Amplitube 5 Dolu Kadehi Ters Tut Madem Zinciri

  • Konuyu açan Konuyu açan Twix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Twix

Yusuf Eymen
Merhabalar Dolu Kadehi Ters Tut grubunun madem şarkısını öğreniyorum ve amplitube 5 SE kullanıcısıyım zincirde yardımcı olursanız sevinirim
 

Tutski Yanchek zinciri var bende. Madem zinciri dediğiniz şey nedir bu arada?

Aradan bayağı zaman geçti şarkı ismi olduğunu anladım, bu saatte bu kadar oluyor.

Bir pedal kullandıklarını sanmıyorum, amfilerden 57 custom twin ampı açıp presence'i kökleyin bakalım ne olacak. Yeterli gelmezse başına da OverScream pedalı koyup açıp kapatın hele.
 
Son düzenleme:
yorumlara baktım ben de aynısını dedim 😀 "keşke rock grupları sürekli şarkı yapsa" yazmış biri 😀 hangi rock grupları? 😀 concon rock diye yeni bi tarz oluştu.
Yıllarca arabesk müziği sırf gitar kullanılıyor diye rock diye itelediler bu millete. Millet de afiyetle yedi bunu şaşırmamak lazım. Tek şaşırdığımız şey bu olsun.

Küçüklükten çocuklarımıza en kalitelisini öğretmeliyiz ki ileride böyle boktan işleri görüp burun kıvırsın. Çok yakın iyi bir müzisyen arkadaşım çocuklarını büyütürken kendisine güzel gelen şeyleri izletip dinletmedi, ellerine tablet verip başıboş bıraktılar anasıyla. Çocuklardan biri şimdi 10-11 yaşında keko rap dinliyor, büyüyünce tiktok fenomeni ve mafya olmak istiyor.
 
Yıllarca arabesk müziği sırf gitar kullanılıyor diye rock diye itelediler bu millete. Millet de afiyetle yedi bunu şaşırmamak lazım. Tek şaşırdığımız şey bu olsun.

Küçüklükten çocuklarımıza en kalitelisini öğretmeliyiz ki ileride böyle boktan işleri görüp burun kıvırsın. Çok yakın iyi bir müzisyen arkadaşım çocuklarını büyütürken kendisine güzel gelen şeyleri izletip dinletmedi, ellerine tablet verip başıboş bıraktılar anasıyla. Çocuklardan biri şimdi 10-11 yaşında keko rap dinliyor, büyüyünce tiktok fenomeni ve mafya olmak istiyor.
Abi emin ol hiç çare değil bu, devir değişiyor düzen değişiyor insan içine doğduğu kültürün istemese de parçası oluyor. Çocuğum yok ama elimde büyüyen kardeşim daha 3 4 yaşındayken melodiyi mırıldanarak-black sabbath iron Man i kastederek- onu aç onu aç diyodu şu an trap dinliyor travis scot konserine gitme hayali kuruyor 😂
 
Abi emin ol hiç çare değil bu, devir değişiyor düzen değişiyor insan içine doğduğu kültürün istemese de parçası oluyor. Çocuğum yok ama elimde büyüyen kardeşim daha 3 4 yaşındayken melodiyi mırıldanarak-black sabbath iron Man i kastederek- onu aç onu aç diyodu şu an trap dinliyor travis scot konserine gitme hayali kuruyor 😂
Çevresel etkiler işte onlar. Okulda, sosyal yaşamda arkadaşlarına uyum sağlaması lazım. Dinazor müziği dinlese yanlız bir çocukluk yaşayacak.
 
Çevresel etkiler işte onlar. Okulda, sosyal yaşamda arkadaşlarına uyum sağlaması lazım. Dinazor müziği dinlese yanlız bir çocukluk yaşayacak.

Halk ne ki çocuğu farklı olsun tabii, çevre böyle sonuçta.

Daha bugün internette gördüm o aklıma geldi, kızın biri babasının cdlerinin fotoğrafını paylaşmış. Biri de yorum olarak "Kızın babası pink floyd dinliyor, 2002’de arif sağ bi albümünde sazın yanında saksafon da kullanınca dedem bu teypin içinden değişik bi ses geliyor deyip söküp içine bakmış" yazmış. Güldürürken düşündürdü sağolsun.

Yıllarca her ilerlemeyi şeytan işi gördüler, sanatçılarımız türkücülerimiz bile bu algıyı kırmaya çalıştı hala çalışıyor, en baba arabeskçi bile yabancı şarkıları coverladı ama yok abi, ülke olduğundan da geriye gidiyor hızla. Tarih bile yeniden yazılıyor, adetler yeniden üretiliyor. Bu keko kültürü ve tas kafa tıraşı bile isteye pompalanıyor. Batının her şeyi süper değil deyip türk sanat müziğine, makamlarımıza bile dil uzatır bu millet. Daha kendi kültürünü sahiplenememiş, arap kültürünü babasından daha çok savunan tipler de görüyorum.

Zıttırı pop şarkısından konu nerelere geldi, gidişat iyi değil dostlar.
 
Son düzenleme:
Yav adam kadeh tut diye pop grup bulmuş, beğenmiş, signal chain sormuş altı üstü. Yok de geç, gelen vurmuş giden vurmuş. Snobluk tavan yapmış 😁

Kardeş bence sen git gpt ye gemini ye falan sor, hem dalgaya almaz, hem över biraz, harika falan der. Burda sorunun cevabı yok gibi duruyor.
 
Yav adam kadeh tut diye pop grup bulmuş, beğenmiş, signal chain sormuş altı üstü. Yok de geç, gelen vurmuş giden vurmuş. Snobluk tavan yapmış 😁

Kardeş bence sen git gpt ye gemini ye falan sor, hem dalgaya almaz, hem över biraz, harika falan der. Burda sorunun cevabı yok gibi duruyor.
Cevapladık işte yav uygun şekilde.

Bir pedal kullandıklarını sanmıyorum, amfilerden 57 custom twin ampı açıp presence'i kökleyin bakalım ne olacak. Yeterli gelmezse başına da OverScream pedalı koyup açıp kapatın hele.
 
Yav adam kadeh tut diye pop grup bulmuş, beğenmiş, signal chain sormuş altı üstü. Yok de geç, gelen vurmuş giden vurmuş. Snobluk tavan yapmış 😁

Kardeş bence sen git gpt ye gemini ye falan sor, hem dalgaya almaz, hem över biraz, harika falan der. Burda sorunun cevabı yok gibi duruyor.

3 tane teknik cevap gelmiş zaten konuyla ilgili.

Hirk; Ne zinciri? Drive lı bir amfi koyun biraz da reverb verin tamam. demiş

Dustaine; Hocam ne zinciri sanki wah whammy phaser dolu bir şarkı çalıyorsunuz, gitar strat ya da teleyse iyi, al necke, vox fender ya da marshall aç, bas bi TS9 ve reverb geç demiş

Curtis; Bir pedal kullandıklarını sanmıyorum, amfilerden 57 custom twin ampı açıp presence'i kökleyin bakalım ne olacak. Yeterli gelmezse başına da OverScream pedalı koyup açıp kapatın hele. demiş

Bunlardan yetersiz gelen nedir size? Gitarın volum seviyesini, pena olarak ne kullanacağını, tellere kaç newton şiddetle vurması gerektiğini falan da mı anlatsın insanlar? Övüp, harika demeden sadece gerekli bilgiyi vermek yeterli gelmiyor mu artık? Sevdiğiniz grupları da sevmek zorunda mı insanlar?
 

Geri
Üst