DRAKKAR kullanıcısının son içeriği

  1. Spider man 3

    2 fena değildi bence. Ama 1 ve 3 kötüydü. 1 tümüyle kötüydü, 3 te ise venomu falan hiç iyi yapamamışlar. Ve saçma sahneler vardı, 100 metre olmuş bir kum adam, halk 10 metre dibinden olayları izliyor falan :D Daha vardı 2-3 salak sahne daha :D
  2. Knightmare (Heavy/Power Metal) - Ankara

    Sonsuz başarılar Knightmare. Yeni gelen vokalist Bora'ya de başarılar diliyorum, bu grubun kıymetini bilsin. :) Umarım denk gelir de bir knightmare konseri izleyebilirim ben de en önlerden. Nihayet "naytmeeeer" diye bağırmak istiyorum :D Albüm de çıksın artık, diye diye dilimizde tüy bitti...
  3. Ünlü gitaristlerin gitar fotoları

    Hız tartışması gerçekten komik oluyor, ama Malmsteen'e ikinci en hızlı demek daha komik. :D Ünlü gitaristler arasında bile ilk 10 a giremez hız bakımından. Bir de ismi olmayan yüzlercesi de cabası.
  4. Çocukluk Korkularımız

    Vay be 4 sene önce açtığım başlık. :D oyluMert, valla güldüm kusura bakma. :D Ama çocukluk işte, normaldir. :) Ben de daha önce dediğim gibi orjinal Batman'deki Joker'den çok korkardım, sinemada en önden izlediğim için. Sinema salonunun kendisi korkunçtu zaten eski dönemlerden kalmış...
  5. Öldüren Sis/The Mist

    Bence filmin sonu mükemmel olmuş. Hikayedeki son zaten filme yakışmazdı diye düşünüyorum. Filmin geneli de gayet keyifli bence. Tuttum bu filmi. :)
  6. Dawnfall - (Fall of the Crown E.P çıktı!!!)

    Güzel bir ep olmuş, tebrikler. Bir iki eleştiri: Öncelikle grubunuzda pek progressive bir hal göremedim. Gerçi Nightwish'e Therion'a hatta Rhapsody'e bile progresif denebiliyor kimi elit sitelerde. Ama bana sorarsanız progresif olmak için bir iki aksak part, veya birkaç poliritmik ve...
  7. Saw / Testere I-II-III-IV

    Türkçe dublajlısını izlemedim gerçi ama, Christopher Lee'nin sesinden daha iyi olması bana biraz garip geldi. Kendisinin süper karizmatik bir ses tonu vardır bana kalırsa. Ek bilgi, kendisi klasik batı müziği konusunda ses eğitimi almış biridir aynı zamanda...
  8. beyaz show

    Çok iyi ifade etmişsin. Sürekli ekran önünde kravat düzeltmeler falan. Ben de kaldıramıyorum açıkçası, ve samimiyetsiz buluyorum kendisini...
  9. Yamaç Paraşütü

    Yanlış algılamışım pardon. :) Harbiden bu şakadan haberdar olmayan ve şaka yapılan kişi altına yapmazsa helal olsun ona. :D
  10. Yamaç Paraşütü

    Ben de aynı olayı bungee jumping olayında duymuştum. Adamı itiyorlar ve tam aşağı düşerken boşta bir ipi gösterip "hassktir, halatı buraya sabitlemeyi unuttuk" diyorlar. :D Bu eşşek şakası bile değil, daha da öte birşey. :P Ben o değil de, g.tüm yerse normal uçaktan paraşütle atlamayı...
  11. Narnia Günlükleri : Aslan, Cadı ve Dolap

    Fİlm oldukça güzeldi bence. Özellikle White Witch Jadis karakterine (Tilda Swinton) hasta oldum :) Devam filmi Prince Caspian da idare eder, ama ilk filmdeki büyüleyicilik yok bence bu devam filminde. :)
  12. Okullara Cinsel Eğitim Dersi

    8O O neymiş lan öyle :lol:
  13. Atletizm

    Ekran başında oha falan oldum resmen :D Bence kendini sıkmaması iyi oldu, kademeli olarak geliştirir böylece rekorunu. Daha 21 yaşındaymış zaten. Hatta ben Bolt olsam 200 metrede Michael Johnson'un rekoruna gözümü çoktan dikerdim, ama kendisi sanırım 400 metrede de koşacakmış bu turnuvada.
  14. FaceBook

    Aynaya da bakamıyosundur sen kesin :D
  15. Hellboy II: The Golden Army

    Yine Guillermo Del Toro'nun yazıp yönettiği bu devam filmi ilkini hiç de aratmıyor. Hellboy ve Abe Sapien'in yanına Johann Krauss isimli bir karakter daha eklenmiş. Tiplemeler ilk filmdeki gibi yine çok başarılı diyebilirim. Ben filmin iyi kalitede bir sinema çekimi divxini izledim, IMDB'de...
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler