Analogdan Dijital Setup'a Geçiş Hakkında

Merhaba,

Öncelikle ön bilgi vereyim: LTD EC-1000 ve Boss Katana 100 kullanıyorum. Ev kullanıcısıyım. Sahne aldığım falan yok sadece hobi olarak çalıp kayıt yapıyorum.

Konu: Şimdi de bir pedal alasım geldi ama bu da aklıma bir sürü değişikliğe neden olacak bir fikir getirdi. Prosesör almak. Kafamdaki model de BOSS GT-100. İndirimli şu an. Onun pedalını da her ne kadar genellikle wah pedalı olarak kullanacak olsam da tek pedala türlü türlü efektler atanbilmesi, ton bankalarının footswitch görevi görmesi ve bilgisayara kayıt için ses kartı olarak da kullanılabildiği için tüm bunları ayrı ayrı almaktansa mantıklı geliyor.

Şimdi size soracağım soru: Aslına bakarsanız Katana'dan oldukça memnunum. Sesini ve tonlarını çok beğeniyorum ama prosesör alırsam output için ya stüdyo monitörü de almam gerekecek ya da Katana'nın hoparlörünü kullanacağım. O da stereo değil tabi. Kısacası,

Gitar --> Katana 100
Gitar --> GT-100 --> Katana 100 Hoparlörü
Gitar --> GT-100 --> Stüdyo Monitörü (Mesela Mackie CR4)

şu opsiyonlardan hangisini tercih edersiniz?
 
Katana 100 ile processor'le yapılamayacak ne var? Tek mesele pedal ise al güzel bir wah olsun. Kayıt desen Katana'da hepsi mümkün, efekt desen aynen ... ya da sadece kayıt ise odaklandığın, irig gibi çözümlere bak eğer çok profesyonel ses kartı peşinde değilsen. Bana biraz anlamsız geldi, yani benzer iş ve benzer seçenek çokluğu için duble para harcamak anlamsız.
 
Katana 100'e footswitch ve expression pedalı alırdım...bir de usb kablosu ile pc ye bağlardım...

Boss gt-100 indirimde diye kafa karıştırmış belli ki ama ikisinin altyapısı aynı katana ile diye biliyorum...
 
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Zaten dediğim gibi Katana'dan yana hiçbir sıkıntım yok. Fıstık gibi alet. Dediğiniz gibi ben de Katana ve GT-100'ün preamplerinin aynı olmasa bile oldukça benzer olduğunu tahmin ediyorum.

Olay aslında şu: Eğer stüdyo monitörünün hoparlörleri bana Katana hoparlörünü aratmayacaksa Katana'yı satıp (2000₺) yerine GT-100 (2900₺) ve monitör (CR4'ler 1000₺) alarak aslında yaklaşık 2000₺ harcama yapmış olacağım ve 2000₺'ye:

1. Expression Pedal
2. USB Audio Interface
3. Footswitch
4. Eh biraz daha fazla efekt ve cab sim de eklenebilir

satın almış olacağım gibi düşünebilirsiniz. Bu şekilde bakarsak değer mi değmez mi ne dersiniz?
 
1000 liralık monitörle kayıt kuyut işini görürsün ama amfi tadı almazsın. Karşısına geçip çalacaksan Katana'dan şaşma. GT-100 zaten neredeyse birebir aynısı onun.

Sonuç olarak para hesabı, efekt adedi vs bunlar hikaye, hangisiyle mutlu olacaksan ona bak, aklına taktıysan bir düzeneği onu alacaksın illa ki :) ... keyifle kullandığım hiçbir cihaz, ekonomik ya da mantık olarak en ideal seçenek değil benim açımdan.

Şu anda salla Katana'yı diyeceğim bir argüman veremedin bana :)
 
gt-100 ve Katana algoritmaları aynı, gt100 biraz daha oynama fırsatı verir, katana power katı çok renklidir ama kayıta yansımaz yani tonlar aynı gibi olur. Katana'nın güzelliği zaten parasının hakkını çok iyi vermesi, fark edilir upgrade istendiğinde bütçe 2-3 katına çıkmadan olmuyor.

Bugün 100-150 dolara satılan plug-inlerden daha iyi ses (dijital) almanın tek yolu Kemper veya axe-fx ('ki bu bile göreceli), hem tonunu kayıt sonrası uğraşmadan değiştirebilirsin hardware'dan daha avantajlı aslında. İşin özeti homestüdyo ile parçalarını yap, canlıda Katana kullan.
 
CR4'ler referans monitörü değil tam olarak...referans monitörü de alsan katana her türlü daha iyi performans verir, prova konser olayın yoksa hiç alım satım yapmasan daha iyi gibi geldi bana açıkcası...

Bir de yaptığın hesaba itirazım var. +900 üzerine koyacaksın gibi duruyor ama cebinden bundan biraz daha fazlası çıkma ihtimali hep var özellikle amfi satışı analog pedala benzemez şehir dışına satışı zordur, denemeden pek kimse almaya yanaşmayabilir. Alet 6 ay bekleyebilir bu sırada gt100 fiyatı değişebilir. İndirimi bitebilir. (alım satım işinde harcanan zaman kaybı ve gereksiz muhabbetleri 0 kabul etsek bile)

Eğlencesine de olsa prova alan biri değilsen amfi her zaman iyidir bence tabii...
 
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Şu an Katana ile yola devam etmeyi, pedal ve kayıt ihtiyacımı ise Steinberg UR22, Boss EV-30 ve Boss FS-5L alarak gidermeye karar verdim. Toplam maliyet n11'deki indirim kuponlarımı kullandığımda 1500₺. Bu ürünler dışında başka bir önerisi olan varsa da belirtmekten çekinmesin tabi. Şu an buraya bu konuyu açmasam durup dururken macera aramış olacaktım bir sürü değişikliğe giderek. Fikrimi yine değiştirebilirsiniz :D

CR4'ler referans monitörü değil tam olarak...referans monitörü de alsan katana her türlü daha iyi performans verir, prova konser olayın yoksa hiç alım satım yapmasan daha iyi gibi geldi bana açıkcası...

Bir de yaptığın hesaba itirazım var. +900 üzerine koyacaksın gibi duruyor ama cebinden bundan biraz daha fazlası çıkma ihtimali hep var özellikle amfi satışı analog pedala benzemez şehir dışına satışı zordur, denemeden pek kimse almaya yanaşmayabilir. Alet 6 ay bekleyebilir bu sırada gt100 fiyatı değişebilir. İndirimi bitebilir. (alım satım işinde harcanan zaman kaybı ve gereksiz muhabbetleri 0 kabul etsek bile)

Eğlencesine de olsa prova alan biri değilsen amfi her zaman iyidir bence tabii...

Öncelikle toplamda +900 değil +1900 gerekiyor çünkü Katana'nın gitmesi aynı zamanda prosesörün başka bir output kaynağına ihtiyaç duyması demek. 1000 lira daha Mackie CR4'lere yazdım. Onun yanı sıra, GT-100'ü almam Katana'nın satışına bağlı değil. Yani onu alabilecek kaynağım hali hazırda var. GT-100'ü alırım, ardından da Katana'yı satışa çıkarırım bir ara talibi çıkar ve satarım düşüncesindeydim. Onu da 11 ay önce Zuhal'den aldım, yani 13 ay daha garantisi var. Kozmetik, fonksiyonel olarak hiçbir kusuru olmadığını ve sıfır fiyatlarını düşünürsek 2000±100 lira civarı adil bir fiyat gibi. Neyse zaten konu bu değil :D

Bu arada internette gezinirken Senkop'ta indirimli 3600 liraya satışta olan Mooer GE300 diye bir prosesör gördüm. Ben hiç duymadım, bu alet hakkında bilgisi olan var mı? Mesela en azından GT-100 ile karşılaştırabilecek biri?
 
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Şu an Katana ile yola devam etmeyi, pedal ve kayıt ihtiyacımı ise Steinberg UR22, Boss EV-30 ve Boss FS-5L alarak gidermeye karar verdim. Toplam maliyet n11'deki indirim kuponlarımı kullandığımda 1500₺. Bu ürünler dışında başka bir önerisi olan varsa da belirtmekten çekinmesin tabi. Şu an buraya bu konuyu açmasam durup dururken macera aramış olacaktım bir sürü değişikliğe giderek. Fikrimi yine değiştirebilirsiniz :D



Öncelikle toplamda +900 değil +1900 gerekiyor çünkü Katana'nın gitmesi aynı zamanda prosesörün başka bir output kaynağına ihtiyaç duyması demek. 1000 lira daha Mackie CR4'lere yazdım. Onun yanı sıra, GT-100'ü almam Katana'nın satışına bağlı değil. Yani onu alabilecek kaynağım hali hazırda var. GT-100'ü alırım, ardından da Katana'yı satışa çıkarırım bir ara talibi çıkar ve satarım düşüncesindeydim. Onu da 11 ay önce Zuhal'den aldım, yani 13 ay daha garantisi var. Kozmetik, fonksiyonel olarak hiçbir kusuru olmadığını ve sıfır fiyatlarını düşünürsek 2000±100 lira civarı adil bir fiyat gibi. Neyse zaten konu bu değil :D

Bu arada internette gezinirken Senkop'ta indirimli 3600 liraya satışta olan Mooer GE300 diye bir prosesör gördüm. Ben hiç duymadım, bu alet hakkında bilgisi olan var mı? Mesela en azından GT-100 ile karşılaştırabilecek biri?

Dostum esas noktayı kaçırıyorsun sanırım...Katana 100'ün ses kartı özelliği var, ur22 almadan önce bir dene istersen...sonuçta dijitalden dijitale kayıt her zaman daha avantajlıdır, ses kartı alırsan katana dijital veriyi analoga çevirecek, ses kartına yollayacak, ses kartı analog preampi ile sinyali tekrar dijitale çevirecek, kalite kaybı kesine yakın gibi bir şey...bunun önüne geçmek için spdif kullanılır hatta...

mooer ge300 amfi simülasyonları açısından büyük fark koyar ama Boss efektlerde öne geçer genel yorum olarak...çok ambient işler yoksa her türlü ge300 alınır...IR yüklenebiliyor en basitinden...

Prosesörün output kaynağı meselesini anlayamadım...prosesörü direk referans monitörlere girebilirsin ses kartına bile gerek yok...
 
En sondan başlayarak yanlış anlaşılmayı gidereyim.

...Prosesörün output kaynağı meselesini anlayamadım...prosesörü direk referans monitörlere girebilirsin ses kartına bile gerek yok...

Ben de aynen onu diyorum işte. Katana hoparlörü olmazsa prosesörü direkt referans monitörlere girmem gerekiyor. Ve benim referans monitörüm yok. Mackie CR4'ler şu aşamada iş görür diye onlara 1000 lira yazıyorum işte. O yüzden +900 değil +1900. Artık anlaşılmışımdır umarım. :D

Dostum esas noktayı kaçırıyorsun sanırım...Katana 100'ün ses kartı özelliği var, ur22 almadan önce bir dene istersen...sonuçta dijitalden dijitale kayıt her zaman daha avantajlıdır, ses kartı alırsan katana dijital veriyi analoga çevirecek, ses kartına yollayacak, ses kartı analog preampi ile sinyali tekrar dijitale çevirecek, kalite kaybı kesine yakın gibi bir şey...bunun önüne geçmek için spdif kullanılır hatta...

Katana'nın ses kartı özelliği olduğunu biliyorum ve kullandım. Kaydı yapıp dinliyorum, hem bilgisayar speakerı, hem kulaklıkla dinlediğim ses kesinlikle amfi hoparlöründen çıkan ses değil. Ses böyle nasıl tarif edeyim, hem ton ve efektler daha bir çamurlaşmış gibi, hem de ses kulağıma uzaklardan geliyormuş gibi bir hissiyat veriyor.

Halbuki aynı kulaklıklar ve PC speakerlarıyla Youtube'da Jared Dines, Stevie T, Rob Scallon, Ola Englund vb gibi adamların videolarını izlediğimde sesi acayip kaliteli duyuyorum. Çok canlı ve yakın. Hadi onların profesyonel kayıt ekipmanları var diyelim, öyle dümdüz gitar cover yapıp kanalında paylaşan amatör adamların kayıtlarında bile çok kaliteli duyuyorum sesi.

Ben kendimce bunun sebebinin Katana 16 bit 44.1KHz ile kayıt yaparken; UR22, Scarlett gibi cihazların 24 bit 192KHz ile kayıt yapabilmelerinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Tabi bu düşüncem yanlış da olabilir, sonuçta benim böyle gitar çalma işlerine gireli hepi topu 3 yıl oldu. Doğrusunu biliyorsanız paylaşabilirsiniz.

Cihazlar arası sinyal dönüştürme konusuna gelirsek, kafamdaki plan şu:

Gitar --> Katana --> Send --> UR22 Line In --> USB --> Bilgisayara Kayıt

Bu senaryoda o bahsettiğin kalite kaybı yaşanır mı?
 
En sondan başlayarak yanlış anlaşılmayı gidereyim.



Ben de aynen onu diyorum işte. Katana hoparlörü olmazsa prosesörü direkt referans monitörlere girmem gerekiyor. Ve benim referans monitörüm yok. Mackie CR4'ler şu aşamada iş görür diye onlara 1000 lira yazıyorum işte. O yüzden +900 değil +1900. Artık anlaşılmışımdır umarım. :D



Katana'nın ses kartı özelliği olduğunu biliyorum ve kullandım. Kaydı yapıp dinliyorum, hem bilgisayar speakerı, hem kulaklıkla dinlediğim ses kesinlikle amfi hoparlöründen çıkan ses değil. Ses böyle nasıl tarif edeyim, hem ton ve efektler daha bir çamurlaşmış gibi, hem de ses kulağıma uzaklardan geliyormuş gibi bir hissiyat veriyor.

Halbuki aynı kulaklıklar ve PC speakerlarıyla Youtube'da Jared Dines, Stevie T, Rob Scallon, Ola Englund vb gibi adamların videolarını izlediğimde sesi acayip kaliteli duyuyorum. Çok canlı ve yakın. Hadi onların profesyonel kayıt ekipmanları var diyelim, öyle dümdüz gitar cover yapıp kanalında paylaşan amatör adamların kayıtlarında bile çok kaliteli duyuyorum sesi.

Ben kendimce bunun sebebinin Katana 16 bit 44.1KHz ile kayıt yaparken; UR22, Scarlett gibi cihazların 24 bit 192KHz ile kayıt yapabilmelerinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Tabi bu düşüncem yanlış da olabilir, sonuçta benim böyle gitar çalma işlerine gireli hepi topu 3 yıl oldu. Doğrusunu biliyorsanız paylaşabilirsiniz.

Cihazlar arası sinyal dönüştürme konusuna gelirsek, kafamdaki plan şu:

Gitar --> Katana --> Send --> UR22 Line In --> USB --> Bilgisayara Kayıt

Bu senaryoda o bahsettiğin kalite kaybı yaşanır mı?

Yaşanır tabi ad/da çevriminden dolayı, bu kayıp axe fx, kemper, helix hepsinde yaşanır boss a özel bir durum değil...

Çamurlaşma gibi tarif ettiğin şey zaten tüm müzik kayıtlarında mix işlemlerinin yapılmasının sebebi, lambalı amfiyi kabine bağlayıp mikrofonlayıp ses kartına alınca da o ilk gelen çiğ ton kayıtlarda, videolarda duyduğumuz ton değil, bir sürü işlemden geçiyor, en basitinden youtube da how to eq guitars diye aratırsan güzelce anlatan videolar bulabilirsin...o farkı evde uyguladığında tam olarak duyabilmek için ise referans monitör ya da kulaklıklara ihtiyacın var bu arada...düz multimedia kulaklık ya da hoparlörlerle o ince frekans değişimleri duyulabilir olmuyor...

uzaklardan geliyor kısmını tam anlayamadım, seviyelerle ilgili bir şey olmalı tam bilemedim...gitar kayıtlarında efektleri daw içinden sonradan verirsen daha rahat edersin bu arada, ilk önce gitar tonunu kaydet, katanadan delayli reverbli tonu kaydedersen sonradan üzerinde oynayamazsın...

sanırım bütçe varsa iyi bir çift referans monitörü ya da kulaklığı en iyisi...
 

Tone studio'nun playback'te 16-bit sınırlaması var (backing track falan için) ama Katana 24-bit diye biliyorum, büyük ihtimal roland seskartı converterları.

Boss installerları biraz nazlı, indirdiğiniz yerden okuyarak yüklemeyi deneyin çünkü olası birkaç problem sesi boğuk duyma sebebiniz olabilir (çoğu asio uyumluluğu ile alakalı). Boss kabin sim.leri ise genelde biraz kapalı tınlar sebebi sahne düşünülmüş olması, yüksek ses seviyelerinde tizler kulak acıtmasın diye.

Ve @gurkanisevic 'in dediği gibi işin birde mix boyutu var, youtuber'ların ekipman tanıtımından para aldığı için sesi işlemeleri bilinen birşey. Eq'da zorlanırsan tavsiyem herhangi bir backing track açıp tonu dinleyerek oturtmaya çalış güzel bir öğrenme metodu.
 
Katana'nın ses kartı özelliği olduğunu biliyorum ve kullandım. Kaydı yapıp dinliyorum, hem bilgisayar speakerı, hem kulaklıkla dinlediğim ses kesinlikle amfi hoparlöründen çıkan ses değil. Ses böyle nasıl tarif edeyim, hem ton ve efektler daha bir çamurlaşmış gibi, hem de ses kulağıma uzaklardan geliyormuş gibi bir hissiyat veriyor.
Hocam burada asıl yanlış bence bilgisayar hoparlörü kullanmanız. Katana ile verimli kayıt yapmak için de ton ayarlarken referans olarak kullanmanız gereken bir monitör gerekiyor. Amfi hoparlörüne göre tonunuzu ayarlarsanız sizin de yaşadığınız üzere sonradan kulaklıkla veya başka hoparlörde dinlediğinizde amfiden çıkan tonla pek bi alakası olmayacaktır. Ben kayıt yaparken amfinin hoparlörünü kullanmayıp sesi direk referans monitörüne(alesis elevate 5 mk2) göre ayarlıyorum ve stereo olduğu için genelde amfiden daha zevkli bir çalım oluyor. Amfimin(Blackstar HT METAL 5) emulated outputu(kayıt çıkışı) var bu arada, bunu ses kartına giriyorum kayıt alacağım ya da hoparlörden çalacağım zaman. Yalnız amfi ve hoparlör arasında baya bir fark olabiliyor, sağlam bi eq pedalı ile daha keskinleştirmek lazım tonu çok güzel kayıtlar alabilmek için. Arkasından da mixing-mastering de lazım iyice temizlenmesi için. Ben amatörce anlık olarak ayarlamaya çalışıyorum bunları.
 
Hocam burada asıl yanlış bence bilgisayar hoparlörü kullanmanız. Katana ile verimli kayıt yapmak için de ton ayarlarken referans olarak kullanmanız gereken bir monitör gerekiyor. Amfi hoparlörüne göre tonunuzu ayarlarsanız sizin de yaşadığınız üzere sonradan kulaklıkla veya başka hoparlörde dinlediğinizde amfiden çıkan tonla pek bi alakası olmayacaktır. Ben kayıt yaparken amfinin hoparlörünü kullanmayıp sesi direk referans monitörüne(alesis elevate 5 mk2) göre ayarlıyorum ve stereo olduğu için genelde amfiden daha zevkli bir çalım oluyor. Amfimin(Blackstar HT METAL 5) emulated outputu(kayıt çıkışı) var bu arada, bunu ses kartına giriyorum kayıt alacağım ya da hoparlörden çalacağım zaman. Yalnız amfi ve hoparlör arasında baya bir fark olabiliyor, sağlam bi eq pedalı ile daha keskinleştirmek lazım tonu çok güzel kayıtlar alabilmek için. Arkasından da mixing-mastering de lazım iyice temizlenmesi için. Ben amatörce anlık olarak ayarlamaya çalışıyorum bunları.

Yapılan kayıtları stüdyo monitörü/kulaklığı yerine PC hoparlörü veya normal multimedya kulaklık ile dinleyerek değerlendirmek tabi ki doğru bir yöntem değil.

Ancak benim söylemek istediğim şey, yine aynı PC hoparlörü ve müzik dinlemek için kullandığım kulaklıklarım ile youtube'da başkalarının kayıtlarını dinlerken oldukça berrak ve canlı bir ton duyabiliyorum da, kendi kaydettiğimi neden onlar gibi duyamıyorum? Demek ki bu kulaklıklardan, hoparlörlerden ses kaliteli bir şekilde de çıkabiliyor yani.

Ben dediğim gibi sorunun Katana'nın direkt USB ile yeterince yüksek kaliteli bir kayıt yapamamasından kaynaklandığını düşünüyorum, farklı bir ses kartı ile deneyince göreceğim bakalım.
 
Ben dediğim gibi sorunun Katana'nın direkt USB ile yeterince yüksek kaliteli bir kayıt yapamamasından kaynaklandığını düşünüyorum, farklı bir ses kartı ile deneyince göreceğim bakalım.
Zaten Katananın USB çıkışını kullanınca aldığınız sesle Line Out kullanınca alacağınız ses aynı olacak bence. Sizin kayıttan aldığınız ses ile Katanadan çıkan ses arasındaki farkın sebebi Katanadaki hoparlör. Youtube kayıtlarıyla sizin kayıtlarınız arasındaki farkın sebebi bahsedildiği gibi EQ ve diğer post prodüksiyon işlemleri (double tracking, compression, mastering vs). Sesin uzaktan gelmesi reverb ayarlarınızla alakalı olabilir.

Siz ses kartını eğer mikrofonla kullanıp Katana hoparlöründen çıkan sesi kaydederseniz bir fark görebilirsiniz (olumlu olabilir olmayabilir bu fark) ama Line Out kullanırsanız hiçbir fark göremezsiniz bence.

Edit: Send yazmışsınız sonradan fark ettm. Send çıkışından kaydedince daha da kötü olur çünkü power amp ve speaker simulation olmayacak.
 
Aslında USB'den daha kaliteli olur.

USB taktığınızda (gitar sinyali) analog'dan dijital'e geçer sinyal ve bilgisayardan öyle duyarsınız. Line-out bağlantıda A/D, sonra line-out çıkmak içi D/A ve seskartına girmek için gene A/D...

Edit; Şu video'yu ahtırladım paylaşıyorum

 
Son düzenleme:
Zaten Katananın USB çıkışını kullanınca aldığınız sesle Line Out kullanınca alacağınız ses aynı olacak bence. Sizin kayıttan aldığınız ses ile Katanadan çıkan ses arasındaki farkın sebebi Katanadaki hoparlör. Youtube kayıtlarıyla sizin kayıtlarınız arasındaki farkın sebebi bahsedildiği gibi EQ ve diğer post prodüksiyon işlemleri (double tracking, compression, mastering vs). Sesin uzaktan gelmesi reverb ayarlarınızla alakalı olabilir.

Siz ses kartını eğer mikrofonla kullanıp Katana hoparlöründen çıkan sesi kaydederseniz bir fark görebilirsiniz (olumlu olabilir olmayabilir bu fark) ama Line Out kullanırsanız hiçbir fark göremezsiniz bence.

Edit: Send yazmışsınız sonradan fark ettm. Send çıkışından kaydedince daha da kötü olur çünkü power amp ve speaker simulation olmayacak.

Aslında USB'den daha kaliteli olur.

USB taktığınızda (gitar sinyali) analog'dan dijital'e geçer sinyal ve bilgisayardan öyle duyarsınız. Line-out bağlantıda A/D, sonra line-out çıkmak içi D/A ve seskartına girmek için gene A/D...

Edit; Şu video'yu ahtırladım paylaşıyorum



Şimdi bildiğim şey bu Katana'nın USB ile kayıt standardı 16-bit 44.1KHz olduğu ve bilgisayara bağlandığında böyle bir audio interface'miş gibi davrandığı. Steinberg UR serisi, NI Komplete Audio'lar, Focusrite Scarlett gibi benzer seviyedeki audio interface'lerin ise 24-bit 192KHz kayıt yapabildiği.

Bilmediğim şey ise bu iki farklı formatla kaydedilmiş kayıtları dinlediğimizde gerçekten bir fark hissedip hissedemeyeceğimiz.

Eğer fark varsa, Boss bir satış stratejisi olarak Katana gibi orta segment ürünlerine kullanıcıları iyi kötü idare edebilsin, hiç kaydedememekten iyidir sonuçta diye 16-bitlik kayıt yapan bir interface koyarak insanları Roland'ın ses kartlarını veya direkt Nextone, Artist serisi üst seviye amfiler, GT-100, GT-1000 gibi üst seviye prosesörlerinden almaya teşvik ediyor olabilir.

Denediğim zaman hem direkt Katana USB ile hem de ses kartıyla aldığım kayıtları paylaşacağım buradan. O zaman karşılaştırırız.
 

24-bit, ayrıca dünyanın en iyi seskartınıda alsan yine Katana'nın D/A katını (usb ve line-out aynı çevrim çıkışından) kullanacaksın çünkü amfi dijital. Tek alternatif çözüm mikrofonlamak.


 
Son düzenleme:
Geri
Üst