Jisephka06 kullanıcısının son içeriği

  1. Fret Değişimi Fiyatları

    Bu ekonomi bu gidişatta devam ederse, ülke olarak çok farklı bir seviyeye geçip devlet desteksiz uzaya çıkacağız.İnanıyorum yapabiliriz :)
  2. Fret Değişimi Fiyatları

    Ankara'da bu işi hakkıyla ve tertemiz yapabilecek birisi tavsiye eder misiniz? Sarp Abi fret değişimi yapıyor muydu acaba?
  3. BLUES İÇİN BASLANGIÇ GİTARI

    Dostum amfi konusunda belki bütçeni aşabilir ama yeme içme blackstar id core 10 al.Başlangıç için alabileceğin en iyi amfidir.
  4. Yeni forum sitesi açtım turkrockmuzik com herkes gelebilir

    Hocam Mordor da.Ama Mordor'a öyle elinizi kolunuzu sallayarak giremezsiniz.
  5. Blackstar id core 10 v2 yi ses kartı olarak kullanma

    En sağlıklı kayıt alma yönetimini paylaşır mısınız rica etsem?
  6. GFS Youtube Kanalı

    Çok orjinal bir fikir ve tasarım olmuş elinize sağlık👍
  7. Kelepir İlanlar

    Orayı yıkarlar diye bi tabir var ya...Herhalde orayı yıkmışlar :)
  8. akustik gitar manyetik

    Pardon ben duman derken bu Texas lıların kendilerine has barbekü odalarındaki tütsüden bahsetmiştim.Bilirsiniz Blues sektöründe meşhurdur o tütsü tonu.Grup olan dumanmış😜
  9. akustik gitar manyetik

    Duman tonunu almak epey zahmetlidir yanlız...Yani benim babam 3 yıl önce arayışa çıkmıştı.Herif daha hala Misissippi Philadelphia'da staj görüyor.
  10. Ffm2 germanium ff mini vs PedalPawn

    Selamlar abilerim. "Fuzzface ffm2 germanium mini" ile "Pedalpawn fuzz" arasında kaldım.Evet arada ciddi bir fiyat farkı var.Bu benim için önemli değil gerekirse biriktiririm.Fakat iki pedal da bana çok uç noktalarda farklı geliyor çünkü Fuzzface'in internette doğru dürüst istediğim şekilde...
  11. Yeni forum sitesi açtım turkrockmuzik com herkes gelebilir

    Bilgisayarınızı ve tüm elektronik cihazlarınızı hüküm dağına atmadan bu forumdan kurtulamazsınız genç hobbit.
  12. Butik Pedal Firmasının Kargolaması hk.

    Haklısınız abilerim.Bi iş buldum umarım devamlı olur.Biraz para biriktirdikten sonra almaya kalkacağım muhtemelen 2/3 ay sonra süreci yaşayarak göreceğim.Size de aktarırım.
  13. Butik Pedal Firmasının Kargolaması hk.

    Bu vergi düzenlemelerinden haberim vardı evet...Yani sabretmekten başka çaremiz yok malesef :(
  14. Butik Pedal Firmasının Kargolaması hk.

    😱 o zaman sizin taktiği deneyeceğiz.
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler