Sorgu için arama sonuçları: *

  • Kullanıcılar: fatich
  • Sırlama tarih
  1. F

    Bir numara var nasıl yapılıyor?

    merhaba kardeş o hareketin adı scream (çığlık) orda bir oktav inceltme falan yok şöyle izah ediyim eline elektro gitarını al aynı bu vidodaki gibi sert olsun tonun üstteki telere pena vuruşu yaparken penayı biraz dik tut dikine vur tele ve sağ el baş parmağının tellere bakar yan tarafı yani...
  2. F

    kasdav için şarkı önerisi

    guns&rosesssssssss sweet child o mine
  3. F

    gitara pasta/cila atımı ve temizleme yöntemleri

    arkadaşlar bişiy duydum ama emin değilim bana bi garip geldi benim gitarada kıyamıyorum denersem berbat olur diye gitarı "hohlayarak ve yumuşak bir bezle" :) silerken abimizin biri kalktı bana dediki öle olmaz onun özel temizleyicileri var contact spreyi de kullanabilirsin dedi (yani...
  4. F

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    yeni yılınız mübarek olsun rock alemi sakinleri
  5. F

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    bu konulara ilgi düşük bu aralar sanırım
  6. F

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    ozaman demekki kesesine güvenmeyen sussun :) pardon kadim dostlarım ama ben genede tünelin tekelinden bıktım
  7. F

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    arkadaşlar ciddiyim biz dünyanın en pahalı zevklerinden biriyle uğraşıyoruz sesimizi duyan yok neden bukadar sırtımıza biniliyor ya.ytl olarak 118 ytl olan air norton ocak sonuna doğru 140 dolar civarı bir fiyata gelecekmiş ahada fazla olabilirmiş mydukandan baktım 118 ytl aradım fiyat doğru...
  8. F

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    eyvallah dostum air norton bayyaaa kalınmış :( birde d-sonic i bulabilsem keşke
  9. F

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    dimarzio d-sonic dedim air norton dedim fiyatı nedir dedim ama :( :(
  10. F

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    selamlar arkadaşlar bana dimarzio d-sonic ve bimarzio air norton manyetikleri fiyatlarını söyleyebilicek birileri varmı acaba çok acil yaaa :(
  11. F

    Down Picking

    sırf down yapmak kabiliyet değilki yani aynı şeyi değişik yollarlada yapabilrsin bence tuşen sağlamsa down up yaparakta yapabiliyosun ben şahsen iyi ayarlıyorum ve daha kolay.Down down da yapıyorum ama bana kendimi kazmaymşım gibi hissettiriyo hiç estetik değil haluk levent gibi salla salla dur...
  12. F

    Ibanez RG2550

    tam olarak bi açıklığa kavuşmadı arkadaşlar yöntemlerini sormuştum nası sipariş vercem nezaman gelcek vs vs
  13. F

    Ibanez RG2550

    bu sitelerden nası sipariş veriliyo parayı nereye yatırıyorum ve kaç günde geliyo bilmiyrum kadim dostlarım
  14. F

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    bu bahsi geçen rp lerle ancak evde oyun oynanır kadim dostlarım aslında ev için iyi ama canlı performansları kaldrmaz tavsiye etmiyorum
  15. F

    Ibanez RG2550

    ya yurt dışıyla bi bağlantı kurup bütün istanbul müzisyenleriyle bütün herşeyi organize bi şekilde yurtdışından getirtme olayı olsa ne güzel olurdu bütün amacım buradaki tüneldeki kazıkçı abilerin hayatına son vermek işlerini baltalamak bütün istanbul müzisyenleri forumlar aracılığıyla (ki...
  16. F

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    dostum rplerin o yandaki wah ve volume pedalı bi süre sonra bozuluyo zoom larda rp lerde(rp10 hariç ) oyuncak aletler tavsiye etmiyorum haa ama param bukadar ancak diyosan tabiiki almalısın.
  17. F

    Ibanez RG2550

    Ibanez RG550 CLEAR MIRROR VINE JEM Pickguard ve Ibanez RG550 GOLD MIRROR VINE JEM Pickguard bu ikisinden birini alıcam ebay da buldum ancak nası alıcam nasıl sipariş vericem bilen varmı burda zuhalden falan sipariş etmeye kalksam 100 doları geçecek buna eminim bu sitede fiyatlar uygun...
  18. F

    Ibanez RG2550

    hemen bakıyorum dostum çok sağol ama başka yerler varsa oralarada bakıyım mutlaka alıcam çünkü aynalı hata ayna gbi ama üzeri desenli olanlardan düşünüyorum
  19. F

    Ibanez RG2550

    bide bildiğin d'adario xl telleri taktı tellerim daha 2 haftalık dedim olsun sküp takınca bozulur dedi mümin kardeş varya adamı okadar telaşa ve oldu bittiye getiriolarki azıcık cüzdanıma güvensem şerefsizim lafla dövücem parayla dövücem insan müsvettelerini
  20. F

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    ayrıca diğer sorum bir boost yapmam gerekirse line 6yla neyi boost yapmalıyımki sesin parlaklığına canlılığına ve sustainine katkıda bulunsun ?
Geri
Üst