invoker kullanıcısının son içeriği

  1. I

    Marshall DSL5CR

    low-mid gain overdrive, wah, reverb, delay, chorus vb. bir çok pedalla kullandım. Gayet memnun kaldığımı söyleyebilirim.
  2. I

    Marshall DSL5CR

    Pedal platform amfisi olarak kullanacaksan katana-catalyst-orange crush vb. amfileri daha çok tavsiye ederim. Sonuçta evde belirli bir ses seviyesinde kullanacağın için hem kontrolü daha kolay olur hem de alacağın ton lambalı amfi tonundan çok uzak olmaz. 5-6 yıldır elimde boss katana var. İlk...
  3. I

    Abartı Ilanlar

    https://shbd.io/s/G2lHEM0E
  4. I

    2026'de ne almayı hayal ediyorsunuz?

    Burgundy rengi var bir süredir elimde. Specleri zaten belli yazmaya gerek yok. Potanslar ve switch kaliteli. Kilitli burgular işini yapıyor. Köprünün hissiyatı gayet güzel öyle boşta salınma falan yok en ufak harekete tepki veriyor. Dive bomb dahi yapabilirsiniz ancak akort kaçırma garantilidir...
  5. I

    Elektro gitarda efekt meselesi

    Ucuz yollu bir prosesör ya da ses kartı ve plug-in ile hemen hemen her efekte ulaşabilirsiniz ama burada sesi nerden alacağınız önemli. Referans monitör ya da frfr kabin almanız gerekecek. Bunların maliyetini üst üste koyduğunuzda içerisinde efektler barındıran ve üzmeyecek bir amfi de...
  6. I

    Fiyat Performans Ürünü Pedallar [Tavsiye]

    M-vave mini universe. Strymon klonu. Fiyatına göre çok başarılı. Yalnız bendeki dipses yapıyor. İkinci el aldım bendeki pedalda mı sıkıntı var yoksa kronik mi bilemiyorum.
  7. I

    Andy Timmons Avrupa Turnesi IF Beşiktaş gidilir mi ?

    En sevdiğim 2-3 gitaristten biri. Maalesef özel bazı sebeplerden ötürü gidemeyeceğim için aşırı üzüldüğüm bir konser oldu. Bence imkanın varsa kesinlikle git. Andy Timmons'a da değmezse kime değecek.
  8. I

    Guitarbear.com / İnteraktif Gitar Öğrenme Platformu

    Hayırlı olsun. Dün gece 1 saat kadar bakındım. Uzun vadede kullanıp faydalanacağım bir site olmuş. Egzersiz videolarında pena eline yakım çekim video seçeneği ekleyebilirseniz iyi olur diye düşünüyorum.
  9. I

    Abartı Ilanlar

    Sıfırı cangözde daha ucuzdu. Stokta yok diye abartılmış fiyat bence.
  10. I

    Digitech Rp55 Alternatifi Prosesör Önerisi

    İlk prosesörüm. Son birkaç yıldır takoz olarak kullanıyordum :) Akşam eve gidince bakayım bulabilirsem gönderirim size.
  11. I

    HANGİ FENDERİ ALMALIYIM

    https://www.zuhalmuzik.com/fender-truss-rod-wrench-1-8-76692 Bende bundan var iş görüyor.
  12. I

    Loop Pedalının ne olduğunu ne işe yaradığını daha detaylı açıklayacabilecek arkadaşlar var mı ?

    Pedala göre değişir. Pedalınız tek footswitchli ise muhtemelen çift basarak durdurabilirsiniz.
  13. I

    Soloking gitar

    Yabancı forumlarda jet guitarsla benzer kalitede olduğu yazılmış genelde. Ama aria müzik fiyatları baya yüksek.
  14. I

    Fractal Audio Plugin

    Şimdilik sadece Fender varmış.
  15. I

    Fractal Audio Plugin

    Neural gibi deneme imkanı vermiyor ya da ben bulamadım ?

Geri
Üst