Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yazdığıniz yorumda her hangi mantıklı bir kelime maalesef göremedim. Sizin çok büyük bir algılama, okuduğunu anlayamama probleminiz var sanırım en kısa zamanda psikolojik destek almalısınız. Burda müziğin atılmasının sebebi ben en iyisiyim beni görün vs sebebiyle olmadığını gördüm. Zaten bu...
Adından anlaşılacağı üzere sefil biri olduğun yaptığin yorum sayesinde apaçık ortada. Önüne gelen eleştirmen olmamalı. Herkesin eleştiri yapması yasaklanmalı. Sövsem olmaz sussam gönül razı değil.