Yeni içerik

Çizgi Filmler

Çizgi film izliyormusunuz?

  • Evet

    Oylar: 0 0.0%
  • Hayır

    Oylar: 0 0.0%

  • Toplam oy veren
    0
Şimdi ben size küçükken trt'de izlediğim bir çizgi filmden bahsedeceğim, siz de hayal görmüşsün sen diyeceksiniz. Hayal falan görmedim ben :D Annem de yanımdaydı :) trt pazar sabahları döner dolaşır aynı çizgi filmleri (çizgi dizi değil) verirdi. Yine bayık bir pazar sabahı daha evvel hiç görmediğim galaktik bir çizgi film başladı. Olaylar bilindik bir şekilde gelişmekte idi. Uzayın derinliklerinde iyiler ve kötüler arasındaki hede hödö savaşları vs derken hayatımı karartan o sahne geldi :zombi Kötüler uzay aracındalar, içlerinden bir hatun bunlara ihanet mi ne etmiş, cezalandıracaklar. Ele başları muhafızlara kızı tutmalarını söyledi. Muhafızlar kızı iki bacağından tutup havaya kaldırdılar ve bacaklarını ayırdılar. Oynak beyi kıza doğru ağır adımlarla yürüdü, o bed ağzını açtı ve kızın bacak arasını ısırdı :zombi Kızcağız deli gibi bağırdı, başından aşağı kanlar süzüldü, öldü :S Valide neye uğradığını şaşırdı, değiştirdi kanalı. Taş çatlasa 7-8 yaşlarındaydım, hayatımın epi topu 7-8 yılını çaldı benden o sahne :)

Ulan dilli öpüşmeyi (firenç) bile sansürleyen trt bu psikopat sahneyi nasıl kesmemiş, pes.. hiç sıkılmadan dublaj da yapmışlar ya, yuh :) Hayır yani pek öyle çocuk animesi gibi değildi sanki :) O bölümü tam olarak göstermemişlerdi ama ne yöne eğildiğini gördük ve neyi kemirdiğini anladık sonuçta.. resmen kızın kukusunu dişledi, hayvan! :zombi Trouble Every Day'i izlediğimde, Vincent Gallo hatunu yerken şaşırmadım ben, bünye alışıktı tabi :)

..bir de Clémentine'e laf ediyordunuz :)
 
No3InGMajor demiş ki:
Şimdi ben size küçükken trt'de izlediğim bir çizgi filmden bahsedeceğim, siz de hayal görmüşsün sen diyeceksiniz. Hayal falan görmedim ben :D Annem de yanımdaydı :) trt pazar sabahları döner dolaşır aynı çizgi filmleri (çizgi dizi değil) verirdi. Yine bayık bir pazar sabahı daha evvel hiç görmediğim galaktik bir çizgi film başladı. Olaylar bilindik bir şekilde gelişmekte idi. Uzayın derinliklerinde iyiler ve kötüler arasındaki hede hödö savaşları vs derken hayatımı karartan o sahne geldi :zombi Kötüler uzay aracındalar, içlerinden bir hatun bunlara ihanet mi ne etmiş, cezalandıracaklar. Ele başları muhafızlara kızı tutmalarını söyledi. Muhafızlar kızı iki bacağından tutup havaya kaldırdılar ve bacaklarını ayırdılar. Oynak beyi kıza doğru ağır adımlarla yürüdü, o bed ağzını açtı ve kızın bacak arasını ısırdı :zombi Kızcağız deli gibi bağırdı, başından aşağı kanlar süzüldü, öldü :S Valide neye uğradığını şaşırdı, değiştirdi kanalı. Taş çatlasa 7-8 yaşlarındaydım, hayatımın epi topu 7-8 yılını çaldı benden o sahne :)

Ulan dilli öpüşmeyi (firenç) bile sansürleyen trt bu psikopat sahneyi nasıl kesmemiş, pes.. hiç sıkılmadan dublaj da yapmışlar ya, yuh :) Hayır yani pek öyle çocuk animesi gibi değildi sanki :) O bölümü tam olarak göstermemişlerdi ama ne yöne eğildiğini gördük ve neyi kemirdiğini anladık sonuçta.. resmen kızın kukusunu dişledi, hayvan! :zombi Trouble Every Day'i izlediğimde, Vincent Gallo hatunu yerken şaşırmadım ben, bünye alışıktı tabi :)

..bir de Clémentine'e laf ediyordunuz :)

Hiç garip değil ben de sevişme ya da erotik bir şey anlatacaksın sandım. Hatta bence bilerek koymuşlardır. Kızların ihaneti ve iğdiş edilişi o yaşta çakılıyor kafaya türlü yollarla. Şeyiyle oynadığı için biber süren mi ararsın. Bu pek komik ve geyik yapılacak birşey değilmiş rahatsız edici ve sık rastlanan bir durum. :evil:
 
