ananaslıturta üyesinin son hareketi

  • ananaslıturta
    Gitar önerisi konusuna pudinglimilkshake bir mesaj yazdı.
    Butcem 15-16 civari en begendigim grg olmustu c1 gibi kasalari cok sevmiyorum bu bahsettigim grg yi alsam üzermi dedigim gibi butce buna...
  • ananaslıturta
    Elektro Gitar forumunda pudinglimilkshake tarafından Gitar önerisi başlıklı bir konu açıldı.
    Forumdaki herkese merhabalar 30 k kadar butcem amfi dahil ibanez grg131ex dusunuyordum dx modeli bi arkadasimda var ve cok memnun...

Geri
Üst