Orta Bütçe Gitar Processor Karşılaştırma (Hotone-Mooer-Blackstar)

Selamlar,

Ortalama bütçelerde, beni en azından 3-5 sene sorunsuz götürecek, özellikle amfi modelleme tarafı başarılı olan bir gitar prosesörü olarak aşağıdaki 3 seçenekten hangisini tavsiye edersiniz?
Öyle çok teknik bir müzikle ilgilenmiyorum, post-punk ve brit-pop vb şeyler çalacağım (Joy Division, The Cure, Oasis vb). FX kısmını şu aşamada çok önemsemiyorum, fırsat bulunca chorus, delay, reverb vs pedal alarak takviye etmeyi düşünüyorum. Amfi modellemelerinin gerçeğe en yakın olması önceliğim. (Özellikle VOX, Fender Twin Reverb vb. amfi modellemelerinde)

Blackstar ID:X Floor One Amp Modeller & Multi‑FX Pedal | doremusic

Mooer GE200 Ampli Modelleme ve Çoklu Gitar Efekt Prosesörü

Hotone MP-50VN Ampero Mini (Vanilla) Amp Modeler & Effects Processor, (9V Adaptör Dahil) Fiyatı, Özellikleri | ZUHAL - 50 Yıldır Müzikle, Sanatla, 50 Yıldır Birlikte
 

Selamlar,

Ortalama bütçelerde, beni en azından 3-5 sene sorunsuz götürecek, özellikle amfi modelleme tarafı başarılı olan bir gitar prosesörü olarak aşağıdaki 3 seçenekten hangisini tavsiye edersiniz?
Öyle çok teknik bir müzikle ilgilenmiyorum, post-punk ve brit-pop vb şeyler çalacağım (Joy Division, The Cure, Oasis vb). FX kısmını şu aşamada çok önemsemiyorum, fırsat bulunca chorus, delay, reverb vs pedal alarak takviye etmeyi düşünüyorum. Amfi modellemelerinin gerçeğe en yakın olması önceliğim. (Özellikle VOX, Fender Twin Reverb vb. amfi modellemelerinde)

Blackstar ID:X Floor One Amp Modeller & Multi‑FX Pedal | doremusic

Mooer GE200 Ampli Modelleme ve Çoklu Gitar Efekt Prosesörü

Hotone MP-50VN Ampero Mini (Vanilla) Amp Modeler & Effects Processor, (9V Adaptör Dahil) Fiyatı, Özellikleri | ZUHAL - 50 Yıldır Müzikle, Sanatla, 50 Yıldır Birlikte
Zuhal Müzik'de ürün girişlerini gerçekleştiren birisi olarak söylüyorum bu markaların yanında Valeton ve Sonicake markalarını'da bir incelemeni öneririm. prossesör tarafından ziyade pedal tarafında gerçekten başarılı olabilecek pedalları mevcut. bunun dışında Boss GX-1 de teknoloji canavarı ve belirttiğin kriterlerde işini görücek bir prossesör olabilir. 3 model üzerinden de ge 200 donanım olarak bu 2 modelin yanında daha eski kalabilir ama blackstar ya da hotone gayet okeydur.
 
Zuhal Müzik'de ürün girişlerini gerçekleştiren birisi olarak söylüyorum bu markaların yanında Valeton ve Sonicake markalarını'da bir incelemeni öneririm. prossesör tarafından ziyade pedal tarafında gerçekten başarılı olabilecek pedalları mevcut. bunun dışında Boss GX-1 de teknoloji canavarı ve belirttiğin kriterlerde işini görücek bir prossesör olabilir. 3 model üzerinden de ge 200 donanım olarak bu 2 modelin yanında daha eski kalabilir ama blackstar ya da hotone gayet okeydur.

Hotone, Sonicake, Valeton üçü de aynı çinli şirketin aslında hocam.

Çatı şirketleri aynı. Hotone daha premium ürün gamına sahipken valeton ve özellikle sonicake daha giriş f/p ürün gamına sahipler.
 
Sonicake ve Valeton ayni sirket. Hatta Divitone, Neotin ve Klowra diye grup sirketleri de mevcut. Cati sirketlerinin adi Diversitone. Direkt Diversitone internet sitesini de inceleyebilirsin (Ingilizce dil secenegi var sag ust kisimda)

Hotone'i bilmiyorum (biliyorum da ayni cati grubuna dahil olup olmadigindan emin degilim). O farkli bir sirket olabilir.

Diversitone'da yonetici pozisyonunda calisan bir arkadasim var. Kendisi Sonicake Matribox 2 Pro kullaniyordu ancak en son storysinde gordugumde Valeton GP-200 (veya GP-200X olabilir cunku renkliydi) kullaniyordu.

Yeri ve zamani mi bilmiyorum ancak Divitone'un butun gitar ve amfilerini kullandim. Su an da elimde 3 gitari iki amfisi var. Hepsinin icinde ayni prosesor var gibi. Ben eski kafa analogcuyum. Transistorlu de olsa eski nesil amfiler pedallar kullaniyorum (genellikle) ve bu tarz urunleri seviyorum. Cok on yargiliydim ancak sasirtici derecede sevdim. Gitarlar kotu ama prosesor olarak degerlendirdigimde iyiler (bence). Benim gitara basladigim yillarda siklikla karsilastigim Digitech (RP serileri), Boss (GT-8'den alt prosesorler), Zoom'un eski ve ucuz prosesorleri ve Behringer'in V-AMP seri prosesorlerinden kat kat iyiler.

Bu nedenle gitarlari atmiyorum satmiyorum. Manyetikleri ve icindeki elektronik sistemi daha eli yuzu duzgun gitar(lar)a aktaririm diye proje amacli tutuyorum.

Yeni prosesorler ile kiyaslayamayacagim. En yeni prosesorum G-System, o bile antika kaldi artik.

Mooer'in GE300 ve lite modelini cok arkadasim kullandi, kullaniyor. Gayet basarili tonlar (yani gercek amfi sesine benzer) elde ediyorlar. GE200'u yakindan gormedim, duymadim bilmiyorum. Preamp-Live kullanip alternatif pedallar ile (ocean machine, yellow comp, tc electronic poly tune 2 noir ve crybaby 535q) takviyeleyerek kullanmistim. Cok memnundum. Beni hic uzmemisti.

Illa ki bunlar arasindan sececek olsam Mooer'i detaylica denerdim. Hosuma giderse Mooer'i alirdim.
 
Mooer'in tam çözünürlükle NAM A2 formatına desteği olacak. Bu desteğe sahip ürünleri bir instagram postunda listelemişlerdi. Ben aslında hotone u daha çok beğeniyorum ama NAM A2 ile quadcortex, kemper, helix falan tokatlanır...

tonex one da çok iyi bir seçenek olur ama plus versiyonunun gelmesini bekleyin, bluetooth ile hayat kolaylaşacak şu haliyle ayar yapması ton yüklemesi vb çok sıkıntı...
 

Geri
Üst