Gitarı ilk aldığımda 10-46 ile gelmişti yeni başladığım için en alt tel çok keskin geldiği için daha incesine geçtim ama acemi olduğum için (hala acemiyim) ona alışmak yerine gidip 09-42 aldım
. Drop A akortlu bir şarkı çalmak istedim ilk 2 kalın teli hallettim (kalın mi teli don lastiği gibi oldu çalmak neredeyse imkansız gibi 😁) 3.ye geldiğimde tel koptu.
12-52'ye geçsem entonasyon ayarı bozulur mu sabit köprüde? Eğer bozulursa kendim evdeki imkanlarla halledebilir miyim?
. Drop A akortlu bir şarkı çalmak istedim ilk 2 kalın teli hallettim (kalın mi teli don lastiği gibi oldu çalmak neredeyse imkansız gibi 😁) 3.ye geldiğimde tel koptu.
12-52'ye geçsem entonasyon ayarı bozulur mu sabit köprüde? Eğer bozulursa kendim evdeki imkanlarla halledebilir miyim?