Cold
olquin
Merhabalar,
Daha önceleri thrash metal (megadeth, metallica gibi) ve senfonik metal (beste, epica, haggard) gruplarında çalmış 40 yaş üstü, nispeten tecrübeli bir gitarist olarak (rhythm / lead) bir süredir (10 yıl diyelim) ara vermiş müzik yapma sürecine geri dönmeyi düşünüyorum. Bu kapsamda müzik yapabileceğim arkadaşlar arıyorum.
Daha önceleri thrash metal (megadeth, metallica gibi) ve senfonik metal (beste, epica, haggard) gruplarında çalmış 40 yaş üstü, nispeten tecrübeli bir gitarist olarak (rhythm / lead) bir süredir (10 yıl diyelim) ara vermiş müzik yapma sürecine geri dönmeyi düşünüyorum. Bu kapsamda müzik yapabileceğim arkadaşlar arıyorum.
Son düzenleme: