PUNK Hakkında Konuşalım

Nedir ne değildir vs.. tarihine değinmeyeceğim.
Yahu bu tür neden bir türlü ölmüyor :) Bir zamanlar konserlerde 100bin kitleyi bile bulan Hair Rock/Metal, Thrash, Grunge, Glam gibi iddialı türler dibi bulmak üzre, bazıları öldü bile. Türünde yeni iddialı gruplar çıkartamıyorlar.
Lakin PUNK diye bişey var 70'lerden beri kafa salıyor adamlar. Örgütlenmeleri de kuvvetli. Yeni çıkan grupları sahipleniyorlar, dinliyorlar. Konserleri de fena değil. Kendi çaplarında bir kalabalık buluyor. Saygı duyulası adamlar. Oysa ki bir zamanlar İstiklalin yollarını aşındıran eski metalciler ya clubber oldu ya da Devlet Su İşleri'nde memur oldu.
 
Eskişehir barlar sokağında kaldırımda bira içip punk is not dead diye bağıran ergen bir punk tayfası var. Onlar yüzünden punktan soğudum.. Eskiden severek dinlerdim :(
 
Kuralsızlık, kafaya göre takılma, Anarşi gibi kavramlar ile hareket eden bir akım. Nihayetinde memlekette-dünyada başıboş, amaçsız, hayırsız... sürü ile insan varken elbette punk ölmez.
 
anarşi ne demek bilmiyorsanız lütfen cümlelerinizde kullanmayın. benim açımdan problem değil kendinize yazık ediyorsunuz :)
Sosyalizm profesörünün radarına takıldık iyi mi. Cahil cahil dolaşıp kendimize yazık ediyorduk oysa ;)
Punk un anarşi ile ilgisi olmadığını mı söylemeye çalışıyorsunuz? o zaman bunu düzgünce yapın.

@herıs009
Not: Derdinizi çözemedim. Konudan bi haber, durup dururken bana ders vermeye kalkmak falan. Geçmişten kalan bir kuyruk acısı var sanırım. İlginç....:unsure: Ban (n)
 
Son düzenleme:
Sosyalizm profesörünün radarına takıldık iyi mi. Cahil cahil dolaşıp kendimize yazık ediyorduk oysa ;)
Punk un anarşi ile ilgisi olmadığını mı söylemeye çalışıyorsunuz? o zaman bunu düzgünce yapın.

@herıs009
Not: Derdinizi çözemedim. Konudan bi haber, durup dururken bana ders vermeye kalkmak falan. Geçmişten kalan bir kuyruk acısı var sanırım. İlginç....:unsure: Ban (n)
hayır bir şey söylemeye çalışmadım. kurduğunuz cümle o kadar mantıksızdı ki nerden tutsam elimde kalırdı.

siz hangi tarz müzik icra ediyorsunuz bilmem ama o ucuz aristokrat kafalarına göre halihazırda tüm rock camiası hayırsız,vasıfsız, başıboşdur :) ama gariptir ki bu müziği o paspal, (size göre) hayatta hiçbir başarısı olmayan aykırılara borçluyuzdur?

bu açıdan bir kimlik karmaşası yaşıyor olabilirsiniz. popüler kültüre aldanmayın. rock her zaman alt sınıf müziğiydi. sizde vasıfsız olmadığınıza göre keşke bir keman kursuna gitseydiniz zamanında, daha isabetli olabilirdi :)
 
@herıs009

Tamam anladık müzik türleri ve kültürleri kunusunda bilgiszsin, kitap okumuyorsun ve tek amacın forumlarda birilerine laf çakarak Egonu tatmin etmek ama Git Google a "PUNK" yaz. O kadar mı acizsin ? ;)
"Söylediklerimin tutulur yanı yok" muş. :unsure: Punk, Anarşizm ve kuralsızlıktır. Kendilerini öyle ifade ederler; "bana göre"si yok. "Anarchy in the UK" albümünü de İbrahim Tatlıses yapmıştı zaten.:LOL::cool:
I am an antichrist
I am an anarchist
Don't know what I want but
I know how to get it
I wanna destroy the passer by cos I

I wanna BE anarchy !
No dogs body

Anarchy for the U.K it's coming sometime and maybe
I give a wrong time stop a trafic line
your future dream is a shopping scheme cos I

I wanna BE anarchy !
In the city

How Many ways to get what you want
I use the best I use the rest
I use the enemy I use anarchy cos I

I wanna BE anarchy !
THE ONLY WAY TO BE !

Is this the M.P.L.A
Or is this the U.D.A
Or is this the I.R.A
I thought it was the U.K or just
another country
another council tenancy

I wanna be an anarchist
Oh what a name
Get PISSED DESTROY ! ................................

Bir anarşistim
Ne istediğimi bilmiyorum ama biliyorum nasılalacağımı
Yoldan geçenleri yok etmek istiyorum
Çünkü ben anarşi olmak istiyorum
Hiç kimse!
Uk için anarşi
Bazen uğruyor ve belki
Yanlış zaman veriyorum durdurmak için bu trafiği
Gelecek hayalimiz bir alışveriş listesi
Çünkü ben anarşi olmak istiyorum
Şehirde
İstediğini almak için birçok yol var
Ben en iyisini kullanırım
Hepsini kullanırım
Düşmanı kullanırım
Ben anarşiyi kullanırım
Çünkü ben anarşi olmak istiyorum
Bu tek yol
Bu m.p.l.a. mı?
Ya da u.d.a. mı bu
I.r.a. mı yoksa
Ben u.k. olduğunu düşünmüştüm
Ya da herhangi bir başka ülke
Başka bir konsey dönemi
Anarşi olmak istiyorum!
Ve ben anarşi olmak istiyorum!
Ne demek istediğimi anlıyorsun
Ve ban anarşist olmak istiyorum
Kafan bozulsun!
Yok et!
 
Son düzenleme:
@herıs009

Tamam anladık müzik türleri ve kültürleri kunusunda bilgiszsin, kitap okumuyorsun ve tek amacın forumlarda birilerine laf çakarak Egonu tatmin etmek ama Git Google a "PUNK" yaz. O kadar mı acizsin ? ;)
"Söylediklerimin tutulur yanı yok" muş. :unsure: Punk, Anarşizm ve kuralsızlıktır. Kendilerini öyle ifade ederler; "bana göre"si yok. "Anarchy in the UK" albümünü de İbrahim Tatlıses yapmıştı zaten.:LOL::cool:

Bir anarşistim
Ne istediğimi bilmiyorum ama biliyorum nasılalacağımı
Yoldan geçenleri yok etmek istiyorum
Çünkü ben anarşi olmak istiyorum
Hiç kimse!
Uk için anarşi
Bazen uğruyor ve belki
Yanlış zaman veriyorum durdurmak için bu trafiği
Gelecek hayalimiz bir alışveriş listesi
Çünkü ben anarşi olmak istiyorum
Şehirde
İstediğini almak için birçok yol var
Ben en iyisini kullanırım
Hepsini kullanırım
Düşmanı kullanırım
Ben anarşiyi kullanırım
Çünkü ben anarşi olmak istiyorum
Bu tek yol
Bu m.p.l.a. mı?
Ya da u.d.a. mı bu
I.r.a. mı yoksa
Ben u.k. olduğunu düşünmüştüm
Ya da herhangi bir başka ülke
Başka bir konsey dönemi
Anarşi olmak istiyorum!
Ve ben anarşi olmak istiyorum!
Ne demek istediğimi anlıyorsun
Ve ban anarşist olmak istiyorum
Kafan bozulsun!
Yok et!
sen punk yapana vasıfsız der üstten bakarsın, biri sana rock yapıyorsun diye. senin çelişkin bu, eğer vasıf arıyorsan çoğu rock türü aynı anlıyor musun?
 
@herıs009
sen punk yapana vasıfsız der üstten bakarsın, biri sana rock yapıyorsun diye. senin çelişkin bu, eğer vasıf arıyorsan çoğu rock türü aynı anlıyor musun?
Benim bir çelişkim yok. Diğer Rock türleri için ayrıca konuşulur. Hepsi aynı değildir; savaş yanlısı olan da vardır, sosyal amaçlar güden de...
PUNK ise çok keskin bir şekilde kendi çizgisini ayırır ve senin onları nasıl gördüğün hiç umrunda değildir. Kim kendini nasıl görmek istiyosa öyle bakarsın.
 
Son düzenleme:
Punk müzik bahsi geçen Hair Rock/Metal, Thrash, Grunge, Glam türlerin aksine her insanın hayatında kendinde görebildiği sıkıntıları anlatan ve buna karşı ses yükselten bir türdür bu arada punk diyince aklınıza ilk sex pistols gelmesi sizi bu konu hakkında fikir sahibinden çok cahil gösterir. Steel Panther mesala kesinlikle ölmesi gereken bir grup adamların bahsettikleri şeyler şaka kıvamında ve hepinizin eminim ki alay ettiğiniz günümüz rapçilerinden farksız. Bunun yanı sıra bad religion,bad brains,fugazi,pennywise,lagwagon gibi grupların sözlerine baktığınızda yakın hissedebilceğiniz şeyler görebilceksiniz.

Bu arada @Single_FACTOR "başıboş,amaçsız,hayırsız" olarak nitelendirdiğiniz insanların büyük kısmı akademik olarak inanılmaz yerlerdedir üniversite profesörü olanları bile vardır.
 
Son düzenleme:
@herıs009


Benim bir çelişkim yok. Diğer Rock türleri için ayrıca konuşulur. Hepsi aynı değildir; savaş yanlısı olan da vardır, sosyal amaçlar güden de...
PUNK ise çok keskin bir şekilde kendi çizgisini ayırır ve senin onları nasıl gördüğün hiç umrunda değildir. Kim kendini nasıl görmek istiyosa öyle bakarsın.

