Arama sonuçları

  1. Mustafa Kemal ATATÜRK'ün Hayatı: Mustafa

    film en az iki hafta daha vizyonda olur ve ben bu aralar bu filme gitmeyi düşünmüyorum.bunun nedeni de bugün "üç maymun" a gittim ve yanımda duran "mustafa" izleyicisiydi.çok fazla kokoş var ve ben onların film hakkında yorumlarını duyduğumda hayattan soğuyorum.seda sayan ı eleştirir gibi film...
  2. Film Festivalleri- Etkinlikler

    7-13 aralık tarihlerinde ipekyolu film festivali var.bursa da olan herkes mutlaka bi uğramalı bence.http://www.ipekyolufilmfest.com/ dan bi bakabilirsiniz programa... Bilet fiyatları: öğrenci:2 ytl tam:3 ytl
  3. Match Point

    woody allen ın oynamadığı woody allen filmlerini pek sevmem aslında ama bu film bir woody allen filmi olmaktan çok avrupa filmi edasıyla çekilmiş çok güzel film!!! hem dvd sini aldım hemde vcd sini!!
  4. Anında Görüntü Show

    ben uzun zaman önce keşfetmiştim bu programı... ilk izlediğimde çok ilginç gemişti ve takılmıştım hatta gülmekten yerlere yattığımı bile hatırlıyorum... hala da denk gelirsem izliyorum ve yine gülüyorum. salak saçma dizileri izlemek yerine bu programı izlemek çok daha akıllıca geliyor bana!!!
  5. Korku nedir ki ?

    gerekliliktir.eğer olmasaydı bizim varlığımızda olmaya bilirdi!!yada dünyada sürekli bir kaos olurdu!!!
  6. Death Proof / Ölüm Geçirmez

    iyi film olduğunu düşünüyorum ve en kısa zamanda gideceğim.aslında robert rodriguez in planet terror ünü daha büyük bir şevkle bekliyorum ama bu filmde iyidir yaa.......
  7. 300

    sana stanley kubrick in muhteşem tarihsel bir filmini önereyimde bulursan izle onu.işte o zaman tarihsel bir film nasıl karakter derinlikli olabileceğini anlarsın."spartacus" ü al izle!tarihi film sadece efektlerle popüler film izleyicisine hitap etmemeli ki aslında bu filmin anlattğı tarih...
  8. Dondurmam Gaymak

    oyuncuların amatör olduğunu düşünürsek birçok profesyonelden daha iş çıkardıklarını görüyoruz bu filmde.bence izlenmesi gereken eğlenceli ve derdi olan bir film.ama oscar a aday olduğunda popomla gülmüştüm.
  9. 300

    ben hiç beğenmedim filmi yaa....karakterlerin ve devletlerin hiçbir derinliği yok.sadece efektler üzerine kurulmuş çok çok basit bir film.iyi ve kötünün savaşında iyinin kazandığı klasik holywood filmi.bence izlemeenizde olur.bunu izlemek yerine "mutluluk" u izleyin bin kat daha derinlikli bir film.
  10. Edward Norton

    prodüktörlüğünü kendisinin yaptığı aşk denizi diye bir filmi varki izlerken en çok sıkıldığım filmlerden biridir.ama genel anlamda severim bu adamı.zaten dün akşam 25. saat i dvd de yine izledimde baya iyi film!!!!
  11. Edward Norton

    prodüktörlüğünü kendisinin yaptığı aşk denizi diye bir filmi varki izlerken en çok sıkıldığım filmlerden biridir.ama genel anlamda severim bu adamı.zaten dün akşam 25. saat i dvd de yine izledimde baya iyi film!!!!
  12. Edward Norton

    prodüktörlüğünü kendisinin yaptığı aşk denizi diye bir filmi varki izlerken en çok sıkıldığım filmlerden biridir.ama genel anlamda severim bu adamı.zaten dün akşam 25. saat i dvd de yine izledimde baya iyi film!!!!
  13. Edward Norton

    prodüktörlüğünü kendisinin yaptığı aşk denizi diye bir filmi varki izlerken en çok sıkıldığım filmlerden biridir.ama genel anlamda severim bu adamı.zaten dün akşam 25. saat i dvd de yine izledimde baya iyi film!!!!
  14. Dünyayı Kurtaran Adamın Oğlu

    bok gibi param olsada bu filme gitmem.tam bir zaman kaybı.bu filme harcana parayla üç tane genç yönetmen kazanabilirdik.ülkemizin paraları böyle filmlere heba oluyor.bireysel çıkarlar için sadece para kazanmak için bu tür filmler çekmek ve bu filmlere gitmek tam bir aptallıktır. ordan pascal...
  15. Küçük Kıyamet

    taylan biraderler yine harikulade bir film ortaya çıkarmışlar.insanın içini acıtan ve bizi bekleyen bir felaketi anlatan çok iyi bir film mutlaka izleyin arkadaşlar...
  16. Metin Altıok

    türk edebiyatın da metaforu en iyi yapan şair....
  17. Önerdiğiniz Felsefe Kitapları

    çoğu kişi gibi bende sofie'nin dünyasıyla girdim felsefe camiasına(hehehehe)!!kant hakkında güzel biyografiler var onları önerebilirim.birde henry frankfurt un boktan şeyler diye bir kitabı var alın okuyun derim......
  18. Türkiye'de neden bir rock opera filmi yok?

    çünkü türkiye de adam akıllı bir rock topluluğu yok ki!
  19. Yeşim Ustaoğlu ve Filmleri

    ben ''iz'' le'' bulutları beklerken'' i izledim ama büyük ihtimalle bir daha izlemem.oldukça sıkıcı flmlerdi çünkü.bulutları beklerken biraz daha iyi ve akıcı bir filmdi hatta arşivimde olan bir film ama tekrardan izleyeceğim son filmlerden biridir.
  20. Takva

    bende kütahya da öğrenci olduğum için henüz gelmedi ama büyük ihtimalle bu film buraya gelir.gelmese de bursa ya gidince mutlaka izlerim bu filmi.dün cnntürk te de ekibi izledim ilginç bir filme benziyor......
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler