Gökhan Semiz (Grup Vitamin)

OwaR demiş ki:
kisa omrune; uzun saclarini, cok azimizin duydugu ince esprilerini ve istanbulu sigdirmis bir yolcu...


mezar taşında "birlikte eğlenemeyen insanlar, birlikte bir gelecek kuramazlar" yazan, ilkleri gerçekleştirmiş sanatçı.

Mekanı Cennet olsun

abe nerde nhatırlattınız ya ağlattınız beniii
 
Öldüğünde gerçekten üzüldüğüm insanlardan biri. İstanbul diye bir şarkı yapmışlardı yanlış hatırlamıyosam Gökhan için ne zaman görsem gözlerim yaşarırdı. Toprağın bol olsun Gökhan.
 
"Bu kafayla gidersem kaderim belli,görücü usulü evleneceğim,görücü usulü görecelidir,dayımgil'de görece'lidir"

"Edebiyata ilgim red kit'e kadar,benim yazacağım şiir anca bu kadar"

"Sen bana kardeş de ben sana bacı,kırk yıl arasan bulamazsın sen böyle genç ağacı"

Ve daha neler neler,ondan sonra bi şeyler eksik kaldı hep..
 
U

ufoozgur

O zamanlar ilkokuldaydım. Ne yabancı ne yerli hiçbirşey dinlemezdim Vitamin'den başka... Gökhan Abi gidince herşey anlamsız kaldı benim için. Şu an kesin bizi izleyip gülüyorsundur yukarıdan:) Yüzünden o tebessüm hiç eksik olmasın...
 
Türkiye'de bu tür müzik yapan bi tek onlar vardı.bi ara ufuk-ercan vardı ama vitamin gibi olamadılar.şarkıları rahmetli Gökhan yazardı.hatta ''şarkılar hep aklıma tuvaletteyken geliyor'' derdi.bütün kasetleri vardı bende.ama vitamin kasetini kaybettim...
 
B

Bekam

Gökhan Semiz'in 80lerin sonlarında, vokalistliğini -sanırım- kendisinin yaptığı, hard rock tadında müzik yapan Pegasus diye bir grubu vardı...

Ayrıca kendisi en sıkı Judas Priest hayranlarından da biriydi...
 
Bekam demiş ki:
Gökhan Semiz'in 80lerin sonlarında, vokalistliğini -sanırım- kendisinin yaptığı, hard rock tadında müzik yapan Pegasus diye bir grubu vardı...

Ayrıca kendisi en sıkı Judas Priest hayranlarından da biriydi...
Bildiğim kadarıyla Pentagram'ın ilk yıllarında aynı sahneler paylaşılmış, ortak çalışmalar olmuş...Düğün salonlarında Gökhan Semiz vokalistliğindeki grubun ve Pentagram'ın ard arda sahne aldığı konserler olmuş...Ayrıca Vitamin'in "Zeytin Yağlı Yaprak Dolması" albümünde müziği Pentagrama ait ve Gökhan Semiz'in yorumladığı "Endişe-i Muhabbet" adında keyifli parça bu müzik birlikteliğini kanıtlıyor...
 
Atalarımız bilmemek değil öğrenmemek ayıp demiş
Atalarımız bundan başka daha pek çok şey söylemiş
Kanlı canlı TV showları asap bozuyor gecenin bir körü
İstesek kolay öğreniveririz ne renktir ünlülerin donu
Çok gereksiz şeylere çok çok acayip merak içindeyiz
Ne savaşlar oluyor bitiyor, yine biz bu konuların dışındayız
Bi de sen çıktın her gördüğüne acaba ki bu nedir diyorsun
Bülbüller gibi şakıyorsun ama sen ne konuştuğunu bilmiyorsun

günümüzü ne güzel özetliyor..............
 
pokemon demiş ki:
Türkiye'de bu tür müzik yapan bi tek onlar vardı.bi ara ufuk-ercan vardı ama vitamin gibi olamadılar.şarkıları rahmetli Gökhan yazardı.hatta ''şarkılar hep aklıma tuvaletteyken geliyor'' derdi.bütün kasetleri vardı bende.ama vitamin kasetini kaybettim...
Baba bilmiyorsun madem söyliyeyim.Ercan saatçi eski bir grup vitamin üyesidir.Başlarda onlarlaydı ama sonra ayrıldı.(örn: FATOŞ)
Evet gerçekten güzel bir insandı bu dünyayı haketmeyecek kadar iri biriydi ayrıldı aramızdan.Çok dinler çok gülerdim.Hala arşivimde mp3leri var kopuyorum yaa...Çok güzel dokandırıyorladı :D
Allah Rahmet eylesin,mekanı cennet olsun...
 
Yazdiim ilk entry Gokhan Semiz abiye oldu :( Ben o oldugunde orta 2ye gidiyodum, duyunca ne yapacagimi sasirip evden kendimi zor atmistim. Sonraki gun kasetlerini gommustum. Neden yaptigimi hala bilmiyorum...
 
yakından gördüğüm ilk ünlüydü kendisi.içinde öldüğü arabayla bakırköyde görmüştüm.grup vitaminin ilk albümü bende de var.aslında tüm albümleri kendine has farka sahipti.gökhan semizin ölmeden önceki solo albümüde çok güzeldi...
 
E

ephexqse

ya bende vıtamının tum kasetlerı vardı ama aradan bayaa zaman gectı ve kasetler kayboldu sırf bı tane sı kaldıı boole eskı kaset satan kadıkoyde veya ınternet sıtesınde varmı acepp :metalhead
 
N

NasilYardimciOlabilirim

ya yıllar sonra ondan ve onlardan bahsetmemiz ve saygıyla anmamız beni çok duygulandırdı,çocukluk yıllarıma döndüm birden okulda arkadaşlarımla beraber soylerdik.Öldüğünü duyduğumda çok üzülmüştüm :( Çoğu şarkısı hala aklımdadır özellikle ismail,rombo,laz rap hala gülüyorum ama bende kaetleri yok,mp3 olarak alabileceğimiz bi yer varsa ,bilen birileri lütfen yardım etsin.TOPRAÐI BOL,MEKANI CENNET OLSUN :cry:
 
İlkokula servisle giderken radyoda çalardı "no haş haş no vitamin" fln...
sadece nakarat kısmını anlayabilsemde bu şarkı çalınca bütün bebeler pür dikkat, önce dinler sonra söylerdik,söyleyemediğimiz kısımları uydurur gülmekten katılırdık.
Heralde En son fanta reklam müziğinde gökhanlaydı grup,özledim.
 
üzerinden uzun bir zaman geçmiş olsa da onu yeniden övecek kadar hatırlamak gerçekten çok güzel. bu dünyayı erken terketmiş yararlı ve sonsuza dek hatırlanması gereken insan... rahmetle anıyorum...
 
Üst