Aynen, aynen. Kesinlikle her punk rocker anarşist, serseri, heroinman, var da var...


Sanırım Johnny Ramone gibi muhafazakar bir Katolik, hayatında hiç sigara ve uyuşturucu ağzına bile sürmemiş, alkolü ise 20 yaşında bırakmış, koyu bir Cumhuriyetçi (bknz: Rock And Roll Hall Of Fame ödül töreninde Johnny Ramone'un "God bless president Bush, God bless America" demesi) birinden haberiniz yok.

Ve unutmadan ekleyeyim, biz punklar en çok da süt kafalı insanlarla ve elitistlerle mücadele ederiz.

Punk will never die, keep rocking guys.
 
Punk müzik bahsi geçen Hair Rock/Metal, Thrash, Grunge, Glam türlerin aksine her insanın hayatında kendinde görebildiği sıkıntıları anlatan ve buna karşı ses yükselten bir türdür bu arada punk diyince aklınıza ilk sex pistols gelmesi sizi bu konu hakkında fikir sahibinden çok cahil gösterir. Steel Panther mesala kesinlikle ölmesi gereken bir grup adamların bahsettikleri şeyler şaka kıvamında ve hepinizin eminim ki alay ettiğiniz günümüz rapçilerinden farksız. Bunun yanı sıra bad religion,bad brains,fugazi,pennywise,lagwagon gibi grupların sözlerine baktığınızda yakın hissedebilceğiniz şeyler görebilceksiniz.

Bu arada @Single_FACTOR "başıboş,amaçsız,hayırsız" olarak nitelendirdiğiniz insanların büyük kısmı akademik olarak inanılmaz yerlerdedir üniversite profesörü olanları bile vardır.
Glam metal çok severim, ama Steel Panther değil glamin; direkt rock/metal piyasasının yüz karası bir grup. Afedersin p**** izlemeyi yeni yeni keşfetmiş veletler gibi lirikler yazmada üstlerine yok.

Ha cinsel içerikli lirikler kötü demiyorum, fakat SP cidden kalitesiz. Halbu ki Great White - Once Bitten... albümünü çok severim.
 
Aynen, aynen. Kesinlikle her punk rocker anarşist, serseri, heroinman, var da var...


Sanırım Johnny Ramone gibi muhafazakar bir Katolik, hayatında hiç sigara ve uyuşturucu ağzına bile sürmemiş, alkolü ise 20 yaşında bırakmış, koyu bir Cumhuriyetçi (bknz: Rock And Roll Hall Of Fame ödül töreninde Johnny Ramone'un "God bless president Bush, God bless America" demesi) birinden haberiniz yok.
Straight Edge lik dediğimiz mevzuda Hardcore punklar tarafından başlatılmış birşey
 
Punk müzik bahsi geçen Hair Rock/Metal, Thrash, Grunge, Glam türlerin aksine her insanın hayatında kendinde görebildiği sıkıntıları anlatan ve buna karşı ses yükselten bir türdür bu arada punk diyince aklınıza ilk sex pistols gelmesi sizi bu konu hakkında fikir sahibinden çok cahil gösterir. Steel Panther mesala kesinlikle ölmesi gereken bir grup adamların bahsettikleri şeyler şaka kıvamında ve hepinizin eminim ki alay ettiğiniz günümüz rapçilerinden farksız. Bunun yanı sıra bad religion,bad brains,fugazi,pennywise,lagwagon gibi grupların sözlerine baktığınızda yakın hissedebilceğiniz şeyler görebilceksiniz.

Bu arada @Single_FACTOR "başıboş,amaçsız,hayırsız" olarak nitelendirdiğiniz insanların büyük kısmı akademik olarak inanılmaz yerlerdedir üniversite profesörü olanları bile vardır.
Glam metal çok severim, ama Steel Panther değil glamin; direkt rock/metal piyasasının yüz karası bir grup. Afedersin p**** izlemeyi yeni yeni keşfetmiş veletler gibi lirikler yazmada üstlerine yok.

Ha cinsel içerikli lirikler kötü demiyorum, fakat SP cidden kalitesiz. Halbu ki Great White - Once Bitten... albümünü çok severim.
Hocam siz çok yanlış gelmişsiniz. Ciddi ciddi SP ile Great White mı karşılaştırıyorsunuz? Adamlar parodi grup zaten. Olayları tam olarak bu. Glam dinlemek isteyen zaten gidip Dokken dinliyor, Winger dinliyor, Poison dinliyor, Warrant dinliyor, SP dinlemiyor. :D Glam dedikten sonra önce SP zikretmek, şaka gibi...

Fun fact: Madem üniversitelerde profesörlük, kariyer falan bir kalite ölçütü, Satchel MI'da eğitmendir. ;)
 
Üst