the-musician kullanıcısının son içeriği

  1. Ses Kartı ve Mikrofon tavsiyesine ihtiyacım var

    o zaman m-audio firewire solo http://www.compel.com.tr/m-audio/audio/firewiresolo/index.php rode nt2a http://www.compel.com.tr/rode/NT1A/ eger sesi iyi yalıtabilirseniz dip gurultu sorunu olmaz bide yapıcagınız kabine yunlu halıflex doserseniz akustiği daha iyi kesersiniz sadece...
  2. Ses Kartı ve Mikrofon tavsiyesine ihtiyacım var

    arkadasım oncelikle creativ le kaliteli kayıt yapmak mumkun diil bence.sana usb den daha verimli olan firewire ses kartlarını tavsiye edebilirim mesela m-audionun solo ses kartını kullanabilirsin.eger daha fazla out ve daha fazla in istiyosan m-audio firewire 410 derim ki ben kullanıyorum ve...
  3. Konservatuar okumak istiyorum Yardım lütfen

    slm arkadaslar ben itu konservatuarda okuyorum.bazı bolumler için enstruman bilmek şart ama ses eğitimi,müzik teknolojileri,çalgı yapım,halkoyunları, bölümlerinde esas temel enstruman olmadıgı için bilmek şart değil.ama enstruman bilmek büyük avantajdır.sesine guvenen varsada ses eğitiminde...
  4. Konservatuar okumak istiyorum Yardım lütfen

    slm arkadaslar ben itu konservatuarda okuyorum.bazı bolumler için enstruman bilmek şart ama ses eğitimi,müzik teknolojileri,çalgı yapım,halkoyunları, bölümlerinde esas temel enstruman olmadıgı için bilmek şart değil.ama enstruman bilmek büyük avantajdır.sesine guvenen varsada ses eğitiminde...
  5. M-audio Firewire 410 ve Ub502 Mikser Bağlantı Sorunu

    bende aynı kartı kullanıyorum.sorununa cozum bulabildiysen ve paylaşırsan sevinirim kolay gelsin
  6. ses kartı yardım!

    arkadaslar m-audio firewire 410 nu nasıl bilirsiniz.kullanan arkadas varsa goruslerini merak ediyorum teşekkurler
  7. kulaklıktaki pısss sesi nedir???

    kulaklıgı ses kartına giriyorum ayrıca on-board olan diğer ses kartını devre dışı bırakıyorum.ama genede sese egnel olamıyorum. cavap için teşekkürle hocam
  8. kulaklıktaki pısss sesi nedir???

    selamlar arkadaşlar... kullandıgım ses kartı m-audio firewire 410.kayıt yaparken yada yapılmış bi kaydı dinlerken kullaklıktan pıssss şeklinde bi dip sesi geliyo.ama bu kayda yansımayan bi ses.sizce nedeni nedir yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.....
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler