maresalx kullanıcısının son içeriği

  1. A.B.E.S. - Ankara

    ASLANLAR!!!
  2. A.B.E.S. - Ankara

    oha 1 yildir kimse yazmamis! abes candir abiler. noldu bu abes'e ? son gelismeler, son durum nedir ?
  3. Altısekiz (Rock) - Ankara

    aaaah ah gozlerim doldu, duygulandim 4 sene oncesine gittim de bi an vay beeeeee ne gunlerdi
  4. DeM (Rock-Pop-Disco) - Ankara

    vay anam 1 yilda 1 sayfa ilerlemis lan :D :D cCc ""Dem olmez, vatan bolunmez"" cCc
  5. OverDose (Hard-Core / Nu-Metal) - Ankara

    yeaaaaaaaaaaahhhh overdose olmedi kalbimizde yasiyor!
  6. D.Bijen Rahimi (Enst.-Electronic-Fusion-Rock-Gitar ) Ankara

    bijen gibi sanatcilar cok zor yetisiyor ama ne yazik ki biz kiymetini bilemiyorum. baya bi 4-5 sene sonra opus'ta dinledim gecen gun yine hayran kaldik. basarilarinin devamini dilerim
  7. A.B.E.S. - Ankara

    abes candır
  8. U.P.O (Alternatif)

    taylan mac davetini geri cevirdigim icin cok pismanim.. ben ankaraspor'a yeniliiriz diye tahmin ediyordum 3 attik keske gitseymisiz lan ühüh
  9. OverDose (Hard-Core / Nu-Metal) - Ankara

    bu ses bitmez arkadas! overdose geri gelsin cocugumu kesicem yoksa
  10. DeM (Rock-Pop-Disco) - Ankara

    dem bu demdir dem bu dem
  11. Cin Seddi

    tebrik ederim. bugun bir sansimi denedim ama albume ulasamadim yarin kizilay'dan tekrar deneyecegim. cok sevindim ama onu belirteyim.
  12. All Star Cover Band(Ankara)

    bu bir nevi voltron gibi bir sey..en kisa zamanda gelecegiz dinlemeye efem. bacanak cok selam opuyorum sekerli yanaklarindan. ps: hey gidi smoke on the water'da monitore kafa attigimiz gunler.
  13. cicibebe

    oo cicibebeler cok selam uzun zamandir yazamiyordum foruma. sizi gordum daha iyi oldum
  14. Nora (Alternative/Metal) - Ankara

    yaa emre bende cok cilgin sarki sozleri var bi ara degerlendirelim bak telif melif para pul istemiyorum sizde bu yetenek olduktan sonra alir gider zaten :D soyle bi ilk gunlerinize bakinca ne kadar yol aldiniz vallahi helal olsun.
  15. Eren Kömürlü(enstrumantal)-Ankara

    eren selamlar, yazini okumak istedim ama linkten birsey cikmadi. teknik bir aksaklik heralde. cok selam
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler