Dan Brown

geçen gün dan brown ın son türkçe kitabı olan dijital kale yi de bitirdim..gerçekten harika kitaplardı..özellikle melekler ve şeytanlar(ilk onu okuduğum için olsa gerek)çok etkileyiciydi..dan brown olayları harika kurgulamış..herkesin okumasını tavsiye ederim :!: :!:

sizin bu konudaki düşüncelerinizi de merak ediyorum :!:
 
da vinci şifresini okumayacaktım aslında çünkü herkesin elinde o kitap vardı!! içimde de garip bi inat oluşmuştu fakat sion tarikatı adını ve üyelerinden bir tanesinin de victor hugo olduğunu duyduyum zaman (gerçek olduğu ve ilgimi çektiği için) hemen okumaya başladım... roman okuyormuşum dan ziyade amerikan yapımı bir gerilim filmi izler gibi oldum... bu sürükleyici bi filmdi =) bir de baktım ki kitap bitmiş, fakat bence sonu her amerikan fimi gibi çok havada kalmış...
dan brown un dilini beğenmiştim sonra dijital kaleyi aldım, yine aynı duygularla okudum bu kitabı da... başarılı bir yazar... özellikle gerilimi , kelime oyunlarını bi takım zeka kurgularını sevenler için dan brown hem heyecan verici hem de etkileyici bir seçim olacaktır...!!! fakat nedense dier kitaplarını okumak için can atmıyorum?? bana bu kadar yeter dan brown dan!!!
 
doğru kitaplar birbirine baya bi benziyo..gerçi dijital kale biraz farklı..ama kitaplarda gerçekçi konuların yer alması ise onları daha bi sürükleyici yapıyo..
 
ben dan brown okuduğumda rüyaya dalıp ilginç rüyalar görebiliyorum.
ama bence her kitabı ikinci kez okunmalı çünkü bir çok ayrıntı ikinci okuşta çok güzel oturuyor yerine...
 
Sadece Da Vinci şifresini okudum. Belli, uzun araştırmalar sonucunda yazılmış; bravo adama kitabını bütün dünyaya okutmayı başardı.... Fena bir kitap değildi hatta güzeldi ama insanların o kadar abartmasına değdiğini düşünmüyorum........
 
Doğruluğundan şüphemin çok az olduğu bir rivayet var (kaynak olan kişi bir şeyi etraflıca bilmeden hakkında tek kelime etmeyen bir kişi): Dan Brown'a bu kitapları (aynı zamanda Ernst Hemmingway'e de) CIA'in yazdırdığı.

Yoksa çok güzeldir türkçeye çevrilmiş üç kitap.
 
J

jkofte

Kount demiş ki:
Doğruluğundan şüphemin çok az olduğu bir rivayet var (kaynak olan kişi bir şeyi etraflıca bilmeden hakkında tek kelime etmeyen bir kişi): Dan Brown'a bu kitapları (aynı zamanda Ernst Hemmingway'e de) CIA'in yazdırdığı.

Yoksa çok güzeldir türkçeye çevrilmiş üç kitap.
dan brown da vinci sifresinde hristiyanlığı fazlasıyla yermiş(israil kontrolundeki cia işin içinde olabilir tamam ama) , hemingway için (en azından çanlar kimin için çalıyorda) bu tür bir şey göremedim.
 
arkadaşlar dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama da vinci şifresinde çok iddaa'lı sözler var iyi güzel doğruda hepside doğrumu ?mesela isanın karısı çocuğu fln. gerçi olsada şaşırmam ama :D merak ettim sadece...
 
BEn Da Vinci şifresini,Dijital Kaleyi ve melekler ve şeytanları okudum.3 ü de çok sürükleyici kitaplardı.Ben Dan Brown'u çok yaratıcı biri olarak nitelendiriyorum.
 
abi adamın kitabı çok güzel Da Vinci deyim daha şu anda bir okuyup bırakıım uyuyayım dedim 2 sayfa okumayı düşünürken 30 sayfa okudum gözlerim dayansa daha okurdum yeni kitabı çıkmış adam çok büyük araştırmalar sonucu yazıyor bunları ve adamın bu kadar genç olduğunu görünce çok şaşırdım
 
Şu anda "Melekler Ve Şeytanlar"ı okuyorum. "Da Vinci Şifresi"ni okumamıştım ama bu çok hoşuma gitti gerçekten inanılmaz sürükleyici.
 
Dan Brown un hem harika bir kurgu yapması hem de geniş araştırmalar sonucu kitaplarını yazması tabii ki okunma zevkini artırıyor.. özellikle Da Vinci Şifresi nde. bu kitabı okurken sürükleyicilikle beraber siyonist tarikatıyla ilgili olanlar çok ilgi çekiciydi.. ben okurken yazarın hristiyanlık dini ve kuysal kase nin keşfi hakkında yazdıkları benim bilmeyip bu kitapta öğrendiğim şeylerdi.. mesela kaçımız bu kitaptan önce Leonardo da Vinci nin, Viktor Hugo nun ya da Newton un siyonist tarikatının başında olan kişiler olduğunu biliyorduk?!
 
Melekler ve şeytanlar, Da vinci şifresi adlı eserlerini büyük bir zevkle okudum, şu an da son eseri olan İhanet noktasını okuyorum. En sevdiğim yazarların başında gelir Brown. O müthiş zekasını, yoğun ve derin araştırmalarla sentezlediğinde, ortaya mükemmel eserler çıkıyor.
 
evet bütün kitapları çok güzel bu adamın.melekler ve şeytanlar her ne kadar benzerlik gösterse de digital kale ve özellikle ihanet noktası birbirinden çok farklı harika kitaplar.adam son kitapta kendini aşmış.
en iileri da vinci şifesi ve ihanet noktası bence
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler