krmz kullanıcısının son içeriği

  1. K

    Impulse(Metal) Ankara

    farkettinz mi bilemiorm ama bu ikinci link çalışmıo isim konusunda bi zamanlar bi arka yorumlar yapmştım da sallamamştı olsun hayırlı olsn yeni isimle de başarılar hueheuheuheuhe kafa sallamaya devam
  2. K

    Mevzubahis (ex-Gryllus)-Ankara

    evet evet evet bu haftadan sora ank benim de olsun artık phuahauhauhauhaua eve gitmediime göre sanırım bu hafta görüşmek üzere orda olcaana inandıım insanlara da (bakınız bi önceki msj) duyrulur :D
  3. K

    Mevzubahis (ex-Gryllus)-Ankara

    yaa daa önce dinlediimde bu kdr kesinlikle keyif almamştım çok güseldi her nekdr sdc ilk bi saatine tanık olabildiysem de (lanet olsun derslere!)harikaydı vokal ablanın sesine bayıldık gerçekten 8O ayrıca şenayı da ayrıcana kutluorzzz mikrofon kurbanı olsan da bitanesin valla :lol:
  4. K

    Derailed (Hardcore, Alternatif Rock) - Ankara

    ama ama ama benim hbrim yoktu ki gerçi sınavlarım vardı ama:s umarım eğlenilmiştir tekrar başlandıysa görücez artık demektir nasılsa bi sorakinde görüşmek üzree....
  5. K

    Nükleer Başlıklı Kız

    çok tebrikleeerrr amaaaa bi an önce ktulama konseriiiiii :D
  6. K

    Altısekiz (Rock) - Ankara

    evet ya ordasınızdır die düşünerekten gitmiştik ama bizden sora geldinz demek ki bu arada gerçekten güseldi hatta biçoundan eiiydi
  7. K

    Nükleer Başlıklı Kız

    başarılar dileyelim ozaman dönüşte kutlama konseri olur belki :D
  8. K

    Nükleer Başlıklı Kız

    ne güsel hazırlanmıştık geliodk yazık ama bize yaaaaa yıkıldm pöööffff konsr gerçekleştiinde görüşmek üzreee ozmn
  9. K

    Fırtına [Metal - Ank]

    eminim güsel bi konser olmuştur başarılarınz devamı diorm :D
  10. K

    Fırtına [Metal - Ank]

    konser verionuz da haberinz yokk "kavatlar" ya bu arada özür dilerim olcu myspace.e yazmşsın ama haberim olmadı bide boşu boşuna b.k attım pardon yaa :D
  11. K

    Fırtına [Metal - Ank]

    eskiden haberimiz olurdu hadi söylemiosunuz bari myspacee yazsaydınız yaaaaa üzüldüm kaçırdıım için :(
  12. K

    Tuşe! (Rock) - Ankara

    dün akşam ilk defa olmak üzere süper bi performans izledik gerçekten mükemmeldi bikez daa görüşmek üzere başarılar
  13. K

    Impulse(Metal) Ankara

    yaaaa bi konser bekliyoruz yaaa...... nerelerdesiniz..........
  14. K

    Thrashfire(old school thrash)-ankara

    hocalar sınavlarla başımızın etini yemeye devam etmedikleri sürec orda olmayı hayal ediyoruz.... umarım güsel geçer biraz erken bi dilek oldu ama olsun :D
  15. K

    Fırtına [Metal - Ank]

    ooo aman allahım ne kadar duyguladım :roll: bencede ben olmadığım için olmuştur aksaklıklar ben olunca herşey hallolur :D zoraki konser mi olurmuş yauu konser işteee yedin bizi boş yere.....
Üst