Gökhan Semiz (Grup Vitamin)

G

grup_vitaminci

GÖKHAN ABİ WE GRUP WİTAMİN

GÖKHAN ABİYİYİ WE WİTAMİN GRUBUNU ÇOK SEWİYORDUMABİMLE O DÖNEMDE SÜREKLİ DİNLERDİK KASETLERİ WARDI AMA KAYBOLDU ŞİMDİ ARŞİW OLARAK BİLGİSAYARIMA EKLİYORUM.aMA HALA EKSİK ŞARKILARI WAR GÖKHAN ABİYİ ÇOK ZAMANSIZ KAYBETTİK ASLINDA ONU HEP YAŞATMALIYDIK ONUN ADINA Bİ FORUM SİTESİ WEYA YENİ BİR GRUP VİTAMİN OLABİLİRDİ HER NE KADAR ESKİSİ KADAR TAT WERMESEDE GÖKHAN ABİMİZİN ANISINA ÇOK İYİ OLURDU ÖLDÜÐÜNE HALA İNANAMIYORUM ZATEN HEP İYİLERİ ÇOK ERKEN ZAMANDA KAYBEDİYORUZ. ALLAH RAHMET EYLESİN ÖLDÜÐÜNÜ DUYDUÐUMDA BEYNİMDEN WURULMUŞA DÖNMÜŞTÜM....! :roll:
 
A

anoplagaster

Süper adamsın sen ya Gokhan abim cok ozledim seni... O kazadan yaklasik bir ay once amasya'da tanismistim.Orduevine gelmişti.beraber oturup yemek yemiştik.Resmimizi hala sakliyorum.bu kadar cana yakın bir insan görmedim daha ben.Öldüğünde döktüğüm gözyaını ben bilirim.Hala unutulmadigini görmek ne kadar mutlu ediyor beni bilemezsiniz... Giderek kaypaklasan dunyaya aslinda gerceklerin ne oldugunu gostercek kimse kalmadi... Biz unutmadık unutmuycagiz ... cok seviyorum seni gökhan abim.
 
Aşkın Gözyaşları

Üzülme bebeğim, sakın üzülme.
Olmadı işte.. ayrıldık..
Kızmadım sana, kızamıyorum.
Yeter ki sen üzülme..
Ben sana hiç kıyar mıyım?
Yani o kadar da hıyar mıyım?
Hıyar dedim de aklıma geldi;
Yeni sevgilinle aran nasıl? :)
O da seni, benim seni çok sevdiğim gibi seviyor mu?
Ara sıra görüşelim n'olur.
Misafir ol gel bana,
Yumurta kırayım sana,
Param pulum yok ama,
Borç yazdırırız bakkala..
Seni nasıl sevdiğim senin hiç şeyinde eee...
Umurunda değil.
Hatırlar mısın bilmem;
O mahur beste çalar,
Müjgan'la biz fenalaşırdık..
Ha, sahi geçen gün bekledim seni..
Saza niye gelmedin?
Seni bilmem ama ben acaip gaza geldim.
Sonra soda içtim geçti..
Hatırlamalı
Sevgiyle anmalı
Unutmamalı
İncitmemeli
Uçan memeli
Kaçan memeli
Tutan memeli
Öbürü de gelmiş
Hani bana, hani bana demiş..
Biliyorsun, ne yapsam ayrılamam senden asla.
Hafife alma aşk vurur insana.
Bir de yer vurur sonra :D
Masa tenisi :D bu kadar kolay sanma..
İlvanlım..
İlvanlım, ilvanlım, ilvanlım, ammm aman neyse...
Sen çok güzelsin :)
A acayipsin
Be acayipsin
C hiçbiri
D hepsi senin mi?
Hatırlar mısın sazlar çalınırdı çamlıcanın bahçelerinde?
Benim de arabanın teybini çalmışlardı, :)
Şimdi de seni çaldılar benden..
Ve şimdi içiyorum her gece..
Her gece başka bir işkembe,
Paça, tuzlama, kokoreç, kelle..
Gel beni kısmen yelle..
Ha unutmadan,
Ebabil bir kuşsa, saka daha kuştur !
Saka kuş olarak kalacaktır.
Kuştur, kuş olacaktır.
Kuştum, kuştunuz, kuştular, kuşarlar..!
Şiirime burada son verirkene...
Bi dakka doktor bey geliyorum :)
Şiirime burada son verirkene,
Seni çok sevdiğimi söylemek istiyorum.
Ha bir de yeni bir kedi aldim o da çok şeker..
Gidişim suskun olmuştu ama dönüşüm muhteşem oldu..
Yaslı gittim şen geldim, aç koynunu ben geldim...

Bu şiirde en çok masa tenisi olayı güldürür beni :) İlk dinlediğimde "Bi dakka doktor bey geliyorum" dedi, ben bittim orada.. "Yaslı gittim şen geldim, aç koynunu ben geldim" muhabbetinin boğazımı düğümleyeceği hiç aklıma gelmezdi.. O kadar içten söylüyor ki...
"Ebabil" göndermesi de çok hoşuma gider ;)

Onu tanıyan, tanımayan herkesin, hepimizin; canının ta içidir Gökhan Abi.. Cennet'i yardırıyordur..
En güzel Huri'ler senin olsun Abi...
Abi hadi be abi be; Gebertelim şu parçayı... İstanbul'da...
 
P

pis__mikrop

arkadaslar merhaba. gökhanı (vitamini) özleyenler için iyi bi haberim var. grup vitamin fun sitesi açılmış bulunmaktadır. sitede vitamine ve gokhan semize dair birçok şey bulabilirsiniz (foto, anı, şarkı sözleri, vidoları). ayrıca selçuk aksoy ve emrah anulla da site olarak buluşmalarımız oluyor. vitamin efsanesini yaşatmak isteyen herkesi bekliyoruz. buraya sitenin adını yazardım fakat adres silinir diye tırsıyorum da acıkcası. o yüzden youtube ye grup vitamin yazın. bizim sitenin adını grup vitaminle alakalı videolarda bulabilirsiniz. misal cep telefonu klibi. herkese saygılar sevgiler görüşmek üzere..
 
Üst