Arama sonuçları

  1. Doom ve Doom Türü Oyunlar

    cll of duty 4...oynayın diyorum sadece...bu kadar gerçekçi savaş sahneleri başka hiçbir oyunda yoktur...
  2. En Çok Etkilendiğiniz Kitap ve Yorumlarınız....

    jack london: bir alkoliğin anıları...kesinlikle tavsiye ederim... alkolizmin insan üzerindeki fiziki ve felsefi etkilerinden bahsediyor...kesinlikle her kütüphanede bulunması gereken bir kitap...
  3. FaceBook

    herhalde 340 milyon $...abov paraya bak hele...:D
  4. Doom ve Doom Türü Oyunlar

    call of duty 2-3...tabi bir de battlefield 2 ve 2142...gerçi antalyada millet hala counter meraklısı...battlefield dediğim zaman millet o ne lan diyor... ama cod 2 kadar güzel v gerçekçi bir oyun yok...harika tek kelimeyle...
  5. vücut geliştirme

    belki de senin dediğin doğrudur ben antrenörün yalancısıyım... :wink:
  6. vücut geliştirme

    kıreatinin ne olduğunu ben de biliyorum...genelde dana karaciğerinden üretilir...valla hacı bilmiyorum ama az kalsın o kıreatin yüzünden barın altında kalacaktım...antrenörler sebebini aşırı kıreatin alımına bağladılar... gelelim sarkma olayına...kimse bu sporu kötülemiyor...ancak bu bir açıdan...
  7. vücut geliştirme

    abi bırakın bu creatini felan ya...ben geberiyordum onlar yüzünden... benim antrenörler bana creatin için en fazla bir çay kaşığı al demişlerdi...ben buna kurala 1 hafta uyabildim... ertesi hafta meraktan 1,5 yemek kaşığı aldım ve göğüs bençe girdim...o kadar creatini almaz olaydım...kriz...
  8. Film Festivalleri- Etkinlikler

    evet altın portakal bugün start aldı...ışıklar caddesinden başlayan kortejde bir çok ünlü sima vardı... akşam, cam piramit kongre merkezinde açılış töreni var ve ardından nefis bir sezen aksu konseri... ben antalyada oturuyorum ve bu konsere gidemiyorum...lanet olsun...:( yarın işe gitmek...
  9. Popomundo

    neyse hesap açabildim...ya bi de bu annenin sağlık durumu kötüye gidiyor...buna bir şey yapamam mı...ölürse başıma felan kalır ev kokar...:)
  10. Popomundo

    ya şu an bir işteyim zaten haftada 950 $ kazanıyom...başlangıç için yeterli olduğunu düşünüyorum... bir de bankalarda neden hesap açamıyorum...bu kadar parayla olmuyor mu...
  11. Popomundo

    oyuna yeni kayıt oldum ve şimdi 21 dolarım var...eha eha :D ama kitap fiyatları el yakıyor...o ne abicim öyle 45-50 bin dolarlık kitap mı olur...sanki altın kaplama felan...
  12. Sevilen/sevilmeyen reklam filmleri...

    milli takım için çekilen reklam filmi de çok güzel...yaşar'ın söylediği şarkıda her oyuncunun ardında bir dünya adam var...çok anlamlı... ya o şarkıyı aslında bir yerlerden hatırlayacam ama bir türlü bulamadım...:S
  13. FaceBook

    http://www.gunaydinakdeniz.com/news_detail.php?id=25534 sitenin ne hale geldiğinin kanıtıdır...gerçi bunun yeri burası değil ama başlık burda ne yapalım...
  14. Transformers 2007

    doğru ya megatron da ölmüyordu...elemanları da sopayı yiyip oturuyordu...
  15. Transformers 2007

    yahu bu jazz çizgi filmde hiç ölmüyordu yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum...
  16. Sevilen/sevilmeyen reklam filmleri...

    evet ona ben de katılıyorum...kendi oynadıkları güzel ama akrabaları afedersiniz ama sçıp batırmışlar...
  17. Sevilen/sevilmeyen reklam filmleri...

    cem yılmaz'ın oynadığı reklam filmlerinin hepsi güzel...hele o graham bell'li olanı...:D en sinir olduğum reklam nım nım nım.lı bir reklam var...meyveli yoğurt reklamı...bi de algida emeyz (amaze) reklamı...veletlere şimdiden hipap rep kültürü aşılıyorlar...
  18. Tikler

    bende de burun tiki var...:D turistlere info verirken nedense elim hep burnuma gidiyor...yok maden bulma felan değil de :D ne bilim işte sanki oralarda bir şeyler varmış hissine kapılıyorum bu da beni sinir ve bazen rezil ediyor...
  19. İyilik ve kötülük nedir neye göre değişir

    yukarda kount kavimler göçünü güzel bir örnek vermiş... iyilik ve kötülük insanların bakış açısına,kültürüne, toplumsal özelliklerine göre değişir...buna kişiliği de ekleyelim...
  20. Eklemlerin Kıtlatılması

    harbiden zararlı bu parmak kıtlatma olayı...rahmetli anneannem de kıtlatırdı parmaklarını en sonunda kireçlenme oldu parmaklarında...ağrıdan duramıyordu yerinde... hem bir basketçi vardı türkiyede abd'li...onunda omzunda vardı kireçlenme...herhalde onun omzu da kıtlama yüzünden kireçlenme...
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler