İstanbul Vocal / Rhythm Guitar + Bass guitar

Arıyoruz.

Gitar, davuluz.

Ben bir süredir yeniden bagetleri elime aldım, eski bir arkla ufak ufak stüdyoya giriyoruz pasımızı atabilelim diye. iü devlet konservatuarı piano bölümü sonrasında da mimar sinanda vurmalı çalgılar.. tabii seneler 88-2005 arası. orta okul lise sonra universite amerikada gruplar konserler vs. uzun süredir çalmamakla beraber yeniden kasları ısındırmak niyetindeyim. çalışıyorum bi yandan. kendi davulum var hala duruyor. falan filan.

İngilizce Öğretmeni e.gitar ve akustik gitar çalan arkadaşımla rock müzik menşeili farklı müzikleri potasında eriten, profesyonel anlamda beste grubu müziği yapacak arkadaşlar arıyoruz.


Orijinal ve doğaçlama üzeri beste + belki biraz cover, kayıt almaya dönük sahne grubu.

(Eski istiklâl tayfası)

selamlar.
 
Son düzenleme:
Hocam bende kendi çapımda vokal yapıyorum. kendi bestelerim var alternatif rock üzerine fakat enstrüman bilmediğim için nasıl hayata geçiririm bilmiyorum. Bence hayata geçse oldukça ses getirecek besteler. Görüşmek ve paylaşmak isterim. numaram 0538 347 13 97 Doğan
 
Merhaba, bende sizler gibi uzun süre sadece 2 grupta uzun seneler vokal olarak görev yaptım. YouTube ‘da iki kayıt mevcut. Ses eğitimim yok size profesyonel anlamda birşey katabilir miyim bilmiyorum. Eğer amaç ilk olarak pas atmaksa bu yola sizinle çıkmayı isterim tabiki. Geçmişte söylediğim iki şarkının linkini sizinle paylaşıyorum. Olumlu olursa WhatsApp grubunuz için eklemeniz içinde numaramı bırakıyorum. 0554 6573661



 
Arıyoruz.

Gitar, davuluz.

Ben bir süredir yeniden bagetleri elime aldım, eski bir arkla ufak ufak stüdyoya giriyoruz pasımızı atabilelim diye. iü devlet konservatuarı piano bölümü sonrasında da mimar sinanda vurmalı çalgılar.. tabii seneler 88-2005 arası. orta okul lise sonra universite amerikada gruplar konserler vs. uzun süredir çalmamakla beraber yeniden kasları ısındırmak niyetindeyim. çalışıyorum bi yandan. kendi davulum var hala duruyor. falan filan.

İngilizce Öğretmeni e.gitar ve akustik gitar çalan arkadaşımla rock müzik menşeili farklı müzikleri potasında eriten, profesyonel anlamda beste grubu müziği yapacak arkadaşlar arıyoruz.


Orijinal ve doğaçlama üzeri beste + belki biraz cover, kayıt almaya dönük sahne grubu.

(Eski istiklâl tayfası)

selamlar.
Şarkı sözü yazarıyım. Blues/Alternatif Rock/Senfonik Metal şarkı sözü yazıyorum. İlginizi çekerse iletişime geçebiliriz.
 
Merhaba ben gitar akustik ve elektro gitar ,mızıka çalıyorum ınstagram emraheker84 hsabımdan çalışmalarıma bakabilirsiniz.
Numaram : 0554 660 44 16
 
merhaba,
solistim. türkçe ve yabancı söylerim. kendini müzikle ifade edebilen herkes gibi benim de bestelerim var tabi:) üretmeyi severim, birlikte üretmeyi daha çok severim ;) hala arayışınız devam ediyorsa görüşmek isterim.
selamlar...
 
Merhaba Kendi ilanım da sitede mevcut Bass gitar konusunda ileride konser ve bar programı anlamında çalışabileceğim bir grup arıyorum arkadaşlık ve dürüstlük çok önemli sahne tecrübem vardır. İlgilenirseniz 0533 558 70 13 kendinize iyi bakın
 
Tekrar merhaba,


Çığır açan yepyeni bir gerçekle karşı karşıya kaldık ;)

Aradığımız ıle alakalı olarak

On the fly mix yapabılecek (kanal levelları ve sound eq) + Synthesizers + bass loops + vokal loops ekleyebılecek emprovızasyon yorumları + ritim (!) duygusu gelısmıs, kulağı olan, armoni bilen, müzisyen 3. Bır arkadaş ile tanışmak ısıtıyoruz.

Gıtar ve davuluz.

(İlgilenen arkadaşlara kayıt paylaşacağız)

Ekıpmanı olması büyük +! (Ekıpmanı olsun lütfen)

Peace out..
 
Son düzenleme:
Üst