Diştörşın Pedal!!Yardım??

gitarın başlangıç için sana yetecek düzeyde . profesyonel olmadığı ortada ancak.
gidip çemkir derim , sattığı şeyi neden sana düzgünce soylememiş bi fırçala.

pedal olarak stompbox lar oneririm
güzel bir overdrive ile başlayabilirsin, veyahut düşük seviye bir processor ile işe başlayıp efektleri oğrenip daha sonra ihtiyacına kendin karar verebilirsin.
 
ben metal rock müzik ritim ve daha çok solo parçalar istiyorum buna uygun diştörşın pedal fln abi birde adaptör flana diyorlan ben pek anlamıyorum bir açıklarmısınız şimdiden teşekkür ederim
 
cort g2t gibi bir gitara eğer mt-2 gibi bir pedal bağlarsan sonuç facia olur diye düşünüyorum.Yeni başlayan birini tatmin edebilir ama kulağın bu seslere alıştıkca rezalet olduğunu farkedeceksin eminim.bu tarz bir ekipmana 2. el ideal bir processor almanı tavsiye ederim. RP-80 olabilir veya zoom'un aynı ayarda bazı pedalları var onlara bakabilirsin. DS-1 ve DS-2 metal sound elde edebileceğin pedallar değil ama elindeki gitara uyabilecek pedallar.Olduğu kadarıyla artık hafifte amfiyle boost etsen bi nebze sert ses alırsın(kalitesi tartışılır tabii).Uzun vadeli bir pedalım olsun dersen illaki metal soundu çıkabilecek hayvan gibi bir pedal metal muff kesinlikle (tabii buda 2.el olur bu bütçeye ). Ama dediğim gibi bu tarz bi gitardan metal sound elde etmek başlangıçta tatmin eder ama sonrası için ne olacağını kendin görmeden ben sana söyledim. Ayrıca başlangıç için ideal denmiş ama bendede bir g3t vardı. Seni korkutmak istemem ama insanı müzikten soğutur.O hareketli köprü sistemi nasıl bir zihniyetle tasarlanmışsa aletin akord tutması çok zor bi ihtimal gibi bişe.Bunlarlada boğuşmak seni biraz gitardan soğutabilir.Başlangıç için ideal olan bence sabit köprülü gitarlardan az bütçeyle hareketli körpü olacaksa illaki oda biraz paraya bakar diye düşünüyorum..
 
Arkadaşlar adam gitarı dün eline almış distortion(distorşın tabiri ile) yardım beklemekte siz dalga geçer gibi cevap yazıyorsunuz.


Arkadaşım sen ilk önce distortion'ın ne olduğunu öğren, paranı harcama sonra karar ver. 1 ay önce almışsın gitarı eline nasıl metal yapacaksın. Daha penayı tutmayı öğrenememişsindir. Elindeki gitarla zaten metal ve türevlerini icraa edemezsin. Git al bir tane processör işini kolaylaştır. Efektleride öğrenirsin direk analogla niye giriyorsun?

Ayrıca adaptör dediğin şey pedal/pross a güç veren alettir. Adaptör olmadanda kullanabilirsin pil ile şuan senin için sorun olmaz.
 
tercihlere saygımız var ısrarla birşeyler sormuş.Benim gibi bi çok arkadaşta yardımcı olmaya çalışmış.Dediklerinde haklısın tabii buda işin başka bi boyutu...
Ama işin şöyle bi yanı var kendini iyi hissettikçe tatmin oldukça yapabilecekleri daha fazla ve hızlı bi şekilde olur. ( Ben bu arada 1 aydır çaldığı ibaresine hiç dikkat etmemişim :) )

Pedal aldığın zaman ekstradan birde jacka ihtiyacın olur tabii ki.Bir tanesi gitarla pedal arasına diğeride pedalla amfi arasına takılır.
 
lotion demiş ki:
gitarın başlangıç için sana yetecek düzeyde . profesyonel olmadığı ortada ancak.
gidip çemkir derim , sattığı şeyi neden sana düzgünce soylememiş bi fırçala.
kesinlikle katılıyorum hatta azarla
bilmeyenleri cok fazla kandırıyorlar. böyle bir gitar kullandım daha once klavyesi inanılmaz rahatsızlık veriyor calma zevki kalmıyor adamda

yeni başladıgın için anlayabilecegini sanmıyorum ama zamanla gitar değiştirdikce farklı gitarlar caldıkca hak vereceksin.

valla ekipmanların ucuz yollu dolayısı ilede kalitesiz ekipmanlar buyuzden pedal yerine digitech in rp serisi ydi yanılmıyorsam...
prosessörleri var onları incele derim.
yani bu ekipmanların yanına bir metalmuff yada ne bilim ds2 yerine ucuz bir prosessör daha iyi gider diye düşünüyorum
 
ABİLERİM ŞU JACKLAR CORT JACK ALCAM ŞİMDİ BİR ŞEY DÜŞÜNDÜM EWSKİ JACKKIMI PEDAL YENİ ALACAÐIMI PEDAL GİTAR ARASI DÜŞÜNOYRUM BEN
Boss DS-1 Distortion

ALICAM PİLLİ SANIRIM BU PİLLİMİ DEÐİLMİ ADAPTÖR LAZIMMI BİR YARDIM EDİN BEN GİTAR İÇİN ÇOK İSTEKLİYİM HEP BÖYLE ROCK MÜZİK İSTEMİŞİMDİR YARDIMALRINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BEN DENEYE DENEYE GİTAR ÖÐRENİCEM
 
bu an dan itibaren gerçek olduğuna inanmamaya başlıyorum. bence gitardan once
türkçe oğrenmelisin ama deneye deneye değil.
yazdığın şeylerden hiçbişey anlamıyorum.

www.tdk.gov.tr yi oneririm
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler