Windows 7 Kayıt Sorunu

  • Konuyu açan Göksel Erkin Dervişoğlu
  • Başlangıç tarihi
G

Göksel Erkin Dervişoğlu

öncelikle herkese merhaba.ben eskiden xp kullanırken çok rahat bir şekilde bilgisayarın içindeki sesleri (winamp mediaplayer vs) hoparlör olmasa bile kaydedebiliyordum ama ne yaptım ne ettim windows 7de kayıt seçeneklerini kurcaladım her türlü seçeneği tıkladım ve geri tıkladım ama başaramadım.esas amaç şudur ki bende gitar pro 5 var bi şarkı yazdım onu extract yapıp wav olarak kaydetmek istiyorum.arkadaşın bilgisayara (xp) kurup extract yapabildim lakin windows 7 (64) kurulu sistemimde bunu başaramadım.gittim int. kafe int kafe dolaştım oradaki çalışan elemanlara da sordum hepsi uğraştı ama bilgisayarda çalan sesleri kayıt yapamadık.lütfen yardım edin
 
Abi tamam güzelde hiç birşey söylememişsin ki? Neyle kayıt alıyordun? Ses kartı? Jak küçültücü? Mikrofon? Biraz detaylı bilgi verseydin keşke.. Ayrıca haklısın Windows 7'de ki ses ayarları biraz karışık ama kurcalarsan biraz çözüme ulaşabilirsin..
 
Windows 7'nin en büyük eksiklerinden birisi bu. Ben de çok çektim bu dertten dolayı. Ses kartınız harici mi onboard mu? Bu sorunun cevabına göre ve ne yapmak istediğinizi tam olarak yazarsanız, ortaklaşa bir çözüme varabiliriz.
 
G

Göksel Erkin Dervişoğlu

Abi tamam güzelde hiç birşey söylememişsin ki? Neyle kayıt alıyordun? Ses kartı? Jak küçültücü? Mikrofon? Biraz detaylı bilgi verseydin keşke.. Ayrıca haklısın Windows 7'de ki ses ayarları biraz karışık ama kurcalarsan biraz çözüme ulaşabilirsin..
en basitinden windows ses kaydediciyi açıp kaydet dediğim zaman winampin içinde çalan sesi mikrofonsuz caksız kaydediyordu.
benim onboard ses kartım vardı kart dandiktir dedim gittim eski bi m- audio ses karti aldım (dahili) revolution 5.1 high definition true 24 bit 192khz vs yazıyor. ben istiyorum ki guitar proda extract yap deyince o dosyayı wav olarak kaydetsin. ya da dediğim gibi windoesun basit ses kaydedici programı ile winampta çalan müziği kaydedebileyim
 
win7 nin saçmalıkları işte, amplitube ve guitar rig gibi programlar, her hangi bir sesle ilgili program açıkken çalışmıyorlar. örneğin müzik dinlerken üzerine amplitubeden gitar çalamıyorsunuz.
 
win 7 de hakları koruma nedeniyle bir anlaşmamı ne yapılmış tüm özellikler kapatılmış durumda aynı durumu bende yaşıyorum stero mix kaldırılmış bende xp ye döneceğim ne kadar uğraşsamda seslerle ilgili problemler mutlaka oluyor butun yabancı forumlardada araştırdım müzikle uğraşanlar genelde win 7 kullanmıyor
 
Aynı dert bende de var, ses kartında oluyor sanıyodum. Xp'ye dönsek şimdi bir sürü sıkıntı. Umarım bir çözüm bulunur ne diyelim.
 
A

Alshain

Benzer sorunu ben de yaşadım, ancak birkaç denemeyle çözdüğümü hatırlıyorum(midi olarak export etmeye çalışıyordum). Win 7'de mi sorun emin değilim.
 
A

Alshain

Hocam az önce yine denedim, export ettiğim midi dosyalarını kullanamıyorum nedense, ses yok, DAW olarak Reaper kullanıyorum. Mesela davul yazdım, export ettim, reaper ile açtım, ezdrummer kullandım üzerinde, ancak ses seda yok. Geçen hafta üst üste export ettiğim 5 mididen sadece biri çalışıyor, harpsichord o da. Ancak davuldan hiç sonuç alamadım.
 
Anladım hocam. Aklımda sanal işletim sistemi kurmak var yahu. Bi programla sanal xp falan kullanabiliyomuşuz. Öyle kurup kayıt işini ordan yürüteyim diyorum. Umarım olur.
 
A

Alshain

Aslında gözünün yaşına bakmayıp anında xp kurasım var ancak Battlefield 3 Xp'de çalışmıyor malesef :D
 
Ben bugün kurucaktım ama yazılım çıkmıyormuş artık xp'ye yav. Ucuz yollu bi masaüstü alıyım diyorum. Tek çözüm o yani şu durumda.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler