Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Herkese selam.
Ben yaklaşık 6-7 aydır kendi başıma gitar öğreniyorum.Ama bu iş kendi başıına olacak iş değil anladığım kadarıyla.Akorları öğrenirsin notalarıda öğrenirsin ama teknikler nolucak bi yol gösterenin olması lazım galiba.Nota öğrenmek istiyorum boşver tab öğren diyenler var.Ben...
yorumlarınız için sağolun. yamaha kızılağaç .kızılağaç hafif.ağır olanl ağaçlar daha iyi ses veryor.ozman yamaha almim ben.
tekrardan sağolun.özellikle cmszn.bayağ bi yazmışssın vakit ayırdığın için teşekkürl. :wink:
herkese merhaba
arkadşlar elektro gitarlarda.ağaç farkı bişey ifade ediyomu.yani sonuçta bu klasik gibi değil ses kasadan çıkmıyo.bende bi gitar var klasik.gövdesi ıhlamudan yapılmış heralde.teneke gibi ses çıkıyo gitarı 60 liraya almıştım.şimdi Yamaha RGX 121 Z alacam gövde...