Çizgi filmdeki karakterlerin erişkin olmalarından cesaret almışlardır muhtemelen, yayınlamak için. Sabahın dokuzunda dokuz doğurtmuştu bu olay. Benimkiler nasıl açıklayacaklarını şaşırmışlardı. Çizgi filmlerin tekrarları verilirdi hep bilirsiniz, buna bir daha hiç denk gelmedim. Beni güldüren trt'nin sansür konusundaki tezatlığıydı, hakikaten pes..
 
evet seyrederim sinirlerim bozuk olunca spongebob iyi geliyo=) bunun yani sira catdog u severim scooby doo basskkaa hatirlayamadim =) haa bide tom and jerry.
 
Eskiden TRT çizgi filmlere çok önem verirdi. Özellikle 90'ların başında Star ile TRT'nin çizgi film kapışması en çok biz çocukların işine yaramıştır. Tabi çizgi filmlerin içerikleri ile beraber hükümetlerin değişmesi de etkiliyor TRT'yi. AKP iktidarının ilk beş yıllık sürecinde içerisinde domuzun olduğu çizgi filmler kaldırıldı yayından. Olası beş yıllık süreçte neler göreceğiz bakalım...
 
pokemon izlerdim en çok da haunter'ı tutardım ben... wuaaaa...

anime093.jpg
 
deerrudolf demiş ki:
Eskiden TRT çizgi filmlere çok önem verirdi. Özellikle 90'ların başında Star ile TRT'nin çizgi film kapışması en çok biz çocukların işine yaramıştır. Tabi çizgi filmlerin içerikleri ile beraber hükümetlerin değişmesi de etkiliyor TRT'yi. AKP iktidarının ilk beş yıllık sürecinde içerisinde domuzun olduğu çizgi filmler kaldırıldı yayından. Olası beş yıllık süreçte neler göreceğiz bakalım...

ilk defa duyuyorum böyle bisey domuz un olduğu çizgi filmler kaldırılmış.Daha neler görücez ya :oops:
 
asterix ve vikingler

çizgi animasyonun zor günler yaşadığı ve walt disneyin bilgisayar animasyonuna yöneldiği şu günlerde ülkemizde normalde 2005 yapımı olan asterix ve vikingler vizyonda. ve şöyle bir güzel olay var şuanda vizyonda olan asterix ve vikingler in yapımında büyük rol oynayan hatta filmi ayakta tutan animatörlerden biride türk tahsin özgür ve bizim hocamız oluyor kendileri mutluluk verici türkiyenin en büyük aniamtörüdür kendisi walt disneyde çalışmış iki türkten biridirde ayrıca:)
 
No3InGMajor demiş ki:
Şimdi ben size küçükken trt'de izlediğim bir çizgi filmden bahsedeceğim, siz de hayal görmüşsün sen diyeceksiniz. Hayal falan görmedim ben :D Annem de yanımdaydı :) trt pazar sabahları döner dolaşır aynı çizgi filmleri (çizgi dizi değil) verirdi. Yine bayık bir pazar sabahı daha evvel hiç görmediğim galaktik bir çizgi film başladı. Olaylar bilindik bir şekilde gelişmekte idi. Uzayın derinliklerinde iyiler ve kötüler arasındaki hede hödö savaşları vs derken hayatımı karartan o sahne geldi :zombi Kötüler uzay aracındalar, içlerinden bir hatun bunlara ihanet mi ne etmiş, cezalandıracaklar. Ele başları muhafızlara kızı tutmalarını söyledi. Muhafızlar kızı iki bacağından tutup havaya kaldırdılar ve bacaklarını ayırdılar. Oynak beyi kıza doğru ağır adımlarla yürüdü, o bed ağzını açtı ve kızın bacak arasını ısırdı :zombi Kızcağız deli gibi bağırdı, başından aşağı kanlar süzüldü, öldü :S Valide neye uğradığını şaşırdı, değiştirdi kanalı. Taş çatlasa 7-8 yaşlarındaydım, hayatımın epi topu 7-8 yılını çaldı benden o sahne :)

Ulan dilli öpüşmeyi (firenç) bile sansürleyen trt bu psikopat sahneyi nasıl kesmemiş, pes.. hiç sıkılmadan dublaj da yapmışlar ya, yuh :) Hayır yani pek öyle çocuk animesi gibi değildi sanki :) O bölümü tam olarak göstermemişlerdi ama ne yöne eğildiğini gördük ve neyi kemirdiğini anladık sonuçta.. resmen kızın kukusunu dişledi, hayvan! :zombi Trouble Every Day'i izlediğimde, Vincent Gallo hatunu yerken şaşırmadım ben, bünye alışıktı tabi :)

..bir de Clémentine'e laf ediyordunuz :)

Haha :) Çok ilginç. Büyük ihtimalle bir japon animesidir. Böyle şeyleri ancak onlar yaparlar... diye düşünüyorum.
 
ya arkadaşlar bir çizgi film vardı bilirmisiniz??sanırım kanal6 yayınlamıştı önce.sonra hbbye geçti.(eskiler bilir bu kanalı)

adı magic earth:rayeheart(türkçemize sihirli şövalyeler diye çeverilmişitir) lusi,marina ve anemon'un cephiro(sefaryo) adlı mistik bir gezegene olan yolculuklarını anlatıyordu.tam bir fantastik animeydi.süper çizgi filmdi.ah ah keşke bi daha yayınlasalar.


valla nostalji yapacaksak he-man ve voltran'ı tek geçerim.esas çizgi film onlardı.(bide robotech vardı sakızlardan kartları falan çıkardı :D )ninja kaplumbağalarıda çok severdim.hele tsubasanın hastasıydım.bi örümcek adam vardı(ki hala jetix yayınlıyor) filmi yanında karikatür gibi kalıo o derece süper bir çizgi filmdir.son dönemlerden ise shaman king,atom ve witch'i beğenerek izliyorum.
south park ve sponge bob'u saymıyorum bile izlemeyen yok zaten :LOL:
 
panik_431 demiş ki:
aynen...ben bide ayo yogi'yi unutmadım hatta bende bir kaç vcd'si var canım sıkıldıkca izliyorum...hanna barbera'nın yapıp yönettiği bütün çizgi filmler süperdi...bide bilmem ne diye olimpiyatlar vardı orda scobby-doo,ayı yogi,kaptan mağra admı felan hep yarışıyorlardı...Allahım ne kadar mutluydum o zamanlar şimdi hiç biri yok ortada.

aaa sen laf-a lympics'i dion. o efsaneydi yaa..yogies(ayı yogiler),scooby-doobies(skubi-dubiler) ve really rottens(gerçek kötüler :twisted: ).baya bi kapışırlardı eheh.normalde hep kötüler kazanmasına rağmen hile kamerasından anlaşılırdı hileleri ve hep 3.cü olurlardı.oembe bi panterle bir timsah spikerlerdi.güzel çizgi filmdi yaf :roll:
 
Asmodeus_the_Demoniac demiş ki:
panik_431 demiş ki:
aynen...ben bide ayo yogi'yi unutmadım hatta bende bir kaç vcd'si var canım sıkıldıkca izliyorum...hanna barbera'nın yapıp yönettiği bütün çizgi filmler süperdi...bide bilmem ne diye olimpiyatlar vardı orda scobby-doo,ayı yogi,kaptan mağra admı felan hep yarışıyorlardı...Allahım ne kadar mutluydum o zamanlar şimdi hiç biri yok ortada.

aaa sen laf-a lympics'i dion. o efsaneydi yaa..yogies(ayı yogiler),scooby-doobies(skubi-dubiler) ve really rottens(gerçek kötüler :twisted: ).baya bi kapışırlardı eheh.normalde hep kötüler kazanmasına rağmen hile kamerasından anlaşılırdı hileleri ve hep 3.cü olurlardı.oembe bi panterle bir timsah spikerlerdi.güzel çizgi filmdi yaf :roll:

ya şimdide gösterseler :(
 
panik_431 demiş ki:
Asmodeus_the_Demoniac demiş ki:
panik_431 demiş ki:
aynen...ben bide ayo yogi'yi unutmadım hatta bende bir kaç vcd'si var canım sıkıldıkca izliyorum...hanna barbera'nın yapıp yönettiği bütün çizgi filmler süperdi...bide bilmem ne diye olimpiyatlar vardı orda scobby-doo,ayı yogi,kaptan mağra admı felan hep yarışıyorlardı...Allahım ne kadar mutluydum o zamanlar şimdi hiç biri yok ortada.

aaa sen laf-a lympics'i dion. o efsaneydi yaa..yogies(ayı yogiler),scooby-doobies(skubi-dubiler) ve really rottens(gerçek kötüler :twisted: ).baya bi kapışırlardı eheh.normalde hep kötüler kazanmasına rağmen hile kamerasından anlaşılırdı hileleri ve hep 3.cü olurlardı.oembe bi panterle bir timsah spikerlerdi.güzel çizgi filmdi yaf :roll:

ya şimdide gösterseler :(
harbiden o ya çizgi film de çok güzeldi kötülerden ufak olanının garip bir gülümsemesi vardı :D
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler