solosunda hayal kırıklığına uğradım. Eyvah! dedim. Ben günü birlik izmir'den kalkıp geldim ve yorgunluğun dibine vururken adamlar dünya turnesindeler. Yorulmuşluk ve sıkılmışlık olabilir diye üzüldüm derken... 2.part yaldır yaldır yardırdı Petrucci! Labrie hiç zorlamak istemedi sesini, hep bi geri çekme. Tam abanması gerekirken ara ara plase vurmayı tercih etti. Normal. Mangini harikaydı, o yaşına rağmen o performans akıl işi değil.

Üzüldüğüm diğer bir nokta sahne önü almış olmamdı. Ses arkalardan efsane duyulmuş! Ben çok tuhaf bir konser dinledim. Benim gibi bir çok insan da aynı şikayetten muzdaripti. Önemli olan Petrucci'ye yakınlıktı tabi.

iranlı bir sarhoş grup dibimizde pogo yaptılar ve sürekli öne geçme çabaları vardı ve çok rahatsız olduk. Tabi kavga çıktı yumruklayan yumruklayana oldu, hoş bir görüntü değildi.

Sonuç olarak çok güzel bir gece geçirdim. Eskilere döndük, Petrucci'yi tekrar izleme şansı bulduk.

Ne diyelim, sıradaki konser nedir acaba :) (y)
 
#27
Ciddi bir DT dinleyicisiyimdir. Her gün mutlaka dinler, icra etmeye çalışırım. O kadar çok sever ve yaşarım.

Dün gece ilk 4 parçada özellikle Hell's Kitchen'da ve The Gift of Music solosunda hayal kırıklığına uğradım. Eyvah! dedim. Ben günü birlik izmir'den kalkıp geldim ve yorgunluğun dibine vururken adamlar dünya turnesindeler. Yorulmuşluk ve sıkılmışlık olabilir diye üzüldüm derken... 2.part yaldır yaldır yardırdı Petrucci! Labrie hiç zorlamak istemedi sesini, hep bi geri çekme. Tam abanması gerekirken ara ara plase vurmayı tercih etti. Normal. Mangini harikaydı, o yaşına rağmen o performans akıl işi değil.

Üzüldüğüm diğer bir nokta sahne önü almış olmamdı. Ses arkalardan efsane duyulmuş! Ben çok tuhaf bir konser dinledim. Benim gibi bir çok insan da aynı şikayetten muzdaripti. Önemli olan Petrucci'ye yakınlıktı tabi.

iranlı bir sarhoş grup dibimizde pogo yaptılar ve sürekli öne geçme çabaları vardı ve çok rahatsız olduk. Tabi kavga çıktı yumruklayan yumruklayana oldu, hoş bir görüntü değildi.

Sonuç olarak çok güzel bir gece geçirdim. Eskilere döndük, Petrucci'yi tekrar izleme şansı bulduk.

Ne diyelim, sıradaki konser nedir acaba :) (y)
Bende İranlıların sagindaydim. Herifin biri yandan ittirdi anca durmak bilmedi sinir oldum. Petruccinin on tarafında olmanın dez avantajı aynı zamanda Bass kolonlarınin altında kalmaktı. O berbat etti bazı parçaları ama ona rağmen hala çok iyiydi.

Labrie dediğin gibi sesini zorlaması. Bir ara learning to live parçasında çıkış yaptı o kadar. Take the time sakin sakin gitti ...

Myungdan nasıl bahsetmediniz ona sasiyorum arkadaş. Adam jaco dan Cover yaptı. Uctum ben orada.

Hell's kitchen olayı ise parçanın. Kendisi sönük biraz. Erotomania ya da enigma machine yıl koysarlardı daha iyi olurdu ama sahne süresi abi uzuyordu bu seferde.

Uzun lafın kısası bitmeyeydi iyiydi.
 
#29
Bende İranlıların sagindaydim. Herifin biri yandan ittirdi anca durmak bilmedi sinir oldum. Petruccinin on tarafında olmanın dez avantajı aynı zamanda Bass kolonlarınin altında kalmaktı. O berbat etti bazı parçaları ama ona rağmen hala çok iyiydi.

Labrie dediğin gibi sesini zorlaması. Bir ara learning to live parçasında çıkış yaptı o kadar. Take the time sakin sakin gitti ...

Myungdan nasıl bahsetmediniz ona sasiyorum arkadaş. Adam jaco dan Cover yaptı. Uctum ben orada.

Hell's kitchen olayı ise parçanın. Kendisi sönük biraz. Erotomania ya da enigma machine yıl koysarlardı daha iyi olurdu ama sahne süresi abi uzuyordu bu seferde.

Uzun lafın kısası bitmeyeydi iyiydi.
Harbiden Myung'dan neden bahsetmemişim :)

O sakinliğini Cool duruşunu hiç bozmadan Jaco parçasından As I Am'a geçişi, ara ara solo atışları gerçekten harikaydı. Petrucci önü olmanın diğer dezavantajı da Myung'ı net izleyememek :)

Jordan'a değinmedim zira sürekli dinlerim, tüm canlı yayınlarına katılmışımdır, artık bizden biri diye yazmadım birşey :) Tamamen çıktı ve kusursuz çalıp indi. Ekibin abisi, babası tertemiz insan.
 
#30
Bende İranlıların sagindaydim. Herifin biri yandan ittirdi anca durmak bilmedi sinir oldum. Petruccinin on tarafında olmanın dez avantajı aynı zamanda Bass kolonlarınin altında kalmaktı. O berbat etti bazı parçaları ama ona rağmen hala çok iyiydi.

Labrie dediğin gibi sesini zorlaması. Bir ara learning to live parçasında çıkış yaptı o kadar. Take the time sakin sakin gitti ...

Myungdan nasıl bahsetmediniz ona sasiyorum arkadaş. Adam jaco dan Cover yaptı. Uctum ben orada.

Hell's kitchen olayı ise parçanın. Kendisi sönük biraz. Erotomania ya da enigma machine yıl koysarlardı daha iyi olurdu ama sahne süresi abi uzuyordu bu seferde.

Uzun lafın kısası bitmeyeydi iyiydi.
Hell's Kitchen sönük olur mu abi, şaheser mübarek.

@Osxfang3 abi adam 54 yaşında. Ben de beğenemiyorum fakat n'apalım. :(

Ayrıca bence de Petrucci'nin çalımında 2000'den beri bir baştansavmacılık var. Bunu en çok da Pull Me Under'ın geçiş sololarında, Hell's Kitchen'da gördük. Ayrıca yalpalarak geldiği için notaya erken giriyor ve orada uzun süre beklerken timing açısından rahatsız edici oluyor. Bence.
 
#31
Hell's Kitchen sönük olur mu abi, şaheser mübarek.

@Osxfang3 abi adam 54 yaşında. Ben de beğenemiyorum fakat n'apalım. :(

Ayrıca bence de Petrucci'nin çalımında 2000'den beri bir baştansavmacılık var. Bunu en çok da Pull Me Under'ın geçiş sololarında, Hell's Kitchen'da gördük. Ayrıca yalpalarak geldiği için notaya erken giriyor ve orada uzun süre beklerken timing açısından rahatsız edici oluyor. Bence.
Tamam şaheserde erotomania ytse jam ve enigma machine daha da şaheser. Lütfen DT şarkılarını karşılaştırırken diğer grupların parçalarıyla karşılaştırmayın. Kendi şarkıları arasında BANA GÖRE en sönüklerinden biri enstürmantal olarak. Ama diğer gruplarla tabiki karşılaştırma....
 
#32
Konsere tüm gün Kadıköy'de yürümüş olmanın verdiği yorgunlukla gittim ve kafamda dolanıp duran "o kadar para verdik ama adam akıllı bildiğin şarkılardan sadece 4 tanesini canlıda çalacaklar, boş yere masraf yapmaya değer miydi?" düşüncesinin de etkisiyle biraz mutsuz ve umutsuz gittim. Konser boyu zıplayamayacağımızı ve adam akıllı headbang bile yapamayacağımızı da önceden biliyordum tarz gereği ama ne varki tüm bu düşüncelerden sıyrılıp yorgunluğumu unutmamı sağlayacak şey Petrucci'nin The Dark Eternal Night'taki hayvani gitar tonunu ilk kez dinlediğim o intro oldu. Şarkıyı daha önce dinlememiştim bile ama neredeyse tüm konser boyu kafamda döndü durdu o riff. Kelimenin tam anlamıyla şok olmuştum, bir gitar tonu nasıl bu kadar hayvani olabilir diye.
WhatsApp Image 2017-10-11 at 20.14.10.jpeg
Konseri normal ayakta bölümünün önlerinden Petrucci'nin tam karşısından izliyordum, bassları neredeyse hiç duyamadım solo hariç. Belki de gitara fazla odaklanmıştım. Lebrie'nin 2015'te facia ile sonuçlanan bir konserini izledikten sonra çıkarttığı performans ise beni büyük miktarda sevindirmişti. Mangini abimizi videolardan gördüğüm kadarıyla hiç beğenmemiştim ama dün kendini bana sevdirdi nedense. Metropolis'i kesip araya koydukları 3 buçuk dakikalık bateri solosu gayet güzeldi ama işi koparan nokta şarkıyı unuttuğumuz o anlarda bateri sustuktan sonra o 3 efsanevi nota ile(sanırım ilk ikisi harmonik basılıyor) şarkının en güzel yerine kestikleri yerden dönmeleriydi.
O gitar tonunu almak için 3 amfiye aynı anda sinyal götürüp 3 kanal kayıt yapar gibi aynı anda mı kullanıyor diye düşündüm bir ara. Ama sanırım ben 7 telli gitarın etkisine kapıldım da öyle mayıştım. 7 telli gitar işine de girmek ister gibiyim sanki.
Arkadaşım bateri solosunu çekmiş youtubea yükledim ben de:
 
Son düzenleme:
#33
Konsere tüm gün Kadıköy'de yürümüş olmanın verdiği yorgunlukla gittim ve kafamda dolanıp duran "o kadar para verdik ama adam akıllı bildiğin şarkılardan sadece 4 tanesini canlıda çalacaklar, boş yere masraf yapmaya değer miydi?" düşüncesinin de etkisiyle biraz mutsuz ve umutsuz gittim. Konser boyu zıplayamayacağımızı ve adam akıllı headbang bile yapamayacağımızı da önceden biliyordum tarz gereği ama ne varki tüm bu düşüncelerden sıyrılıp yorgunluğumu unutmamı sağlayacak şey Petrucci'nin The Dark Eternal Night'taki hayvani gitar tonunu ilk kez dinlediğim o intro oldu. Şarkıyı daha önce dinlememiştim bile ama neredeyse tüm konser boyu kafamda döndü durdu o riff. Kelimenin tam anlamıyla şok olmuştum, bir gitar tonu nasıl bu kadar hayvani olabilir diye.
108851 eklentisini görüntüle
Konseri normal ayakta bölümünün önlerinden Petrucci'nin tam karşısından izliyordum, bassları neredeyse hiç duyamadım solo hariç. Belki de gitara fazla odaklanmıştım. Lebrie'nin 2015'te facia ile sonuçlanan bir konserini izledikten sonra çıkarttığı performans ise beni büyük miktarda sevindirmişti. Mangini abimizi videolardan gördüğüm kadarıyla hiç beğenmemiştim ama dün kendini bana sevdirdi nedense. Metropolis'i kesip araya koydukları 3 buçuk dakikalık bateri solosu gayet güzeldi ama işi koparan nokta şarkıyı unuttuğumuz o anlarda bateri sustuktan sonra o 3 efsanevi nota ile(sanırım ilk ikisi harmonik basılıyor) şarkının en güzel yerine kestikleri yerden dönmeleriydi.
O gitar tonunu almak için 3 amfiye aynı anda sinyal götürüp 3 kanal kayıt yapar gibi aynı anda mı kullanıyor diye düşündüm bir ara. Ama sanırım ben 7 telli gitarın etkisine kapıldım da öyle mayıştım. 7 telli gitar işine de girmek ister gibiyim sanki.
Arkadaşım bateri solosunu çekmiş youtubea yükledim ben de:
Arkadaki amfi ve kabinlerden ses gelmiyor, estetik amaçlı duruyorlar.

Birini pre birini power olarak iki tane imzalı amfisinden kullanıyor.
 
#37
Hocam bir de bu sahne arkası bana çok boş geldi, sadece bu konsere özel mi böyle beyaz örtü üstüne siyah dikey-yatay çizgili, yoksa bu turnede böyle mi takılıyorlar ?
Ne bekliyorsun ki? :)

Bildiğim kadarıyla BC&SL turnesinde sahne arkasında albümün wallpaper'ının perdesi vardı kocaman, bir de önde siyah perde vardı o düşüp Nightmare'le giriyorlardı. Onun dışında sahne arkasında özel bir şeye rastlamadım hiç. Kabinlerin arkası boş orada bir bölme var; LaBrie oraya gidiyor sahnede işi olmadığında.
 
#38
Ne bekliyorsun ki? :)

Bildiğim kadarıyla BC&SL turnesinde sahne arkasında albümün wallpaper'ının perdesi vardı kocaman, bir de önde siyah perde vardı o düşüp Nightmare'le giriyorlardı. Onun dışında sahne arkasında özel bir şeye rastlamadım hiç. Kabinlerin arkası boş orada bir bölme var; LaBrie oraya gidiyor sahnede işi olmadığında.
hahahahah, Labrie bir anda nereye kayboluyor diye düşünüyordum ben de :)
 

Üst